I квартал 2025 року
І квартал 2025 року
- Виручка Групи склала €11 675 млн, що на -0,3% менше порівняно з І кварталом 2024 року, або на +0,6% більше за постійними валютними курсами1 порівняно з І кварталом 2024 року.
- Виручка автомобільного підрозділу склала €10 128 млн, -3,0% порівняно з І кварталом 2024 року, та -2,2% за постійними валютними курсами1 порівняно з І кварталом 2024 року.
- Суттєво-позитивний ефект зміни продуктового міксу: +3,7 процентного пункта.
Великі комерційні успіхи
Група Renault продала 564 980 одиниць у І кварталі 2025 року, що на 2,9% більше порівняно з І кварталом 2024 року.
- В Європі2 продажі Групи зросли на 2,8%, до 402 413 одиниць (PC+LCV3), значно випереджаючи ринок (-2,0%), завдяки сильним результатам продажів легкових авто бренду Renault. Dacia перевершила ринок у Європі: модель Sandero лишається №1 за продажами, а модель Bigster почала активно залучати замовлення.
- На міжнародних ринках бренд Renault збільшив продажі на 11,6%, завдяки суттєвому зростанню в Латинській Америці (+21,1%), Марокко (+45,5%) і Південній Кореї завдяки реалізації Міжнародного стратегічного плану 2027
Комерційна політика залишалась орієнтованою на створення цінності з 58,5% продажів у роздрібному каналі4, що на 16,8 пунктів вище середнього ринку; 40,6% продажів припало на сегмент C та вище5. Група Renault підтримує залишкову вартість своїх автомобілів на значно вищому рівні, ніж у прямих конкурентів, завдяки комплексному підходу до ціноутворення.
Група Renault продовжує наступ6 у сфері електрифікації7:
Частка електрифікованих продажів у Європі зросла до 44,2% (+15,3 пункти порівняно з І кварталом 2024 року), часткою гібридів на рівні 31,0% (+10,2 пункти) та електромобілів на рівні 13,2% (+5,1 пункти) завдяки моделям Renault 5 E-Tech, Spring та Scenic E-Tech.
Бренд Renault досяг 61,2% електрифікованих продажів у Європі, що на 15,0 пунктів більше, ніж у І кварталі 2024 року, та на 6,6 пунктів більше, ніж у IV кварталі 2024 року: продажі гібридів зросли на 46,1% (частка — 44,1%), продажі електромобілів — на 87,9% (частка — 17,1%). Renault став другим брендом у Європі за продажами повних гібридів (HEV).
Міцний обсяг замовлень у Європі — близько 2 місяців випереджальних продажів, що свідчить про успіх нових запусків.
Група Renault підтверджує свій фінансовий прогноз на 2025 рік:
- Операційна маржа Групи ≥7% (включаючи приблизно 1 пункт негативного впливу від CAFE1)
- Вільний грошовий потік ≥€2 млрд (враховуючи негативний вплив капітальних витрат на дослідження та розробки RNAIPL, очікуваний на рівні близько €200 млн).
- У 2025 році Група Renault планує запустити 7 нових моделей (зокрема електричний Renault 4 E-Tech, Dacia Bigster та Alpine A390 для Європи, а також кросовер C-класу для міжнародних ринків) і провести 2 фейсліфти (Renault Austral та Renault Espace). Крім того, бренд Renault представить моделі Grand Koleos та Kardian на нових ринках.
1 Для того, щоб проаналізувати зміну консолідованого доходу при постійних обмінних курсах, Група Renault перераховує дохід за поточний період, застосовуючи середні обмінні курси за попередній період.
2 Результати Європейського ринку згідно з ACEA.
3 Пасажирські і легкі комерційні автомобілі.
4 Група Renault, пасажирські авто, Франція, Німеччина, Італія, Іспанія та Великобританія.
5 Результати бренду Renault, пасажирські авто Європейського ринку згідно з ACEA.
6 Попередні дані на кінець березня 2025 року на основі наступних європейських ринків: Австрія, Бельгія, Чехія, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ісландія, Ірландія, Італія, Литва, Люксембург, Нідерланди, Норвегія, Польща, Румунія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Велика Британія.
7 Включно з електричними, гібридними (HEV) і Плаг-ін гібридними (PHEV) пасажирськими автомобілями, за виключенням м’яких гібридів (MHEV).
фінансовий директор Групи Renault
Дункан Мінто
«У першому кварталі 2025 року Група Renault перевершила ринок зі зростанням світових продажів на 2,9% попри складне середовище. Це зростання забезпечене успіхом наших нещодавніх запусків: на них припадало 28,3% нашої виручки у першому кварталі, і їхня частка буде зростати в наступних кварталах завдяки поступовому розширенню виробництва нових моделей. До кінця 2025 року Renault матиме найсвіжіший модельний ряд у Європі, паралельно розширюючи присутність на міжнародних ринках. Сила Renault також полягає у зниженні ризиків за рахунок пропозиції як електромобілів, так і автомобілів із ДВЗ та гібридів незалежно від темпів енергетичного переходу. Ця гнучкість і активна продуктова стратегія надають нам конкурентну перевагу. Управління витратами залишається ключовим пріоритетом. В умовах дуже нестабільного макроекономічного середовища Група Renault вирішила проактивно впровадити додаткові заходи зі скорочення витрат. Ці зусилля підвищать нашу конкурентоспроможність.»
(в мільйонах євро) |
2024 |
2025 |
Зміна 2025/2024 |
Зміна при постійному валютному курсі FX1 |
---|---|---|---|---|
1ий квартал |
|
|
|
|
Автомобільна промисловість |
10,446 |
10,128 |
-3.0% |
-2.2% |
Сервіси мобільності |
15 |
23 |
+53.3% |
+52.8% |
Фінансування продажів |
1,246 |
1,524 |
+22.3% |
+23.5% |
Total |
11,707 |
11,675 |
-0.3% |
+0.6% |
1 Для того, щоб проаналізувати зміну консолідованого доходу при постійних обмінних курсах, Група Renault перераховує дохід за поточний період, застосовуючи середні обмінні курси за попередній період.
Станом на березень 2025 |
Об’єм продажів 2 (у штуках) |
Частка ринку PC + LCV у % |
|
---|---|---|---|
1 |
France |
132,712 |
26.8 |
2 |
ITALY |
55,126 |
11.2 |
3 |
SPAIN |
42,592 |
13.2 |
4 |
TÜRKIYE |
35,607 |
12.9 |
5 |
GERMANY |
34,950 |
4.8 |
6 |
UNITED KINGDOM |
33,278 |
5.0 |
7 |
BRAZIL |
29,708 |
5.7 |
8 |
BELGIUM+LUXEMBOURG |
19,831 |
12.8 |
9 |
MOROCCO |
18,729 |
38.9 |
10 |
ARGENTINA |
15,493 |
10.1 |
11 |
SOUTH KOREA |
13,598 |
3.5 |
12 |
ROMANIA |
12,417 |
33.3 |
13 |
POLAND |
12,286 |
7.7 |
14 |
Portugal |
10,026 |
15.1 |
15 |
INDIA |
8,302 |
0.6 |
2 Продажі за виключенням Twizy.
RENAULT
|
Перший квартал 2024 |
Перший квартал 2025 |
Change % |
|
---|---|---|---|---|
PC |
266,861 |
311,111 |
+16.6% |
|
LCV |
98,562 |
77,905 |
-21.0% |
|
PC+LCV |
365,423 |
389,016 |
+6.5% |
|
RENAULT KOREA MOTORS |
|
|
||
PC |
5,385 |
126 |
-97.7% |
|
DACIA |
|
|
|
|
PC |
175,324 |
172,736 |
-1.5% |
|
LCV |
2,009 |
1,014 |
-49.5% |
|
PC+LCV |
177,333 |
173,750 |
-2.0% |
|
ALPINE |
|
|
|
|
PC |
1,063 |
2,088 |
+96.4% |
|
ГРУПА RENAULT |
|
|
|
|
PC |
448,633 |
486,061 |
+8.3% |
|
LCV |
100,571 |
78,919 |
-21.5% |
|
PC+LCV |
549,204 |
564,980 |
+2.9% |
Група Renault знаходиться в авангарді мобільності, яка переосмислює себе. Група покладається на взаємодоповнюваність своїх 4 брендів - Renault, Dacia, Alpine, Mobilize - і пропонує своїм клієнтам стійкі та інноваційні рішення для мобільності. Представлена у 114 країнах, Група Renault продала 2,264 мільйона автомобілів у 2024 році. У ній працює понад 98 000 осіб, які щодня втілюють її мету, щоб мобільність зближувала людей. Готова до викликів як на дорозі, так і в конкурентній боротьбі, Група прагне до амбітної трансформації, що приносить прибуток, зосередженої на розробці нових технологій та послуг, а також нового асортименту ще більш конкурентоспроможних, збалансованих та електрифікованих транспортних засобів. Відповідно до екологічних викликів, Група Renault прагне досягти вуглецевої нейтральності в Європі до 2040 року.