Концепт Renault Estafette

електричний фургон, натхненний містами та професіоналами, які там працюють

● Концепт Estafette втілює в собі бачення компанії Renault щодо майбутнього своїх електричних транспортних засобів. Це погляд на те, як Flexis - незалежна компанія, заснована Renault Group, Volvo Group і CMA CGM Group - відповідатиме на виклики енергетичного переходу та логістики «останньої милі».

● Концепт Estafette створений для міст. Це компактний, але місткий повністю електричний фургон, що поєднує в собі довжину Kangoo L2, маневреність Clio та вантажопідйомність Trafic L1H2.

● Він був розроблений для професійних водіїв, заснований на їхніх відгуках і пристосований до їхніх потреб. Він спрощує роботу та підвищує безпеку.

● Концепт Estafette повністю підключений і використовує архітектуру SDV (Software-Defined Vehicle) на платформі FlexEVan, розробленій компанією Ampere. Електронні архітектури SDV відіграють важливу роль у підвищенні продуктивності та економічності транспортних засобів нового покоління. Вони також інтегрують передові функції, включаючи оновлення в режимі реального часу та прогнозоване обслуговування. В цілому, вони допомагають знизити вартість експлуатації приблизно на 30%.

Новаторська спадщина Estafette

Новаторська спадщина Estafette

Концепт Estafette має набагато більше спільного з символічним фургоном Renault 1959 року, ніж веселі круглі фари. Вони одночасно радикально інноваційні та практичні. Оригінальний Estafette був найпершим автомобілем марки Renault, який розмістив весь силовий агрегат - двигун і трансмісію - спереду, щоб звільнити весь простір ззаду для завантаження. Новий Estafette 4.0 - це перший автомобіль з електричною платформою FlexEVan, який має намір докорінно змінити світ вантажних автомобілів. Обидві моделі були розроблені, щоб полегшити життя водіям, які здійснюють доставку, торговцям і роздрібним продавцям, і обидві надзвичайно компактні - просторі всередині, але при цьому зручні для паркування. Обидві моделі мають двостулкові двері для неперевершеної зручності та безпеки.
І обидві моделі були розроблені для професіоналів і разом з ними. У 1959 році Renault запустив свій Estafette з французького турніру з доставки вантажів. Концепт Estafette стане серійним фургоном через два роки, тож слідкуйте за новинами!

Вертикальні пропорції

Вертикальні пропорції

Розміри концепту Estafette (4,87 х 1,92 метра) знаходяться в тій же лізі, що і у Kangoo L2 (4,91 х 1,86 метра). Вони обидва поміщаються на стандартному паркувальному місці (довжиною менше 5 метрів), при цьому є більш маневреними, з радіусом розвороту між бордюрами, подібним до Clio (трохи більше 10 метрів). Але концепт Estafette значно вищий (2,59 метра порівняно з 1,85), тому його силует має чітко виражену вертикальну форму. Завдяки цьому водій може без особливих зусиль переміщатися між кабіною і вантажним відсіком.

Відкриття дверей, що полегшують життя

Відкриття дверей, що полегшують життя

Бокові розсувні двері відкриваються одним швидким рухом, тому водієві не потрібно постійно тягнути їх назовні і назад, а потім знову назад. Вони заощаджують значну кількість часу і значно полегшують роботу водія, який робить десятки зупинок на день.
Задній ролет згортається, відкриваючи фургон на повну висоту. Він не має задніх дверей або дверей, що відкидаються, тому вам не потрібен вільний простір позаду (навіть незважаючи на те, що велика сходинка автоматично розгортається щоразу, коли ви відкриваєте затвор). Фургон може, наприклад, заднім ходом під'їхати до дока для зручності завантаження, а його загальна вантажопідйомність близька до вантажопідйомності Trafic L1H2 (7,1 куб. м). Ролет використовується виключно для завантаження, а розсувні двері вздовж тротуару - виключно для розвантаження, щоб забезпечити повну безпеку водія.

Плавний силует

Гладкі обриси - єдиною відмінною рисою є хвилястість, що підкреслює решітку - надають концепту Estafette м'якого відчуття, яке приховує в собі технологію на вершині досконалості. Уявіть собі холодильник Smeg у поєднанні з плюшевою іграшкою.

Яскравий дах

Міста виглядали б набагато яскравіше з висоти, якби кожен фургон доставки мав такий дах! Концепт Estafette приєднується до розваг з дахом тропічного жовтого кольору над кабіною сірого гелієвого кольору. Двоколірний кузов має й іншу перевагу: він пом'якшує висоту фургона.

Рішуча заявка про себе

З м'яких контурів носової частини концепту Estafette, під лобовим склом, виділяється потужна решітка радіатора, що привертає увагу до бренду фургона. Логотип Renault Nouvel'R з підсвічуванням чітко відображається в новому фірмовому світлодіодному візерунку, що утворює великі вертикальні фрагменти логотипу на кінцях решітки.
Основа носової частини має дві великі фари з 3D ефектом для посилення технічного вигляду. Вони з'єднані чорною смугою, що слугує фоном для монограми Renault і містить вбудовану камеру. Монограма також з'являється на порогах, щоб зробити бренд ще більш помітним.

Лобове скло у формі триптиху

Щоб забезпечити водієві панорамний вид на міські околиці, гігантське лобове скло огинає борт, з'єднуючись з двома вражаюче широкими вікнами, що утворюють триптих. Ззовні непомітна рама допомагає створити ефект високотехнологічного «захисного скла шолома», натякаючи на передові функції безпеки фургона.

Дизайн інтер'єру

«Кабіна концепту Estafette спроектована таким чином, щоб випромінювати найвищий клас і знижувати загальну вартість володіння. Його продумана конструкція полегшує роботу водія, і фургон створений для того, щоб він міг працювати день за днем, не покладаючи рук. Він також оснащений розумними функціями безпеки, щоб захистити людей у містах».
Яннік Бійон, директор проєкту з дизайну LCV, Ampere

Ультра-ергономічний простір кабіни

Простір кабіни виконано в яскравому жовтому кольорі і оснащено єдиним сидінням для водія (відкидне сидіння поруч з ним призначене виключно для тренувань). Сидіння знаходиться на платформі, тому водій знаходиться в зручному, безпечному положенні. Все, що йому потрібно зробити, це повернути сидіння, щоб встати без додаткового навантаження на ноги або тулуб. І будь-хто зі зростом до 1,90 метра може стояти в салоні абсолютно рівно. Платформа під сидінням має 7 висувних ящиків (3 з боку дверей, 4 з іншого боку).

Високотехнологічна, модульна панель приладів

Приладова панель концепту Estafette переповнена технологіями і не має захисного козирка в зоні керма. Вона розділена на 7-дюймовий екран, що відображає інформацію приладової панелі, і 12-дюймовий екран посередині, звернений до водія. В основі екрану, на поверхні по центру керма та в зоні біля дверей розміщено низку віджетів, що надають доступ до улюблених функцій водія в один дотик. Відкрита технологія мультимедійної системи дозволяє запускати різноманітні програмні додатки, розроблені спеціально для бізнесів, що використовують цей автомобіль.
Два 10-дюймових вертикальних екрани в кінці приладової панелі відображають зображення з камер заднього виду.

Ближче до центру ви не зможете не помітити циліндричну форму приладової панелі. Ця зона є суворим контрапунктом до більш повітряного, технічного вигляду екранів з боків. Виїмки на циліндрі та під панеллю приладів призначені для розміщення відкритих або закритих модулів зберігання.
Другий такий самий циліндр забезпечує додатковий простір для зберігання під лобовим склом, замінюючи верхній кошик.

Візерунчасті маленькі квадратики додають відчуття 3D плоским поверхням і шпалерам на екрані.

Функціональний та безпечний вантажний відсік

Розсувні двері відокремлюють кабіну від вантажного відсіку. Вони автоматично зачиняються, коли водій повертається в кабіну або виходить з автомобіля - таким чином, вантажі, що знаходяться в кузові, завжди в безпеці. Вантажний відсік має чотири відкидні полиці, де водій може зручно і логічно розмістити вантажі.

Максимальна безпека під час роботи

Кожна деталь дизайну екстер'єру та інтер'єру оптимізована для плавного та надзвичайно безпечного керування. Наприклад, під час обходів водієві ніколи не потрібно відкривати задній ролет або виходити на дорогу. Це гарантує безпеку водієві та його вантажу (вантаж ніколи не буде доступний або видимий ззовні фургона).

SDV-архітектура оптимізує модернізацію та оснащення фургона

«Щоб зробити автомобіль розумним, ми додали справжній мозок з двома півкулями, пов'язаними між собою надзвичайно ефективною нервовою системою».
Антуан Вуйом, директор програми SDV, Ampere

Модульний

Технологія SDV особливо корисна для вантажних автомобілів, оскільки вона надає безліч нових можливостей для персоналізації, які користуються дуже високим попитом серед професіоналів. Вона також дозволяє клієнтам додавати високоефективні розетки, які необхідні для багатьох переобладнань (наприклад, для встановлення холодильного відсіку або спеціального освітлення в робочій зоні). І вам не знадобляться додаткові запобіжники: вбудована панель містить три розетки високої потужності і є єдиним інтерфейсом, необхідним для безпечного живлення всіх нових електроприладів, пов'язаних з переобладнанням.
Технологія SDV фургона також адаптується до екосистем у всіх інфраструктурах управління, які зараз використовуються автопарками. Залежно від типу переобладнання, приладова панель може легко відображати будь-яку відповідну інформацію (наприклад, температуру в холодильній камері).

Розумний

Архітектура SDV по суті перетворює електричну та електронну проводку транспортного засобу на інтелектуальну систему, що включає високопродуктивні комп'ютери та нові підключені пристрої, які, в свою чергу, миттєво надають комп'ютерам фургона величезні обсяги даних.

Масштабований

Досвід роботи з SDV схожий на той, який ми отримали вдома, коли перейшли з комутованого модему на ADSL, а потім на оптоволокно: обсяг даних, які ми можемо завантажувати, значно більший. SDV може завантажувати та інтегрувати значні оновлення, модернізації та новий контент протягом усього свого життєвого циклу. Для масштабування програмне забезпечення має бути відокремленим від апаратного забезпечення, і необхідно використовувати програмне забезпечення, яке прослужить найдовше. І, знову ж таки, система дуже схожа на домашнє підключення: ви повинні мати можливість збільшити пам'ять і продуктивність платформи.

Відкрите програмне забезпечення також допомагає покращити управління електроенергією, що робить електромобілі все більш ефективними та розумними. Завдяки оновленням SDV також можуть адаптуватися до уподобань клієнта і ставати кращими протягом усього терміну експлуатації. А автомобільний сектор постійно підвищує безпеку (для водіїв, пасажирів і оточуючих), а також захищеність (для захисту бортових систем від шкідливого програмного забезпечення).

ПРО RENAULT

Технологія SDV особливо корисна для вантажних автомобілів, оскільки вона надає безліч нових можливостей для персоналізації, які користуються дуже високим попитом серед професіоналів. Вона також дозволяє клієнтам додавати високоефективні розетки, які необхідні для багатьох переобладнань (наприклад, для встановлення холодильного відсіку або спеціального освітлення в робочій зоні). І вам не знадобляться додаткові запобіжники: вбудована панель містить три розетки високої потужності і є єдиним інтерфейсом, необхідним для безпечного живлення всіх нових електроприладів, пов'язаних з переобладнанням.
Технологія SDV фургона також адаптується до екосистем у всіх інфраструктурах управління, які зараз використовуються автопарками. Залежно від типу переобладнання, приладова панель може легко відображати будь-яку відповідну інформацію (наприклад, температуру в холодильній камері).

ПРО FLEXIS SAS

Заснована у 2024 році, компанія Flexis є постачальником комплексних рішень для забезпечення мобільності автопарків, що базується у Франції. Flexis проектує, розробляє та виготовляє нове покоління 100% електричних комерційних фургонів та надає рішення для управління автопарком на основі архітектури програмно-визначеного транспортного засобу (SDV). Щоб задовольнити унікальну потребу в низьковуглецевих, ефективних логістичних рішеннях, транспортні засоби та рішення Flexis задовольняють комбіновані потреби професіоналів з доставки останньої милі, їхніх водіїв та міст, в яких вони працюють. Очікується, що перші електричні фургони Flexis зійдуть з конвеєра заводу Renault в Сандувілі у 2026 році. Незалежна компанія Flexis є результатом спільного підприємства Renault Group, Volvo Group та CMA-CGM.