Boreal
Boreal
новий високотехнологічний, ефектний кросовер, який підкорить ринки за межами Європи.

• Renault робить наступний крок у межах свого Міжнародного стратегічного плану 2027, розкриваючи назву свого нового кросовера сегменту C: Boreal.
• Renault Boreal — це високотехнологічний, вражаючий SUV, розроблений для понад 70 країн за межами Європи. Старт продажів відбудеться у Латинській Америці.
• Модель символізує рух Renault до преміального сегмента, а її назва викликає асоціації з безкрайніми просторами і силою стихій.
• Презентація моделі відбудеться в найближчі місяці.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи з нашим сайтом. Деякі з них необхідні для функціонування цього сайту; інші допомагають нам зрозуміти, як ви використовуєте сайт, щоб ми могли покращити його. Ми також можемо використовувати файли cookie для таргетування. Натисніть «Прийняти всі файли cookie», щоб продовжити, як зазначено, або натисніть «Керувати моїми налаштуваннями», щоб вибрати типи файлів cookie, на які ви погоджуєтеся.

Авангард сегменту-С

Renault розкриває назву свого нового кросовера сегменту C для ринків за межами Європи — Boreal. Ця модель є знаковим етапом у реалізації стратегії Міжнародного стратегічного плану 2027 і відображає нові світові амбіції бренду. Renault Boreal дебютує у Латинській Америці та поступово з’явиться більш ніж у 70 країнах.
Згідно з традиціями, Renault приділив багато уваги вибору назви. Boreal — це нове ім'я в модельному ряду, натхненне французькою мовою, що підкреслює походження бренду. М'яке та гармонійне звучання імені запрошує вирушити у подорож безкрайніми горизонтами.
Назва ідеально відображає основні цінності, які несе в собі цей SUV: технологічність, статус і комфорт. Офіційна презентація Boreal відбудеться в Бразилії у найближчі місяці.
Сильвія дос Сантос, менеджер зі стратегії найменування у глобальному маркетингу бренду Renault, пояснює причини вибору цієї назви.

 

Про Renault

Renault, історичний бренд мобільності та піонер електромобілів у Європі, завжди розробляв інноваційні транспортні засоби. Зі стратегічним планом «Renaulution» Renault розпочала амбітну трансформацію, спрямовану на створення вартості, рухаючись до більш конкурентоспроможного, збалансованого та електрифікованого модельного ряду. Її мета - втілити сучасність та інновації в технологіях, енергетиці та послугах мобільності в автомобільній промисловості та за її межами.