1 Поза Європою
2 За даними ACEA
3&4 Для брендів Renault і Dacia (пасажирські автомобілі) у Франції, у Німеччині, в Іспанії, в Італії та у Великобританії
5 HEV, PHEV & EV; Ринок пасажирських авто у Європі
Булонь-Бійанкур, 23 липня 2025 року
Бренд Renault демонструє зростання світових продажів на 2,7% порівняно з першим півріччям 2024 року, досягнувши 808 413 проданих автомобілів по всьому світу.
У Латинській Америці:
Зростання продажів на 24%, зокрема завдяки моделі Kardian. У Бразилії продажі зросли на 8,8%, а в Аргентині — на 96,7%. Renault посідає 1-ше місце в Колумбії з часткою ринку 14,6%.
У Марокко:
Продажі зросли на 48%, значною мірою завдяки запуску моделі Kardian.
У Південній Кореї:
Продажі збільшились на 150% завдяки моделі Grand Koleos. Цю ж модель щойно запущено в Мексиці під назвою Koleos, що свідчить про її подальше глобальне поширення.
У Європі
Бренд Renault піднявся на одну позицію, ставши другою маркою за часткою ринку (6,7%). Clio — найпродаваніший автомобіль у Європі в усіх каналах збуту.
На ринку пасажирських автомобілів (VP), що знизився на 1,0% порівняно з першим півріччям 2024 року, Renault показує зростання на 8,4%, що є найвищим показником серед топ-15 брендів.
У сегменті комерційних автомобілів продажі Renault зменшились на 29 %, що пояснюється: падінням ринку загалом (-13%), завершенням життєвого циклу моделі Renault Express у Європі (продажі ще не компенсовані новим Renault Kangoo), неповною лінійкою нового Renault Master.
Незважаючи на це, бренд утримує 2-ге місце на європейському ринку легких комерційних автомобілів.
Електромобілі:
Продажі зросли на 57% на тлі загального зростання ринку Європи на 24,9%.
Основним драйвером став Renault 5 E-Tech electric, найпродаваніший електромобіль у сегменті B в Європі, з майже 49 000 проданими авто з моменту запуску.
Renault — №1 у Франції серед електромобілів.
Гібриди:
Бренд підтверджує 2-ге місце на європейському ринку гібридних авто, зростання становить понад 36%.
Технологія повного гібрида E-Tech тепер становить понад 41 % продажів легкових автомобілів Renault, а загальна кількість проданих гібридів E-Tech наближається до одного мільйона.
У сегментах C і вище, які становлять 40,1% продажів у першому півріччі 2025 року (+0,4 п.п.), особливо в сегментах C-SUV і D-SUV, бренд Renault демонструє зростання на 52% у порівнянні з першим півріччям 2024 року, зокрема завдяки моделям Austral, Espace та Rafale.
У Європі:
На міжнародному ринку:
СВІТОВІ ПРОДАЖІ ГРУПИ ПО БРЕНДАМ
|
S1 2025 |
S1 2024 |
∆ % |
Renault |
808 413 |
787 379 |
+2,7 % |
VP |
642 652 |
572 789 |
+12,2 % |
VU |
165 761 |
214 590 |
-22,8 % |
Dacia |
356 084 |
358 526 |
-0,7 % |
VP |
353 804 |
354 350 |
-0,2 % |
VU |
2 280 |
4 176 |
-45,5 % |
Alpine |
5 015 |
2 717 |
+84,6 % |
Mobilize (1) |
1 086 |
- |
|
|
|
|
|
Група Renault |
1 169 773 |
1 154 882 |
+1,3 % |
(1) Квадрицикли не включені в агрегований показник загального обсягу продажів.
ТОП 15 РИНКІВ ГРУПИ RENAULT
|
|
Об’єми |
Частка ринку |
∆ Частка ринку |
|
|
|
(у штуках) |
(у %) |
(у пунктах) |
|
1 |
Франція |
284 704 |
27,7 |
+1,6 |
|
2 |
Італія |
105 559 |
11,1 |
-0,1 |
|
3 |
Іспанія |
92 701 |
13,1 |
+0,7 |
|
4 |
Німеччина |
71 681 |
4,7 |
-0,0 |
|
5 |
Туреччина |
69 649 |
11,5 |
-3,2 |
|
6 |
Великобританія |
61 941 |
5,1 |
+0,0 |
|
7 |
Бразилія |
60 673 |
5,4 |
+0,2 |
|
8 |
Марокко |
43 836 |
39,1 |
-1,5 |
|
9 |
Бельгія+Люксембург |
38 844 |
12,9 |
+1,8 |
|
10 |
Аргентина |
31 607 |
10,2 |
+1,0 |
|
11 |
Південна Корея |
28 065 |
3,4 |
+2,0 |
|
12 |
Польща |
26 427 |
8,3 |
-0,3 |
|
13 |
Румунія |
22 587 |
31,0 |
-6,1 |
|
14 |
Португалія |
20 816 |
14,9 |
-0,3 |
|
15 |
Індія |
16 031 |
0,6 |
-0,3 |