Alpine Endurance

Команда Alpine Endurance набирається досвіду в Імолі

Цими вихідними команда Alpine Endurance взяла участь у другому етапі Чемпіонату світу з автогонок на витривалість FIA 2024 року.

 

Через сім тижнів після свого гоночного дебюту в Катарі Alpine відкрила для себе нову трасу з першими заїздами A424 на Міжнародному автодромі Енцо та Діно Феррарі в Імолі в рамках другого етапу Міжнародного спортивного чемпіонату світу з автогонок на витривалість (FIA WEC). Команда Alpine Endurance Набирається Досвіду В Імолі
Команда максимально використала три практичні сесії, щоб знайти найкращі налаштування та компроміси на італійській трасі. Пройдені 242 кола також дозволили команді Alpine Endurance полегшити інтеграцію Жюля Гунона, який був присутній з командою на цих вихідних, щоб компенсувати відсутність Фердинанда Габсбурга у період його одужання.

Поль-Лу Шатену та Ніколя Лап'єру довірили суботню кваліфікаційну сесію. В умовах загрозливого неба вони повинні були впоратися із завданням встановити середні шини в оптимальний проміжок часу на трасі, що постійно змінювалася. За дві хвилини до завершення сесії, на найшвидшому колі, яке вони проїхали, їх зупинив червоний прапор, і 35-й та 36-й номери були змушені задовольнитися дев'ятим місцем на решітці.

Чарльз Мілезі та Матьє Ваксів'єр вийшли на старт "6 годин Імоли" за кермом своїх Alpine A424. Після двох стартових кіл Матьє Ваксів'єр добре стартував, відігравши кілька позицій на шляху до першого повороту, але потрапив у ланцюгову аварію з #11 Isotta Fraschini, #94 Peugeot та #15 BMW. Позаду них Чарльз Мілезі був змушений об'їжджати гравійну пастку на першій шикані, щоб уникнути їх, і повернутися на трасу в потоці на LMGT3.

Під час роботи машини безпеки, завдяки чудовій ефективності механіків, вони замінили передню і задню частини, а також рульову тягу менш ніж за п'ять хвилин на машині під номером 36. Матьє Ваксів'єр повернувся на трасу через три кола після лідерів. Тим часом Чарльз Мілезі на LMGT3 швидко наздогнав гіперкари після рестарту, а потім повідомив про несправність гідропідсилювача керма, яку швидко виправили під час першого піт-стопу.

Чотирнадцятим Чарльз Мілезі передав кермо Полю-Лу Шатену після такого жвавого початку перегонів. На вісімнадцятому місці Матьє Ваксів'єр передав кермо Міку Шумахеру. Використовуючи різні шинні стратегії, вони намотували кола, щоб зібрати важливу інформацію про деградацію шин, перш ніж перейти на мокрі шини, як тільки за дві години до кінця перегонів почався дощ.

Німець і француз, які мали одну невелику екскурсію, старанно працювали перед обличчям постійно зростаючої кількості викликів, перш ніж передали естафету Ніколя Лап'єру і Жюлю Гунону, відповідно, у фінальній годині. Жюль Гунон розумно і чисто проїхав на сликах на сухій трасі, забезпечивши своєму екіпажу 13-е місце в дебютному для прототипу заїзді. Позаду нього Ніколя Лап'єр закріпив успіх своїх напарників на сестринському автомобілі, перш ніж момент аквапланування відкинув його на 16-е місце після дуелі з #94 Peugeot.

Наприкінці цього командного уїк-енду перед 73 600 глядачами Alpine посідає п'яте місце серед дев'яти конструкторів, які змагаються у Чемпіонаті світу з автогонок на витривалість серед виробників гіперкарів. Наступний етап сезону відбудеться 9-11 травня в Спа-Франкоршам (Бельгія), де пройдуть ще одні шестигодинні перегони.

Шарль Мілезі

Шарль Мілезі

"Це були складні перегони. Ми ніколи раніше не їздили на цій трасі, і це показало, що нам є над чим працювати. Старт був досить хаотичним, і у мене не було іншого вибору, окрім як проїхати через гравійну пастку. Потім я намагався зробити все можливе, незважаючи на невелику проблему з гідропідсилювачем керма, яка коштувала нам близько 15 секунд і змусила нас зробити ранню зупинку. Поль-Лу і Жюль добре впоралися з рештою перегонів у складних умовах, але ми не могли прагнути більшого. Тепер ми знаємо більше про те, над чим потрібно попрацювати для наступних перегонів".

Поль-Лу Шатен

Поль-Лу Шатен

"Після нашого сильного дебюту в Катарі ми зіткнулися з більшими труднощами на новій трасі. Наш недостатній рівень водіння на цій трасі порівняно з конкурентами висвітлив ті сфери, над якими нам потрібно продовжувати працювати, аналізуючи те, що сталося, щоб рухатися вперед. Ніщо не буває ідеальним у змаганнях найвищого рівня, і я бачу, що, незважаючи на розчарування, всі зосереджені на наступному раунді. Команда ще більше згуртувалася в цей складний час, і я знаю, що ніхто не здасться, тож ми зможемо повернутися сильнішими".

Жюль Гунон

Жюль Гунон

"Це був складний тиждень для команди. Програма ще тільки починається, і це був мій перший гоночний уїк-енд за кермом, як заміна Фердинанду. Моєю метою було уникнути помилок, і я задоволений, що мені це вдалося, хоча мені ще багато чого потрібно дізнатися про прототип. Це був повномасштабний тест, але команда зібрала багато інформації, щоб повернутися з новими силами в Спа і подальших перегонах".

Матьє Ваксів'єр

Матьє Ваксів'єр

"Завжди складно, коли шестигодинні перегони починаються ось так. Я добре підготувався до старту, мої шини були відповідної температури, і я не думаю, що я надмірно ризикував. Все сталося дуже швидко. Я відчув, що мене вдарили ззаду, від чого мене відкинуло в Peugeot і BMW. Я повернув машину на піт-стоп, де механіки зробили чудову роботу, щоб якомога швидше повернути нас на трасу. У нас був хороший темп, але нам трохи не вистачало в порівнянні з іншими, тому ми повинні продовжувати працювати і аналізувати, щоб поліпшити результати в перегонах".

Мік Шумахер

Мік Шумахер

"Загалом, це був досить складний вікенд, і перегони пішли не так, як ми хотіли. Найголовніше - пам'ятати про позитивні моменти. Ми швидко реагували на мінливі погодні умови. Комунікація між командою і мною була відмінною, і ми показали хороший потенціал як в мокрих, так і в сухих умовах. Нам потрібно подивитися на ті сфери, де ми можемо ще вдосконалюватися. Ми все ще перебуваємо на ранніх стадіях проекту, але я переконаний, що після Спа ми зможемо рухатися вперед".

Ніколя Лап'єр

Ніколя Лап'єр

"Загалом, це були перегони, сповнені уроків, які висвітлили ті сфери, які нам потрібно вдосконалити, як це було показано на конкретній трасі, де автомобіль ніколи раніше не використовувався. Незважаючи на результат, ми продовжимо працювати над деякими аспектами до наступних перегонів. У Спа досить швидко з'явиться зовсім інша, але більш традиційна траса, яка, сподіваємося, підійде нам краще".

менеджер команди

Філіп Сіно

"Ми знали, що це будуть складні перегони, особливо після кваліфікації, коли нам трохи не пощастило. Це була нова траса з іншими характеристиками, ніж ті, на яких ми раніше виступали. Метою було продовжувати вчитися.
Ми сильно програли на старті, а потім були проблеми з керуванням трафіком, складні умови та низка гоночних інцидентів.
Тим не менш, я хотів би підкреслити, наскільки добре кожен пілот адаптувався до цих викликів. Команда тримала Фердинанда в своїх думках протягом усього уїк-енду, оскільки він брав участь у дебрифінгах дистанційно.
Я також хотів би відзначити прекрасний дебют Жюля, як в контексті його інтеграції в команду, так і в контексті його першого виходу на складну трасу. Ми виділили сфери, над якими нам потрібно продовжувати працювати до кінця сезону. Добре, що обидві наші машини знову фінішували. Тепер у нас є багато даних для аналізу за три тижні до Спа, яка швидко наближається, тому ми не будемо послаблювати наші зусилля, щоб продовжувати навчальний процес і прагнути досягти прогресу напередодні 24 годин Ле-Мана".

КЛАСИФІКАЦІЇ

6 годин Імоли
1. Toyota Gazoo Racing #7
2. Porsche Penske Motorsport #6
3. Porsche Penske Motorsport #5
13. Alpine Elf Endurance Team #35
16. Alpine Elf Endurance Team #36

 

Чемпіонат світу з автогонок на витривалість на гіперкарах серед гонщиків FIA
1. Естре / Лоттерер / Вантур - 56 балів
2. Конвей / де Вріс / Кобаяші - 40 балів
3. Кемпбелл / Крістенсен / Маковецький - 39 очок
9. Шатен / Мілезі - 9 очок
10. Габсбург - 9 балів
15. Лап'єр / Шумахер / Ваксів'єр - 0 балів

 

Чемпіонат світу з автогонок на витривалість серед виробників гіперкарів FIA
1. Porsche - 57 балів
2. Toyota - 48 балів
3. Ferrari - 31 бал
4. BMW - 17 балів
5. Alpine - 15 балів

 

Про Alpine

Заснована в 1955 році Жаном Ределе, компанія Alpine за роки свого існування зарекомендувала себе спортивними автомобілями у французькому стилі. У 2018 році бренд вперше представив новий A110, вірний вічним принципам Alpine - компактності, легкості, маневреності та задоволення від водіння. Бізнес-підрозділ Alpine було створено у 2021 році на основі спадщини та ноу-хау історичного заводу в Дьєппі, а також інженерного досвіду команд Alpine Racing та Alpine Cars. У Групі Renault це бренд, що спеціалізується на інноваційних, автентичних та ексклюзивних спортивних автомобілях. Цей досвід дозволяє бренду брати участь у двох головних чемпіонатах FIA: Формулі-1 та Чемпіонаті світу з автогонок на витривалість. Alpine також присутній в інших механічних дисциплінах, беручи участь у змаганнях з ралі, кубку та GT4. 2024 рік знаменує собою поворотний момент в амбіціях Alpine, оскільки компанія відкриває свій на 100% електричний "Гараж мрії", випускаючи свій перший електричний міський спортивний автомобіль A290.