Новий етап для групи Renault в Індії

Відкриття дизайн-центру Renault у Ченнаї

• У межах міжнародної стратегії бренду Renault — International Game Plan 2027, Група робить новий крок в Індії з відкриттям нового Дизайн-центру Renault у Ченнаї. Ця подія відбулася після оголошення про 100% поглинання промислового майданчика, і відображає прагнення Групи зміцнити свою присутність на цьому ключовому ринку.
• Відкриття цього центру дизайну є значущим кроком для Renault в Індії та повністю відповідає новій бренд-стратегії renault. rethink, що уособлює сміливе та оновлене бачення індійського ринку.
• Новий Дизайн-центр Renault у Ченнаї оснащений найсучаснішими засобами для розробки моделей для індійського ринку, а також робить внесок у глобальні проєкти Групи Renault.
• Стратегічно розташований у межах RNTBCI (Renault Nissan Technology & Business Centre India)*. Центр дизайну має перевагу завдяки близькості до інженерних команд і наявності технологічних засобів, призначених для розробки.
• Група Renault має п’ять центрів дизайну по всьому світу — у Парижі, Курітібі, Бухаресті, Сеулі та Ченнаї, які формують автомобілі майбутнього, близько до ринку.
• На честь відкриття Renault презентувала символічну хайтек-скульптуру renault. rethink, яка символізує майбутнє бренду в Індії. Цей витвір мистецтва втілює нову мову дизайну Renault, що поєднує сучасність, технології та сміливу естетику, і виступає концептуальною та архітектурною заявою нового ривка Renault на ринку.

Renault - Rethink
Renault - Rethink

22 квітня, Ченнай, Індія – Група Renault заявляє, що 2025 рік є поворотним моментом для Renault в Індії, створюючи трамплін для наступного стрибка компанії і реалізації її амбіцій на індійському ринку. Ця трансформація вже розпочалася зі сміливого придбання решти 51% частки в заводі в Ченнаї у Nissan. Додатково підтверджуючи своє прагнення, Renault відкриває в Індії найбільший за межами Франції дизайн-центр. Ці дві стратегічні ініціативи підтверджують посилення амбіцій Renault Group в Індії та її рішучість прискорити трансформацію.

Дизайн Центр Renault у Ченнаї, в серці “renault - rethink”, нової бренд-стратегії в Індії.

Дизайн Центр Renault у Ченнаї, в серці “Renault - Rethink”, нової бренд-стратегії в Індії.

Відкриття цього центру дизайну є ключовим елементом нової бренд-стратегії renault. rethink в Індії. Венкатрам Маміллапалле (Venkatram Mamillapalle), Головний виконавчий директор та керуючий директор Renault India Operations, зазначив: «Запуск стратегії 'renault. rethink.' знаменує нову главу для Renault в Індії. Ми прагнемо переосмислити наш бренд, позиціонування продуктів і клієнтський досвід відповідно до потреб нашої аудиторії. Новий центр дизайну в Ченнаї відіграватиме ключову роль у реалізації міжнародної стратегії Renault, сприяючи як локальним, так і глобальним продуктам».
*RNTBCI розшифровується як Renault Nissan Technology & Business Centre India.Це спільний технологічний і бізнес-центр альянсу Renault-Nissan, який розташований у Ченнаї, Індія.

Центр розташований на південному сході Індії, у динамічному промисловому середовищі, Ченнаї — у межах інженерного центру RNTBCI* та поруч із заводом RNAIPL**. Він обладнаний найсучаснішою інфраструктурою та зонами співпраці для стимулювання творчості й інновацій. Renault присутній в Індії з 2005 року — спочатку з дизайнерським офісом у Пуне, потім у Мумбаї, а з 2013 року — в Ченнаї. Цей новий центр замінює попередню студію. Він є хабом для інновацій і розробок, орієнтованих на індійський ринок. Це найбільший дизайн-центр Renault за межами Франції.
Інноваційний об'єкт, розроблений для ринку та творчості: індійський ринок — третій за величиною у світі, унікальний і локалізований. Власна дизайнерська студія необхідна для розуміння його особливостей. Центр у Ченнаї зосередиться на створенні моделей і концептів для Індії, водночас сприяючи глобальним проєктам Групи Renault. Центр розташований у серці хабу досконалості RNTBCI*, забезпечуючи тісну співпрацю між підрозділами та інтеграцію дизайну в інженерні та інноваційні процеси.
 

Найсучасніший об'єкт, створений для інновацій та дизайну, орієнтованого на ринок

Найсучасніший об'єкт, створений для інновацій та дизайну, орієнтованого на ринок

«Як третій за величиною автомобільний ринок у світі, Індія є надзвичайно унікальною та орієнтованою на місцеві особливості. Наявність власної дизайн-студії необхідна для того, щоб розуміти його нюанси, прислухатися до його потреб, і спиратися на його сильні сторони. Дизайн-центр Renault в Ченнаї зосередиться на розробці моделей і концептів, пристосованих до індійського ринку, одночасно роблячи свій внесок у глобальні проекти Групи Renault. Використовуючи місцеві таланти та ідеї, цей центр відіграватиме ключову роль у формуванні майбутніх рішень для мобільності Renault. Його стратегічне розташування - в самому центрі центру передового досвіду RNTBCI* - також сприяє тіснішій співпраці між різними функціями та швидшій інтеграції дизайну в наші інженерні та інноваційні процеси», - заявив Лоренс ван ден Акер, директор з дизайну Групи Renault.
Після масштабної модернізації центр займає 1 500 м² і оснащений новітніми технологіями, що створюють ультрасучасне середовище, пристосоване для інновацій та творчості. Дизайн-центр Renault в Індії - один з найбільш технологічно розвинених дизайнерських просторів Renault пропонує:
• Імерсивний виставковий простір – високотехнологічне середовище, призначене для оцінки 3D-моделей та досвіду віртуальної реальності, що дозволяє командам візуалізувати та вдосконалювати свої концепції в режимі реального часу.
• Студія візуалізації наступного покоління – завдяки передовому програмному забезпеченню та цифровим інструментам ця студія дозволяє розробляти дизайн у реальному часі та проводити захоплюючі імерсивні презентації у високій роздільній здатності.
• Зона творчої співпраці – динамічний, відкритий простір, створений для заохочення мозкового штурму, співтворчості та гнучкої командної роботи, що сприяє швидкому обміну ідеями.
• Високопродуктивна LED-стіна – масивний світлодіодний дисплей 8,5 м х 2,4 м (формат 2 х 16/9), який забезпечує вражаюче, кришталево чисте зображення для презентацій, як для локальних, так і для глобальних проектів.
• Інтеграція з віртуальною реальністю – три установки віртуальної реальності з високою роздільною здатністю забезпечують гіперреалістичні віртуальні огляди, дозволяючи дизайнерам взаємодіяти зі своїми творіннями в середовищі повного занурення, перш ніж переходити до фізичних прототипів.
• Гармонійне поєднання європейського та індійського дизайну – філософія студії, визначена як Tactile Confluence, поєднує витончену сучасну європейську архітектуру з виразними індійськими культурними впливами, створюючи надихаючий та змістовний робочий простір.
**RNAIPL (Renault Nissan Automotive India Private Limited) — це спільне підприємство Renault Group та Nissan Motor Company, створене для виробництва автомобілів в Індії.

• Підхід до дизайну “people first” (орієнтований на людину) – інноваційне планування включає зони WE/ME, гнучкі зони, які дозволяють дизайнерам відійти від своїх столів, перезавантажити своє мислення та співпрацювати в більш творчій, стимулюючій обстановці.
 

Важлива віха, що ілюструє прихильність Групи Renault

Важлива віха, що ілюструє прихильність Групи Renault

Ця нова віха підкреслює прихильність Групи Renault до інновацій та досконалості в дизайні завдяки потужній глобальній мережі дизайнерських центрів у Парижі, Куритибі, Бухаресті, Сеулі та Ченнаї. Поєднуючи свій міжнародний досвід з глибоким розумінням місцевих ринків, Renault визначає майбутнє автомобільного дизайну, створюючи автомобілі, які знаходять відгук у клієнтів по всьому світу, передбачаючи при цьому завтрашні потреби.

Про Групу Ranault

Група Renault знаходиться в авангарді мобільності, яка переосмислює себе. Група покладається на взаємодоповнюваність своїх 4 брендів - Renault, Dacia, Alpine, Mobilize - і пропонує своїм клієнтам стійкі та інноваційні рішення для мобільності. Представлена у 114 країнах, Група Renault продала 2,264 мільйона автомобілів у 2024 році. У ній працює понад 98 000 осіб, які щодня втілюють її мету, щоб мобільність зближувала людей. Готова до викликів як на дорозі, так і в конкурентній боротьбі, Група прагне до амбітної трансформації, що приносить прибуток, зосередженої на розробці нових технологій та послуг, а також нового асортименту ще більш конкурентоспроможних, збалансованих та електрифікованих транспортних засобів. Відповідно до екологічних викликів, Група Renault прагне досягти вуглецевої нейтральності в Європі до 2040 року.