Новий Renault Kangoo E-Tech Electric, заряджена версія Combispace

Через 25 років після винайдення ludospace (сегмент компактних «кемпервенів») з його винятковим у класі дизайном, Renault Kangoo отримав електричну версію E-Tech

  • Нова електрична версія має рекордну просторість і містке багажне відділення, що обов’язково задовольнить як професійні, так і приватні потреби клієнтів
  • Його 90 кВт (120 к.с.) двигун у парі з 45 кВт⋅год батареєю забезпечує запас ходу у 285 км (згідно зі стандартом WLTP)
  • Світова прем’єра Renault Kangoo E-Tech Electric відбудеться 17 жовтня на Паризькому автосалоні.
Світова прем’єра Renault Kangoo E-Tech Electric відбудеться 17 жовтня на Паризькому автосалоні.

Світова прем’єра Renault Kangoo E-Tech Electric

Через 25 років після початку ери ludospace, завдяки незрівнянному, практичному дизайну – зокрема й використанню вперше в історії бічних зсувних дверей –, Renault Kangoo лишається вірним своїм генам, застосовує новаторський підхід і йде в ногу з часом.

Kangoo – це також й історія успіху: компанія Renault продала 4,4 мільйони одиниць моделі у 50 країнах світу. Авто є квінтесенцією усього найкращого: сімейний автомобіль із елегантними дизайном і чималим внутрішнім простором, а для професіоналів це транспортний засіб із вражаючими вантажними характеристиками і міцною конструкцією.

Після безперервних багаторічних оновлень та впровадження новаторських рішень, вперше в історії Renault Kangoo доступний у електричній версії E-Tech Electric.

Інтер'єр

  • Комфортний другий ряд і більше простору, ніж у будь-якого іншого транспортного засобу даної категорії: три індивідуальні місця для зручного розміщення трьох дорослих осіб, а також повітряний дефлектор, що оптимально працює для усіх пасажирів заднього ряду
  • Понад 49 літрів місця для зберігання включно із шухлядою Easy Life
  • Об’ємне багажне відділення на 850 літрів, найкраще у даній категорії з можливістю його збільшення до 2,500 літрів завдяки зсувній конструкції другого рядку сидінь (винятково на новому Kangoo E-Tech Electric)
  • Інноваційні рейлінги, які можна налаштовувати без використання інструментів, таким чином у вас завжди буде вільне місце для вантажів і можливість перевозити практично що завгодно
  • 14 систем допомоги водію, включно з автоматизацією 2 рівня, для більшої безпеки

Екстер'єр

Зовні Kangoo зберіг капот з горизонтальними ребрами і чітко вертикальний перед, де на радіаторній решітці під логотипом знаходиться зарядний роз’єм.

 

Як і у версії з ДВЗ, в салоні знаходиться нова панель приладів (з темно-матовим дерев’яним покриттям на деяких версіях). Кокпіт – більш комфортний, а крісло водія має покращену ергономіку. Єдині зміни відбулися у самій панелі приладів, де тепер відображається інформація E-Tech.

Батарея KANGOO E-TECH ELECTRIC

Батарея та запас ходу

Авто оснащене літій-іонною батарею на 45 кВт⋅год повної корисної ємності, що складається із 8 окремих модулів, які легко ремонтуються. Новий Kangoo E-Tech Electric має запас ходу до 285 км (згідно зі стандартом WLTP), що цілком достатньо для більшості щоденних задач і зменшує амортизаційні витрати до ще нижчого рівня.

Гарантія на батареї 8 років чи 160,000 км пробігу. Перш ніж станеться одне з двох, Renault безкоштовно замінить батареї, якщо їх ємність впаде нижче за 70% від номінальної (SoH).

Забезпечити максимальний запас ходу протягом усього року новому Kangoo E-Tech Electric допомагає двозонна кліматична установка, що працює від теплової помпи. Помпа нагріває повітря взимку і охолоджує влітку, за тим самим принципом, що й реверсивні кондиціонери. Система нагрівання збирає калорії зовні і випускає їх всередину, в той час як система охолодження забирає видаляє калорії з салону і виводить їх назовні. Оптимальна ефективність теплової помпи досягається у діапазоні від -15°C і до +15°C. Окрім першокласного кліматичного комфорту, вона підтримує запас ходу транспортного засобу, збільшуючи до 30 км згідно зі стандартом WLTP!

Дизайн

Дизайн Kangoo E-tech electric

Зовні Kangoo зберіг капот з горизонтальними ребрами і чітко вертикальний перед, де на радіаторній решітці під логотипом знаходиться зарядний роз’єм.

 

Як і у версії з ДВЗ, в салоні знаходиться нова панель приладів (з темно-матовим дерев’яним покриттям на деяких версіях). Кокпіт – більш комфортний, а крісло водія має покращену ергономіку. Єдині зміни відбулися у самій панелі приладів, де тепер відображається інформація E-Tech.

Двигун

Двигун

Новий Kangoo E-Tech Electric має 90 кВт двигун, що видає 245 Н⋅м крутного моменту для плавного і впевненого руху за будь-яких обставин. Режим Eco обмежує максимальну швидкість транспортного засобу (110 км/год) і потужність (56 кВт), збільшуючи таким чином запас ходу.

Водій може обрати один з трьох режимів рекуперативного гальмування:

ДВЗ

ДВЗ

Водій може обрати один з трьох режимів рекуперативного гальмування:

·         Sailing (B1 на дисплеї): обмежена рекуперація, для руху автомагістралями та швидкісними шосе

·         Drive (B2): стандартна рекуперація для використання у різноманітних ситуаціях; ефект, коли ви прибираєте ногу з педалі газу, подібний до того, як поводить себе транспортний засіб з ДВЗ

·         Brake (B3): максимальна рекуперація для використання у заторах чи на гірських дорогах

Правду кажучи, Kangoo E-Tech Electric трохи попереду за свого брата з ДВЗ.

Традиційна гідравлічна гальмівна система оснащена ARBS (Адаптивною рекуперативною гальмівною системою), що максимально посилює відновлення енергії.

Різноманітні комбінації режимів тяги і гальмування пропонують водію 6 варіантів на вибір для оптимізації комфорту та запасу ходу, відповідно до того, як використовується автомобіль і за яких дорожніх умов.

Інформація про обраний режим руху, управління енергією і системами допомоги водію відображається на 10-дюймовому кольоровому дисплеї, який можна повністю адаптувати (доступний як опція).

 

І, нарешті, новий Kangoo E-Tech Electric може оснащуватися підігрівом лобового скла, керма і сидінь. Подібні опції забезпечують ще більший комфорт, споживаючи лише граничну кількість потужності батареї.

 

Новий Kangoo E-Tech Electric має на вибір 2 бортові системи заряджання батареї:

o   Трифазну 11 кВт зарядку перемінного струму для домашнього використання

o   22 кВт швидку зарядку перемінного струму, що дозволяє заряджати батарею з 5% до 80% за 2 години 30 хвилин і 80 кВт зарядку постійного струму, що дає можливість відновлювати до 170 км ходу за 30 хвилин

 

Такий широкий вибір зарядних систем створений, щоб задовольняти потреби користувачів нового Kangoo E-Tech Electric.

Розкладний та напрочуд практичний органайзер вміщує різні кабелі (зарядний кабель для режиму №3 і за бажанням flexicharger, що уможливлює під’єднання до домашньої розетки або green’up) у багажному відділенні.

 

 

За умови під’єднання до 11 кВт громадської точки зарядки, батарея нового Kangoo E-Tech Electric зарядиться від 15% до 80% за 2 години 40 хвилини; від 7.4 кВт зарядної станції Wall box вона зарядиться з 15% до 100% за менш ніж 6 годин.

 

У разі використання 22 кВт зарядки в батареї передбачена система рідинного охолодження і  антинагрівальна система, що підтримує температуру на належному рівні задля запобігання згубного впливу на запас ходу і для зменшення сумарного часу заряджання.

 

І, нарешті, у застосунку для смартфона MyRenault або мультимедійній системі Renault Easy Link на Kangoo E-Tech Electric можна скористатися спеціальними сервісами, на кшталт:

 

·         Графік заряджання батареї і дистанційне відстежування статусу заряду

·         Встановлення таймеру завчасного нагріву або охолодження салону

·         Пошук зарядних точок на вашому маршруті

·         Пункти призначення, яких ви можете дістатися із залишком запасу ходу

 

Новий Renault Kangoo E-Tech Electric доступний у трьох версіях, що відповідають точним запитам і потребам клієнтів:

 

·         Authentic, із необхідним набором обладнанням як для керівництва, так і для клієнтів, котрим потрібен транспортний засіб для роботи і особистих справ

·         Equilibre, для спільнот, що воліють надавати послуги з перевезень екологічно чистим транспортом, що буде зручним для пасажирів і допоможе заощаджувати кошти

·         Techno, для родин та людей, які працюють на себе і прагнуть максимального комфорту та безпеки, а також особливого дизайну

 

Клієнти зможуть подати замовлення з 17 жовтня, під час Паризького автосалону, а доставка автомобілів буде реалізована на початку 2023 року.

Ви зможете переглянути прес-конференцію Renault у понеділок 17 жовтня о 09:00 ранку на https://events.renault.com/en/ .

Мобеж, центр передового досвіду у межах Electricity

Завод Renault у місті Мобеж, що на півночі Франції, випускає автомобілі Kangoo для світового ринку з 1997 року.

Цей завод, разом із тими, що розташовані у Дуе та Руітці, утворює новий хаб під назвою ElectriCity, найбільший центр у Європі з випуску найконкурентніших електромобілів. Renault планує побудувати там 480,000 електрокарів до 2025.

Для створення нових версій автомобіля і мінівена Kangoo, а також транспортних засобів для своїх партнерів Mercedes та Nissan, при цьому забезпечувати виробництво за найвищими стандартами якості, компанія Renault інвестувала €450 мільйонів у даний хаб і запустила там новий цех зі збирання акумуляторів.

Двигуни та зарядки для нового Kangoo E-Tech Electric випускає завод Renault у Клеоні, Нормандія.

Про Renault

Вже понад століття Renault проектує, будує і продає легкі комерційні автомобілі, що відповідають потребам професійних клієнтів по всьому світу.

Express, Kangoo, Trafic і Master: легендарні транспортні засоби, відомі у світі своїми інноваційними підходами, завдяки яким вони щоденно полегшують життя своїм користувачам.

З позиції європейського лідера вже понад століття на численних ринках (ДВЗ і електромобілів), Renault Pro+ пропонує кастомізовані та раціональні рішення у сфері мобільності, через унікальне поєднання рішень, сервісів і фінансових пропозицій, що полегшують та зміцнюють ведення бізнесу професійними клієнтами. Тут поєднані інноваційні цифрові рішення із схваленою групою виробників кузовів, а також мережею експертів у галузі комерційних транспортних засобів, які знаходяться у понад 600 центрах Renault Pro+ у більш як 30 країнах світу.