Бренди Групи Renault утримують курс в умовах високих вимог

  • У першому півріччі 2025 року Група Renault фіксує зростання загального обсягу продажів на +1,3 % у порівнянні з 2024 роком, досягнувши 1 169 773 проданих автомобілів.
  • На міжнародному ринку1 бренд Renault зріс на 16,3 % завдяки комерційному успіху перших моделей у межах Міжнародного стратегічного плану 2027 (InternationalGamePlan).
  • У Європі2, на тлі падіння ринку легкових автомобілів (VP) на 1,0 %, Група демонструє зростання на 5,4 %, досягнувши 708 106 зареєстрованих транспортних засобів. Sandero та Clio — два найпродаваніших автомобілі.
    • Бренд Renault: 394 278 легкових авто (VP) (+8,4 %). Renault піднімається на одну позицію та стає №2 у Європі (VP+VU). Clio — найпродаваніший автомобіль у Європі в усіх каналах продажів.
    • Бренд Dacia: 308 957 легкових авто (VP) (+1,1 %). Dacia утримує місце в трійці лідерів європейських продажів приватним клієнтам. Попри зниження ринку, Sandero залишається найбільш продаваним автомобілем серед приватних покупців в Європі з 2017 року.
    • Бренд Alpine: 4 871 легкове авто (VP) (+89,8 %). Випуск A290 стимулює продажі в першому півріччі. Alpine залишається лідером у Європі на ринку спортивних купе з двома місцями, завдяки своїй лінійці A
  • На фоні падіння європейського ринку легких комерційних автомобілів (VU) на 13 %, Renault втрачає 29 % у першому півріччі 2025 року — в очікуванні всього розмаїття модельного ряду Master. Тим не менш, бренд зберігає 2-ге місце в Європі.
  • Група Renault продовжує комерційну стратегію, надаючи пріоритет прибутковості над обсягом продажів:
    • Фокус на найприбутковішому каналіпродажах приватним клієнтам, який становить понад 56 % загальних продажів3. На цьому ринку в Європі, який в останні місяці зазнає зростаючого комерційного тиску, частка Групи Renault більш ніж на 15 пунктів перевищує середньоринкову, з 4 моделями Групи в топ-10 продажів.
    • Ретельний підхід до залишкової вартості4 — вона перевищує аналогічні показники європейських конкурентів від 4 до 13 пунктів.
    • Солідний портфель замовлень у Європі, що відповідає приблизно двом місяцям прогнозованих продажів станом на кінець червня 2025 року.
  • Група Renault спирається на повноцінну пропозицію, яка відповідає ринковим потребам в умовах енергетичного переходу. Частка електрифікованих автомобілів5 у продажах Групи значно зростає — більш ніж на 15 пунктів, досягнувши майже 44 % від загального обсягу продажів (з них 12,3 % — електромобілі) у першому півріччі 2025 року:
    • 59 % автомобілів Renault — електрифіковані. Майже кожен другий проданий автомобіль бренду — гібрид (HEV) (+36,2 % у порівнянні з першим півріччям 2024 року). Renault — другий бренд на гібридному ринку Європи. 100 % електромобілі становлять понад 16 % продажів (+57,0 % vs 2024), зокрема завдяки Renault 5 E-Tech, який став лідером у сегменті B-EV у Європі.
    • У Dacia 23,5 % продажів — електрифіковані автомобілі. Продажі гібридів зросли завдяки успіху Duster, досягнувши 17,2 % (+11,8 пунктів у порівнянні з першим півріччям 2024).
    • 76,0 % продажів Alpine це - електромобілі, завдяки моделі A290, запущеній наприкінці 2024 року. 
  • У 2025 році Група запускає 7 нових моделей (серед них Renault 4 E-Tech electric, Dacia Bigster, Alpine A390 для Європи та Boreal для міжнародного ринку) і 2 оновлення (рестайлінг Renault Austral і Renault Espace). Крім того, бренд Renault представить Grand Koleos та Kardian у нових країнах.
     

1 Поза Європою 

2 За даними ACEA 

3&4 Для брендів Renault і Dacia (пасажирські автомобілі) у Франції, у Німеччині, в Іспанії, в Італії та у Великобританії 

5 HEV, PHEV & EV; Ринок пасажирських авто у Європі 

Булонь-Бійанкур, 23 липня 2025 року

Бренд Renault

Бренд Renault демонструє зростання світових продажів на 2,7% порівняно з першим півріччям 2024 року, досягнувши 808 413 проданих автомобілів по всьому світу.

У Латинській Америці:

Зростання продажів на 24%, зокрема завдяки моделі Kardian. У Бразилії продажі зросли на 8,8%, а в Аргентині — на 96,7%. Renault посідає 1-ше місце в Колумбії з часткою ринку 14,6%.

У Марокко:

Продажі зросли на 48%, значною мірою завдяки запуску моделі Kardian.

У Південній Кореї:

Продажі збільшились на 150% завдяки моделі Grand Koleos. Цю ж модель щойно запущено в Мексиці під назвою Koleos, що свідчить про її подальше глобальне поширення.

У Європі

Бренд Renault піднявся на одну позицію, ставши другою маркою за часткою ринку (6,7%). Clio — найпродаваніший автомобіль у Європі в усіх каналах збуту.

 

На ринку пасажирських автомобілів (VP), що знизився на 1,0% порівняно з першим півріччям 2024 року, Renault показує зростання на 8,4%, що є найвищим показником серед топ-15 брендів. 

 

У сегменті комерційних автомобілів продажі Renault зменшились на 29 %, що пояснюється: падінням ринку загалом (-13%), завершенням життєвого циклу моделі Renault Express у Європі (продажі ще не компенсовані новим Renault Kangoo), неповною лінійкою нового Renault Master. 

 

Незважаючи на це, бренд утримує 2-ге місце на європейському ринку легких комерційних автомобілів. 

Renault продовжує стратегію електрифікації, пропонуючи два типи силових установок:

Електромобілі:

Продажі зросли на 57% на тлі загального зростання ринку Європи на 24,9%.

 

Основним драйвером став Renault 5 E-Tech electric, найпродаваніший електромобіль у сегменті B в Європі, з майже 49 000 проданими авто з моменту запуску.

 

Renault — №1 у Франції серед електромобілів.

Гібриди:

Бренд підтверджує 2-ге місце на європейському ринку гібридних авто, зростання становить понад 36%.

 

Технологія повного гібрида E-Tech тепер становить понад 41 % продажів легкових автомобілів Renault, а загальна кількість проданих гібридів E-Tech наближається до одного мільйона.

У сегментах C і вище, які становлять 40,1% продажів у першому півріччі 2025 року (+0,4 п.п.), особливо в сегментах C-SUV і D-SUV, бренд Renault демонструє зростання на 52% у порівнянні з першим півріччям 2024 року, зокрема завдяки моделям Austral, Espace та Rafale.

У другому півріччі Renault продовжить зміцнювати позиції завдяки новим запуску моделей:

У Європі:

  • продовження електричного наступу з версією Renault 5 E-Tech за ціною 25 000 євро
  • початок продажів Renault 4 E-Techo
  • у сегменті гібридів: навесні оновлено Austral і Espace, а влітку представлено дві нові гібридні силові установки нового покоління, зокрема новий двигун full hybrid 160 E-Tech, який встановлено на новий Captur та новий Symbioz.

На міжнародному ринку:

  • запуск моделі Boreal, презентованої 10 липня, з планами розширення на понад 70 країн, починаючи з Бразилії наприкінці 2025 року
  • подальша експансія нових моделей Koleos і Kardian на інші ринки.

СВІТОВІ ПРОДАЖІ ГРУПИ ПО БРЕНДАМ

 

S1 2025

S1 2024

∆ % 
vs. S1 2024

Renault

808 413 

787 379 

+2,7 % 

VP 

642 652 

572 789 

+12,2 % 

VU 

165 761 

214 590 

-22,8 % 

Dacia

356 084 

358 526 

-0,7 % 

VP 

353 804 

354 350 

-0,2 % 

VU 

2 280 

4 176 

-45,5 % 

Alpine

5 015 

2 717 

+84,6 %  

Mobilize (1)

1 086 

 

 

 

 

 

Група Renault

1 169 773

1 154 882

+1,3 %

(1) Квадрицикли не включені в агрегований показник загального обсягу продажів.

ТОП 15 РИНКІВ ГРУПИ RENAULT

 

 

Об’єми 
S1 2025 

Частка  

ринку 
 

∆ Частка ринку 
vs. S1 2024 

 

 

(у штуках) 

(у %) 

(у пунктах) 

Франція 

284 704 

27,7 

+1,6 

Італія 

105 559 

11,1 

-0,1 

Іспанія 

92 701 

13,1 

+0,7 

Німеччина 

71 681 

4,7 

-0,0 

Туреччина 

69 649 

11,5 

-3,2 

Великобританія 

61 941 

5,1 

+0,0 

Бразилія 

60 673 

5,4 

+0,2 

Марокко 

43 836 

39,1 

-1,5 

Бельгія+Люксембург 

38 844 

12,9 

+1,8 

10 

Аргентина 

31 607 

10,2 

+1,0 

11 

Південна Корея 

28 065 

3,4 

+2,0 

12 

Польща 

26 427 

8,3 

-0,3 

13 

Румунія 

22 587 

31,0 

-6,1 

14 

Португалія 

20 816 

14,9 

-0,3 

15 

Індія 

16 031 

0,6 

-0,3 

Про Групу Renault
Група Renault знаходиться в авангарді мобільності, яка переосмислює себе. Група покладається на взаємодоповнюваність своїх 4 брендів - Renault, Dacia, Alpine та Mobilize - і пропонує своїм клієнтам стійкі та інноваційні рішення для мобільності.
Представлена у 114 країнах, Група Renault продала 2,265 мільйона автомобілів у 2024 році. У ній працює понад 98 000 людей, які щодня втілюють її мету, щоб мобільність робила людей ближчими.
Готова до викликів як на дорозі, так і в конкурентній боротьбі, Група прагне до амбітної трансформації, що приносить прибуток, спрямованої на розвиток нових технологій і послуг, а також нового асортименту ще більш конкурентоспроможних, збалансованих і електрифікованих транспортних засобів. Зважаючи на екологічні виклики, Група прагне досягти вуглецевої нейтральності в Європі до 2040 року.