• Renault робить наступний крок у межах свого Міжнародного стратегічного плану 2027, розкриваючи назву свого нового кросовера сегменту C: Boreal.
• Renault Boreal — це високотехнологічний, вражаючий SUV, розроблений для понад 70 країн за межами Європи. Старт продажів відбудеться у Латинській Америці.
• Модель символізує рух Renault до преміального сегмента, а її назва викликає асоціації з безкрайніми просторами і силою стихій.
• Презентація моделі відбудеться в найближчі місяці.
Авангард сегменту-С
Renault розкриває назву свого нового кросовера сегменту C для ринків за межами Європи — Boreal. Ця модель є знаковим етапом у реалізації стратегії Міжнародного стратегічного плану 2027 і відображає нові світові амбіції бренду. Renault Boreal дебютує у Латинській Америці та поступово з’явиться більш ніж у 70 країнах.
Згідно з традиціями, Renault приділив багато уваги вибору назви. Boreal — це нове ім'я в модельному ряду, натхненне французькою мовою, що підкреслює походження бренду. М'яке та гармонійне звучання імені запрошує вирушити у подорож безкрайніми горизонтами.
Назва ідеально відображає основні цінності, які несе в собі цей SUV: технологічність, статус і комфорт. Офіційна презентація Boreal відбудеться в Бразилії у найближчі місяці.
Сильвія дос Сантос, менеджер зі стратегії найменування у глобальному маркетингу бренду Renault, пояснює причини вибору цієї назви.
Про Renault
Renault, історичний бренд мобільності та піонер електромобілів у Європі, завжди розробляв інноваційні транспортні засоби. Зі стратегічним планом «Renaulution» Renault розпочала амбітну трансформацію, спрямовану на створення вартості, рухаючись до більш конкурентоспроможного, збалансованого та електрифікованого модельного ряду. Її мета - втілити сучасність та інновації в технологіях, енергетиці та послугах мобільності в автомобільній промисловості та за її межами.