французькі електропоп автомобілі

RENAULT

the Renault brand

«Винаходити майбутнє означає спиратися на 127 років прогресу. Ми розглядаємо автомобіль як стійке, інтелектуальне та підключене до мережі рішення для мобільності. Ми створюємо автомобілі, з якими можна по-справжньому жити, які відповідають духу часу та очікуванням кожного». Фабріс Камболів Генеральний директор Renault

творець автомобілів  для життя
творець автомобілів для життя
Понад 127 років Renault створює авангардні автомобілі та використовує інновації для задоволення ваших очікувань. Дизайн, комфорт, технології, безпека: наші автомобілі живуть і розвиваються разом з вами. Кожен Renault — це досвід, який варто пережити.
найпопулярніший французький автомобільний бренд у світі 
№1
міжнародна присутність  
+ 120 країн
технології на службі досвіду
технології на службі досвіду
Мультимедійна система openR link з вбудованим Google¹, затемнений панорамний скляний дах solarbay®², програма human first³: кожна інновація забезпечує комфорт, захист і задоволення від водіння. Наше бачення: технології на службі людям.
активні патенти 
+12 000
E-Tech, на передовій електрифікації
E-Tech, на передовій електрифікації
Як піонер електромобілів в Європі, Renault застосовує свою технологію E-Tech у всьому своєму модельному ряді: 100% електричні, самозарядні повні гібриди та гіпергібридні плагін-гібриди. З Renault електрифікація стає доступною для всіх.
електрифіковані автомобілі, продані в Європі в 2024 році 
1 з 2
продажів гібридних автомобілів в Європі в 2024 році 
№2
відданість сталому розвитку⁴
відданість сталому розвитку⁴
Renault докладає зусиль у кількох напрямках: скорочення викидів парникових газів⁵, використання перероблених матеріалів⁶, переробка відходів⁷ та повторне використання завдяки європейському заводу Refactory
мінімальний рівень переробки наших автомобілів 
85%
ціль на 2030 рік щодо використання перероблених матеріалів або матеріалів з циркулярної економіки⁶ у наших автомобілях 
33%
електропоп культура
електропоп культура
Французька ікона вже понад 127 років, Renault підтримує зв'язки з вами завдяки міцним партнерським відносинам, популярним заходам та масштабним культурним проектам. Кожна ініціатива є для нас нагодою зустрітися та поділитися своєю пристрастю.
відкривайте також

автомобілі Renault майбутнього

концепт-кари Renault
Бренд Renault

подорож історією бренда

музей The Originals
the Renault brand - brand history

колекція брендових товарів Renault

оригінальні сувеніри Renault
the Renault brand - The Originals Store

нова вітрина на Єлисейських полях у Парижі

le défilé Renault®
the Renault brand - the Renault Parade

міжнародні нагороди 2024-2025

понад 100 нагород
the Renault brand - Renault awards

1 Мультимедійна система openR link адаптується до вашого профілю водія за допомогою функцій, послуг та додатків.

openR link із вбудованим Google надає вам доступ до персоналізованих маршрутів та додатків, забезпечуючи досвід водіння, адаптований до ваших потреб.

openR link включає Google Maps для навігації в режимі реального часу, Google Assistant для функцій з голосовим управлінням та Google Play для бортових додатків.

Google, Google Play, Google Maps, Waze та інші бренди є торговими марками Google LLC.

2 Опційно, залежно від версії.

3 Програма «Human first», започаткована Renault у 2023 році, ознайомить широку громадськість з усіма ініціативами бренду в галузі безпеки та позиціонуватиме Renault як технологічний та гуманний бренд.

4 Бренд Renault більш глобально інтегрований у Групу Renault, яка має політику сталого розвитку, засновану на 3 основних принципах: екологічному, суспільному та соціальному. Внутрішнє джерело сталого розвитку – Група Renault https://www.renaultgroup.com/en/magazine/sustainable-development/

5 Група Renault прагне зменшити викиди парникових газів від закупівлі матеріалів і компонентів та використання автомобілів на 27% між 2019 і 2030 роками, а також прямі та непрямі викиди від об'єктів Групи на 62%.

6 33% матеріалів з циркулярної економіки в наших автомобілях до 2030 року, як середньозважена величина обсягів виробництва, включаючи матеріали, перероблені відповідно до ISO 14021, та виробничі відходи або брухт, повторно включені у виробничі процеси на промисловому об'єкті.

7 Транспортні засоби, які на 85 % придатні до переробці відповідно до Директиви 2005/64, відомої як Директива 3R.