«Винаходити майбутнє означає спиратися на 127 років прогресу. Ми розглядаємо автомобіль як стійке, інтелектуальне та підключене до мережі рішення для мобільності. Ми створюємо автомобілі, з якими можна по-справжньому жити, які відповідають духу часу та очікуванням кожного». Фабріс Камболів Генеральний директор Renault
1 Мультимедійна система openR link адаптується до вашого профілю водія за допомогою функцій, послуг та додатків.
openR link із вбудованим Google надає вам доступ до персоналізованих маршрутів та додатків, забезпечуючи досвід водіння, адаптований до ваших потреб.
openR link включає Google Maps для навігації в режимі реального часу, Google Assistant для функцій з голосовим управлінням та Google Play для бортових додатків.
Google, Google Play, Google Maps, Waze та інші бренди є торговими марками Google LLC.
2 Опційно, залежно від версії.
3 Програма «Human first», започаткована Renault у 2023 році, ознайомить широку громадськість з усіма ініціативами бренду в галузі безпеки та позиціонуватиме Renault як технологічний та гуманний бренд.
4 Бренд Renault більш глобально інтегрований у Групу Renault, яка має політику сталого розвитку, засновану на 3 основних принципах: екологічному, суспільному та соціальному. Внутрішнє джерело сталого розвитку – Група Renault https://www.renaultgroup.com/en/magazine/sustainable-development/
5 Група Renault прагне зменшити викиди парникових газів від закупівлі матеріалів і компонентів та використання автомобілів на 27% між 2019 і 2030 роками, а також прямі та непрямі викиди від об'єктів Групи на 62%.
6 33% матеріалів з циркулярної економіки в наших автомобілях до 2030 року, як середньозважена величина обсягів виробництва, включаючи матеріали, перероблені відповідно до ISO 14021, та виробничі відходи або брухт, повторно включені у виробничі процеси на промисловому об'єкті.
7 Транспортні засоби, які на 85 % придатні до переробці відповідно до Директиви 2005/64, відомої як Директива 3R.