Команда BWT Alpine F1 завершила сьогоднішній Гран Прі Азербайджану з П'єром Гаслі на 14-му місці та Естебаном Оконом на 15-му в уїк-енді, сповненому розчарувань і невдач для команди.
У перегонах, де було мало боротьби та можливостей для прогресу, команда застосувала сміливу стратегію для обох пілотів, щоб випередити машини, що йшли попереду. П'єр зміг здійснити декілька обережних обгонів Вальттері Боттаса та Логана Сержанта в першому повороті на 51-му колі перегонів і, врешті-решт, фінішував чотирнадцятим, використовуючи стратегію Medium-Hard-Hard з двома зупинками.
Стартувавши з піт-лейн, Естебан залишався на трасі до передостаннього кола перегонів, коли під час свого обов'язкового піт-стопу він заїхав на піт-лейн за новими шинами Soft для єдиного кола на червоному покритті, щоб фінішувати п'ятнадцятим під картатим прапором.
Команда з нетерпінням чекає Гран-прі Маямі, що відбудеться наступного вікенду, і сподівається на більш позитивний та показовий виступ на автодромі Hard Rock Stadium.
Перегони Естебан стартував на New Hards (L50 піт-стоп для New Soft); найшвидше коло: 1:45.908 сек
П'єр стартував на New Mediums (L5 піт-стоп для New Hards, L23 для New Hards); Найшвидше коло: 1:45.540 сек
Естебан Окон стартував з піт-лейн, фінішував на 15-му місці:
“Сьогодні ми зробили все, що могли, використовуючи стратегію "Аве Марія" в надії на запізнення машини безпеки або інцидент, але все пішло не так, як ми хотіли. Ми можемо пишатися нашими зусиллями, адже ми їхали до кінця і витиснули максимум з шин Hard. Наприкінці перегонів у мене був страшний момент, коли я заїхав у піт-лейн і побачив людей, які зібралися там, хоча перегони ще не закінчилися. На щастя, нічого не сталося, але ми повинні переконатися, що такі сценарії не повторяться. Ми були не там, де хотіли б бути з точки зору продуктивності цього уїк-енду. І після уїк-енду навчання у нас є шанс переглянути свої помилки і повернутися сильнішими в Майамі. Я знаю, що ми так і зробимо".
П'єр Гаслі, розпочав на 17-му місці, закінчив на 14-му:
“Ці вихідні ми всі прагнемо якнайшвидше забути, оскільки вони були дуже розчаровуючими для нашої команди. Ми повинні переконатися, що такий виступ не повториться знову. Очевидно, що це не те місце, на якому ми повинні бути, і ми маємо повернутися сильнішими до Майамі наступного тижня на більш традиційній трасі. Що стосується моїх перегонів, ми спробували дещо змінити стратегію і сподівалися на фортуну, але зрештою, ми не змогли зробити набагато більше. Я зробив декілька обгонів, це завжди приємно, але набагато приємніше, коли ці обгони приносять очки. Я з нетерпінням чекаю перегонів в Майамі наступного вікенду".
Отмар Сафнауер, керівник команди:
"Це був гіркий уїк-енд для команди в Баку, і ми не повинні повторити подібний виступ знову. У п'ятницю ми дуже сильно відстали, і відтоді не змогли відігратися в жодній з сесій. У п'ятницю під час практики ми були досить далекі від налаштування машини, і з таким обмеженим часом роботи - особливо з деякими проблемами надійності на обох машинах - ми залишили собі гору, на яку треба підніматися до кінця уїк-енду. Ми повинні обмежити ці проблеми в майбутньому і починати всі уїк-енди Гран Прі на передових позиціях, щоб забезпечити собі найкращі шанси в суботу та неділю для завоювання очок. Ми продемонстрували наш гоночний темп в Австралії, і у нас є більше шансів підтвердити наш модернізований пакет в Майамі. Ми повинні продовжувати наполегливо працювати в команді, розуміти, як отримати максимальну віддачу від нашого пакету, і націлитися на значно кращий загальний виступ команди на наступних вихідних в США".