Новий Renault Clio: суперпотужний міський хетчбек

Renault Clio: 35 років інновацій та лідерства

Renault Clio: 35 років інновацій та лідерства

За 35 років своєї історії Clio завжди задавав стандарти у своєму сегменті в Європі та залишався найпопулярнішою моделлю Renault протягом усіх п’яти попередніх поколінь. Перша модель, представлена у 1990 році, струснула ринок, запропонувавши якість, що відповідала автомобілям вищого класу, та набір функцій, яких раніше не було в міських авто. Clio став справжнім проривом у своєму сегменті, що підкреслювалося навіть у назві — вперше замість номера було обрано ім’я, що символізувало відхід від епохи Super-5.
З покоління в покоління Clio постійно переосмислював стандарти свого сегменту, щоб краще відповідати новим потребам клієнтів. Він підвищував планку у дизайні, комфорті, просторі салону, якості, безпеці, задоволенні від водіння та мультимедійних функціях, водночас зменшуючи рівень викидів. За ці досягнення модель двічі отримувала престижне звання «Європейський автомобіль року» — у 1991 та 2006 роках.
 

Ікона стилю та технологій

Clio має багато знакових версій: від розкішних Baccara (з легендарним слоганом «Недостатньо дорогий, синку») та Initiale Paris до спортивних 16 S і Williams, не забуваючи про неймовірний Clio V6 із центральним розташуванням двигуна, а також високотехнологічну гібридну версію E-Tech, представлену в п’ятому поколінні. Загалом було продано майже 17 мільйонів одиниць Clio у 120 країнах світу, що робить його найпродаванішим французьким автомобілем усіх часів — популярним не лише у Франції, а й у Великій Британії та Туреччині. У першій половині 2025 року Clio знову очолив рейтинги продажів, ставши найпопулярнішим автомобілем у Європі.
Цей універсальний міський хетчбек, який завжди мав «усе, що притаманне великому авто», став культурним символом, що відображає прагнення команди Renault постійно вдосконалювати якість, функціональність і технології.
П’яте покоління Clio представило гібридну силову установку E-Tech потужністю 145 к.с., яка стала надзвичайно популярною — 30% продажів у Європі. Також було запущено преміальну версію Esprit Alpine, яку обрали 20% європейських клієнтів.

Нова суперпотужна генерація

Повністю перероблена, шоста генерація нового Renault Clio відрізняється, перш за все, енергійністю та абсолютно новим, характерним стилем, що відображає сучасний підхід бренду до дизайну та технологій. У цьому надзвичайно технічному, високоточному хетчбеку нового покоління, що відрізняється особливо витонченим, чуттєвим силуетом та потужним виглядом, були вдосконалені всі параметри.
Clio отримав нову гібридну силову установку E-Tech потужністю 160 к.с., яка є більш потужною та надзвичайно ефективною:
• Викиди CO₂ — лише 89 г/км
• Споживання пального — 3,9 л/100 км
• Економія пального — до 40% у порівнянні з бензиновим двигуном
• До 80% часу в місті — на електротязі
Новий Clio представляє оновлену лінійку силових агрегатів (бензинових або ГБО на двигунах потужністю 115 к.с. і вище), що забезпечують як покращені характеристики, так і ефективність.

Інтер’єр та технології

Особливу увагу приділено якості оздоблення салону — використано перероблені матеріали, встановлено подвійний V-подібний екран з мультимедійною системою OpenR Link та вбудованим Google — вперше в цьому сегменті. Clio також оснащено до 29 сучасних систем допомоги водієві (ADAS), що наближає його до автомобілів вищого класу.
Новий Renault Clio створений для широкого кола клієнтів: приватних покупців, корпоративних клієнтів, постійних прихильників моделі та нових водіїв, які шукають компактний, універсальний і динамічний хетчбек. Замовити новий Clio можна буде вже до кінця року.
“Clio завжди був культурним маркером, важливою частиною ідентичності Renault. Коли думаєш про Clio — думаєш про Renault, і навпаки. Ми продали майже 17 мільйонів одиниць — це наш бестселер. З кожним новим поколінням Clio переосмислює стандарти свого сегменту. Ми застосували той самий підхід до шостого покоління — оновили дизайн, силові установки та функціональність, додали Google на борт. Новий Clio ідеально демонструє рівень досконалості нашої гібридної лінійки, поряд з повністю електричними моделями.” — Фабріс Камболів, CEO бренду Renault

Жвавий дизайн

Під час створення шостого покоління Clio дизайнери Renault відкрили нову главу, буквально «вивернувши всі регулятори на максимум», щоб створити надтехнічний, високоточний хетчбек нового покоління. Надихаючись концепт-каром Embleme, вони створили скульптурний, чуттєвий силует із виразною LED-підсвіткою — автомобіль, що став ще більш бажаним, емоційним і з яскраво вираженим латинським характером.

Renault Clio у 10 ключових цифрах

Renault Clio у 10 ключових цифрах

1990 — запустився перший Renault Clio, струснувши сегмент міських автомобілів.
17 мільйонів проданих одиниць за 5 поколінь
120 країн, де продавався Clio
1 — позиція в рейтингу продажів у Європі (перше півріччя 2025)
6 поколінь Clio з моменту запуску в 1990р.
35 років на ринку і в серцях тих, хто ним керував
29 систем допомоги водієві
89 г/км — рекордний показник викидів CO2/кілометр, досягнутий новою повногібридною моделлю Renault Clio з силовим агрегатом E-Tech потужністю 160 к.с.
Понад 1 000 Clio виробляється щодня на заводі в Бурсі
68 000 км — довжина, яку б утворили 17 млн Clio, виставлених у ряд — це 1,7 оберти навколо Землі
 

Екстер’єр: виразний, чуттєвий і ще більш латинський

Екстер’єр: виразний, чуттєвий і ще більш латинський

Один погляд на Clio — і стає зрозуміло, скільки роботи було вкладено в оновлення пропорцій:
• подовжений капот
• колісна база збільшена до 2,59 м (+8 мм)
• динамічна лінія даху, як у компактного купе
• плавник-антена та інтегрований спойлер
Габарити стали більшими:
• довжина — 4,12 м (+67 мм)
• ширина — 1,77 м (+39 мм)
• висота — 1,45 м (+11 мм)