• 7-8 березня під час прес-днів Міжнародного автосалону в Женеві 2017 Renault та Alpine презентують ряд новинок і новин.

• Alpine відзначає своє повернення на ринок світовою прем'єрою серійного автомобіля. У той же час Renault представить несподівану новинку сегмента електромобілів.

ПОВЕРНЕННЯ ALPINE

• Alpine відзначає своє повернення на ринок світовою прем'єрою серійного автомобіля.

• Прес-конференція на стенді Alpine (Зал 4) відбудеться о 13:15 у вівторок 7 березня. Її проведуть Міхаель ван дер Санде, керуючий директор Alpine, і Девід Туіг, головний інженер Alpine.

RENAULT: Широка ЛІНІЙКА кросоверів і НОВИНКА В сегменті ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ

• Renault, провідний бренд сегменту електромобілів в Європі, представить неочікувану новинку.

• Прес-конференція на стенді Renault (Зал 4) розпочнеться о 12:15 у вівторок 7 березня. Презентацію проведуть Тьєррі Коскас, виконавчий віце-президент Групи Renault з продажу та маркетингу, і Жиль Норман, старший віце-президент підрозділу по розробці електромобілів.

• На стенді будуть представлені новий Koleos і пікап Alaskan, які з'являться на європейському ринку в 2017 році. Крім того, відбудеться світова прем'єра нового Captur, що відрізняється ще більш привабливим дизайном і рядом нових технологій.

У прес-дні на Женевському міжнародному автосалоні будуть присутні деякі члени Ради директорів Групи Renault та експерти, яким можна задати будь-які питання, пов'язані з новинами Renault та Alpine.

Прес-конференції транслюватимуться в прямому ефірі:

· на сайті Групи Renault: group.renault.com

· на каналі Renault в YouTube: www.youtube.com/user/renault

· в Twitter: @Groupe Renault

· на сторінках Renault та Alpine в Facebook: www.facebook.com/renault, www.facebook.com/alpinesportscars/, де будуть трансляції Facebook Live.

· в Snapchat: @RenaultLive

ПРО ГРУПУ RENAULT

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 року. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька брендів, яка в 2016 році реалізувала майже 3,2 млн автомобілів в 127 країнах. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 120 000 співробітників.

Щоб відповідати новим стандартам в області технологій майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному розвитку та забезпеченні взаємодоповнюваності трьох своїх брендів (Renault, Dacia і Renault Samsung Motors), а також розвитку напрямку електромобілів і співпраці з Nissan. Представляючи нову команду Формули-1 і активно беручи участь у Формулі-E, Renault демонструє своє бачення автоспорту як важливого чинника розвитку інновацій, зміцнення іміджу та розширення пізнаваності бренду.