АДЖЕ МИ ЛЮБИМО АВТОШОУ
Renault із задоволенням взяв участь у 89-му Паризькому автосалоні з 17 по 23 жовтня 2022
Генеральний директор Renault
У Renault ми любимо автомобілі, ми обожнюємо їх! Саме тому бренд бере участь у Паризькому автосалоні. Я вірю, що сьогодні у нас є нагода, завдяки інноваціям, по-новому окреслити любов до машин у сучасному автомобільному світі. Саме цим ми й займаємося, коли народжуємо міф. А 4L дійсно є міфом. Це один з найлегендарніших автомобілів в історії Renault. Відповідно 4EVER Trophy є сучасним переосмисленням Renault 4. І він веде нас у електричне майбутнє.
4EVER Trophy - перевтілення легенди на кросовер B-класу
Через тридцять років після зупинки виробництва, Renault представляє новітній електричний дебют легендарного Renault 4 на Паризькому автосалоні: 4EVER Trophy. Цей шоу-кар є легковагим шукачем пригод і, зокрема, створений на честь святкування 25-ої річниці гуманітарного ралі 4L Trophy. Він передбачає появу майбутніх електричних кросоверів B-класу, що вийдуть на ринок у 2025 році і виготовлятимуться у Франції на заводі міста Мобеж.
R5 TURBO 3E - народжений для дрифту
R5 TURBO 3E – видовищний електричний шоу-кар, створений для дрифту. Як частина святкування 50-ої річниці від створення Renault 5, автомобіль віддає належне найлегендарнішим версіям моделі: Renault 5 TURBO і TURBO 2. Новинка вийшла зумисне пишною, її технічні показники серед найкращих у класі, машина сповнена атмосфери розваг і геймінгу, а NFT підготувало її цифрову версію.
Повернення позицій на ринку C-класу є одним з головних завдань стратегії бренду Renault. Концепт-кари, шоу-кари і нові виробничі моделі на стенді є уособленням цієї мети і показають, що бренд зосереджений на інноваціях як ніколи, однак залишається вірний традиціям і активно користується власним досвідом у будівництві електрокарів.
Kangoo E-Tech Electric
Через 25 років після винайдення сегменту ludospace (автомобілі для дозвілля) з його незрівнянним, практичним дизайном – зокрема й використанню вперше в історії бічних зсувних дверей –, Renault Kangoo Renault Kangoo досі на крок попереду і вірний своїм традиціям. Kangoo – це також й історія успіху: компанія Renault продала 4 мільйони одиниць моделі у 50 країнах світу. Авто є квінтесенцією усього найкращого: сімейний автомобіль із елегантними дизайном і чималим внутрішнім простором, транспортний засіб із вражаючим багажним відділенням, а професіонали оцінять його міцну конструкцією.
Після безперервних багаторічних оновлень та впровадження новаторських рішень, вперше в історії Renault Kangoo доступний у електричній версії E-Tech Electric.
Новий Austral, хай-тек кросовер, вперше показаний широкому загалу
Новий Austral є наступний етапом захоплення С-сегменту ринку, який розпочав бренд Renault з випуску Arkana і Megane E-Tech Electric. Його спортивний екстер’єр повен відмінних рис кросоверів. До речі, новий Austral також доступний у ще більш спортивній версії Esprit Alpine.
Салон авто елегантний і виконаний у стилі хай-тек. Перлиною привітного та гостинного інтер’єру є екран OpenR, на якому відображається панель інструментів, навігація і мультимедійна система з вбудованими застосунками та сервісами Google. Новий Austral є вінцем сучасності з 32 системами допомоги водію (ADAS), налаштуваннями Multi-Sense і 4Control Advanced, третє покоління
системи чотириколісного рульового керування Renault. Усі ці корисні, активні і розумні технологічні особливості служать для
покращення комфорту, задоволення і безпеки пасажирів.
Ставши першим автомобілем Renault на базі платформи CMF-CD третього покоління, яка була розроблена спільно з Альянсом, новий Austral оснащений найновішою більш потужною і ефективною версією системи Full Hybrid E-Tech і двома бензиновими 48V або 12V м’якими гібридними двигунами. Модельний ряд включає набір електрифікованих моторів, щоб приватним користувачам і автопаркам було, що обрати задля відповідно до своїх конкретних потреб.
Офіційний аватар RENO: спільне дітище Renault та Cerence
Компанія Cerence і Renault об’єднали зусилля, щоб зробити продуктивнішим досвід керування транспортним засобом через людиноподібну форму взаємодії з машиною, що активно орієнтує клієнта у технологіях електромобілів: навчає, пояснює, полегшує управління.
Ось лише декілька прикладів:
Новий олюднений другий пілот працює на базі асистенту Cerence і буде презентований на інтерактивній мультимедійній системі OpenR Link на автомобілях Renault наступного покоління.
Передогляд повного багатоканального досвіду був показаний на стенді Renault під час Паризького автосалону з 17 по 23 жовтня 2022 року.
Scenic Vision
Renault представив свій концепт-кар Scenic Vision на саміті ChangeNOW у Парижі минулого травня як черговий крок Групи на шляху до досягнення вуглецевої нейтральності у Європі до 2040 року і до 2050-го у всьому світі. Scenic Vision є втіленням відданості Renault розвитку екологічної мобільності і відображає план бренду з повної декарбонізації нових автомобілів. Цей автомобіль перший, де використана нова перлинно-біла фарба, що сушиться ультрафіолетовими лампами замість більш витратних інфрачервоних нагрівачів, що забезпечує зниження витрат енергії під час виробництва на 75%.
Kangoo Hippie Caviar Motel
Renault презентував другий акт своєї стратегії щодо транспортних засобів для дозвілля – Kangoo Hippie Caviar Motel – на Паризькому автосалоні. Цей трансформований фургон, що побудований на базі нового Kangoo L2 E-Tech Electric є мобільним, універсальним і маневровим кемпервеном для мандрівників та любителів спорту у пошуках широких просторів і пригод.
R5 Prototype
Душа бренду походить від його коренів. Renault 5 Prototype стане для Renault способом демократизувати електромобілі у Європі завдяки авангардній версії його популярного, базового та елегантного пращура. Renault 5 prototype є симпатичним, компактним сіті-каром, відкриває двері у майбутнє одному із бестселерів Renault, завдяки сучасному 100% електричному оновленню.
Megane E-Tech Electric
Новий Megane E-Tech Electric є першою моделлю електромобілів Renault «покоління 2.0» і новим розділом революції електричного транспорту, що почалася понад десятиліття тому. Він під’єднаний, інтегрований як у екосистему електромобілів, так і у цифрові екосистеми користувачів і є першим кроком Renault на шляху до повернення позицій у сегменті C.
Renault, мобільний бренд з історією і родоначальник електричних транспортних засобів у Європі, завжди займався створенням інноваційних автомобілів. Зі своїм стратегічним планом ‘Renaulution’, група Renault запустила амбіційну ціннісну трансформацію до створення більш конкурентного, збалансованого і електрифікованого модельного ряду. Її амбіцією є поєднання сучасності і інновацій у технології, енергії, а також мобільних послуг у автомобільній індустрії і за її межами.