Група Renault та Ford уклали стратегічне партнерство у сфері легкових і комерційних авто

розпочинаючи з двох доступних електромобілів у Європі

• Компанії підписали угоду про партнерство щодо розробки двох легкових електромобілів під брендом Ford, створених на основі платформи Ampere від Групи Renault.
• Додатково компанії вивчатимуть можливість співпраці у сегменті комерційних автомобілів у Європі з метою спільної розробки та виробництва вибраних легких комерційних автомобілів під брендами Renault і Ford.
• Партнерство поєднує експертизу та виробничі масштаби Групи Renault і Ford у Європі та підвищує конкурентоспроможність обох сторін.

Париж, Франція, та Кельн, Німеччина – 9 грудня 2025 року

Група Renault і Ford сьогодні оголосили про знакове стратегічне партнерство, спрямоване на розширення лінійки електромобілів Ford для європейських клієнтів і суттєве підвищення конкурентоспроможності обох компаній на стрімко мінливому автомобільному ринку Європи.
Ключовим елементом цієї співпраці є угода про партнерство щодо розробки двох окремих електромобілів під брендом Ford. Нові моделі будуть побудовані на платформі Ampere та використовуватимуть сильні сторони Групи Renault у сфері електромобілів і її конкурентні переваги. Виробництво здійснюватиметься Групою Renault на півночі Франції, що підкреслює найсучасніші виробничі можливості та експертизу ElectriCity від Ampere.
Розроблені Ford, створені у співпраці з Групою Renault, ці два автомобілі отримають унікальні ходові характеристики, автентичну «суть» бренду Ford та інтуїтивні користувацькі досвіди. Вони стануть першим кроком у масштабній новій продуктовій стратегії Ford у Європі. Поява першої моделі в автосалонах очікується на початку 2028 року.
Окрім співпраці в галузі електромобілів, Група Renault і Ford також підписали Лист про наміри (LOI) щодо взаємодії у сфері європейських легких комерційних автомобілів. У межах цього документа партнери вивчатимуть можливість спільної розробки та виробництва вибраних легких комерційних автомобілів (LCV) під брендами Renault і Ford.

 

генеральний директор Групи Renault

Франсуа Прево

«Група Renault пишається тим, що оголошує про нове стратегічне партнерство з Ford, легендарним виробником автомобілів. Це партнерство демонструє силу наших компетенцій у співпраці та нашу конкурентоспроможність у Європі. У довгостроковій перспективі поєднання наших можливостей із Ford зробить нас більш інноваційними та гнучкими на динамічному європейському автомобільному ринку».

президент і генеральний директор Ford

Джим Фарлі

«Стратегічне партнерство з Renault Group є важливим кроком для Ford і підтримує нашу стратегію побудови високоефективного, орієнтованого на майбутнє бізнесу в Європі. Ми поєднаємо промислові масштаби та електромобільні активи Групи Renault із фірмовим дизайном і динамікою руху Ford, щоб створити автомобілі, які будуть захопливими, здатними на більше та зберігатимуть справжній дух Ford».

Поєднання сильних сторін

Поєднання сильних сторін

Компанії скористаються перевіреними можливостями та конкурентними перевагами платформи Ampere від Групи Renault, екосистеми виробництва електромобілів і промисловими потужностями на півночі Франції (ElectriCity) для виробництва двох абсолютно нових легкових електромобілів під брендом Ford.
Поєднавши свій досвід як ключових гравців у Європі — у сфері інновацій, дизайну, програмного забезпечення та сервісного обслуговування, Група Renault і Ford прагнуть ефективніше долати виклики галузі й краще задовольняти потреби клієнтів у сегментах як легкових, так і комерційних автомобілів.
Стратегічне партнерство Групи Renault і Ford об’єднає десятиліття досвіду у сфері легких комерційних автомобілів, а також виробничі масштаби й широку базу постачальників обох компаній, створюючи потужну силу, здатну рухати вперед інновації та підвищувати ефективність на європейському ринку.
 

Про Групу Renault

Група Renault є лідером у сфері мобільності, яка переживає період переосмислення. Група спирається на взаємодоповнюваність своїх 4 брендів – Renault, Dacia, Alpine, Mobilize – і пропонує своїм клієнтам стійкі та інноваційні рішення в галузі мобільності. Група Renault, що представлена в 114 країнах, у 2024 році продала 2,265 мільйона автомобілів. У ній працює понад 98 000 співробітників, які щодня втілюють її мету, щоб мобільність зближувала людей.
Готова до викликів як на дорозі, так і в змаганнях, Група прагне до амбітної та ціннісної трансформації, зосередженої на розробці нових технологій і послуг, а також на новій лінійці ще більш конкурентоспроможних, збалансованих і електрифікованих автомобілів. З огляду на екологічні виклики, амбіція Групи Renault полягає в досягненні вуглецевої нейтральності в Європі до 2040 року.

Про Ford Motor Company

Ford Motor Company (NYSE: F) — це глобальна компанія зі штаб-квартирою в Дірборні, штат Мічиган, яка прагне допомогти побудувати кращий світ, де кожна людина може вільно пересуватися і реалізовувати свої мрії. План компанії Ford+ щодо зростання та створення цінності поєднує існуючі сильні сторони, нові можливості та постійні відносини з клієнтами, щоб збагатити їхній досвід і поглибити їхню лояльність. Ford розробляє та постачає інноваційні, незамінні вантажівки, спортивні позашляховики, комерційні фургони та легкові автомобілі, а також розкішні автомобілі Lincoln разом із пов'язаними послугами. Компанія робить це через три бізнес-сегменти, орієнтовані на клієнтів: Ford Blue, що розробляє культові автомобілі з бензиновим та гібридним двигуном; Ford Model e, що винаходить революційні електромобілі разом із вбудованим програмним забезпеченням, яке визначає винятковий цифровий досвід для всіх клієнтів; та Ford Pro, що допомагає комерційним клієнтам трансформувати та розширювати свій бізнес за допомогою автомобілів та послуг, адаптованих до їхніх потреб. Крім того, Ford надає фінансові послуги через Ford Motor Credit Company. Ford працевлаштовує близько 171 000 осіб по всьому світу. Більше інформації про компанію та її продукти і послуги можна знайти на сайті corporate.ford.com.