Renault підтверджує швидку трансформацію на ринку електрифікованих автомобілів
Renault підтверджує швидкий перехід на бік електрифікованих моделей, демонструючи вражаюче зростання продажів своєї електричної та гібридної лінійки: +52% у сегменті легкових автомобілів у Європі. На лінійку E-Tech припало 30% продажів легкових автомобілів Renault в Європі в 2021 році на ринку електромобілів, який склав 26% від загального ринку.
У Європі Renault входить до першої трійки виробників електромобілів: перше місце з продажів у Франції, друге – в Італії та третє – у Німеччині.
Renault ZOE, що вийшов на ринок у 2012 році, зберігає впевнене лідерство у сегменті електромобілів у Франції та посідає друге місце в Європі.
Renault також показує відмінні результати з продажів гібридних легкових моделей: Clio (+19%), Captur (+24%), Arkana (+56%).
Прибуток – на першому місці
Через безперервний вплив пандемії COVID-19 і дефіциту компонентів Renault почала проводити політику вибіркових продажів. У всьому світі було реалізовано 1 751 089 автомобілів (-6,7% порівняно з 2020 роком), а ринкова частка склала 4,7% (-0,6 пп порівняно з 2020 без урахування продажів в Китаї та Північній Америці). У Європі частка ринку Renault досягла 7,1% (-0,7 пп) - 984 784 шт.
У 2021 році Renault розпочала стратегію оптимізації каналів продажів та цінової політики. Продажі в роздріб між першим (40%) та другим півріччям (50%) зросли на 10 пп, також збільшився чистий прибуток на автомобіль.
Renault зосередилася на оптимізації асортименту та цін відповідно до своєї стратегії «Прибуток замість обсягів». Її почали вводити в дію ще до нестачі деталей через COVID-19. Зростання чистого прибутку на автомобіль обумовлюється двома факторами: продажами моделей E-Tech та збільшенням продажів топових комплектацій. Так, на частку версії Arkana RS Line припадає 49% замовлень у Європі, а на частку Intens і RS Line разом — 86%.
Компанія успішно розпочала повернення позицій у C-сегменті завдяки виходу нового Renault Arkana. Після запуску моделі в Європі в червні на неї надійшло понад 60 000 замовлень, зокрема 56% на версію E-Tech. Продаж у C-сегменті зріс з 22% до 25% від усіх продажів легкових автомобілів Renault.
Renault підтверджує свої стратегічні цілі як глобальний бренд
На частку ринків за межами Європи тепер припадає 44% продажів компанії (+2 пп порівняно з 2020 роком), а основний наголос робиться на прибутковості. Запуск нового Renault Duster допоміг успішній реалізації нашої стратегії завдяки високим продажам: 41 000 шт. у Росії (+31% проти 2020), 22 000 шт. у Бразилії (+15% порівняно з 2020), 6 200 шт. у Мексиці (+55% порівняно з 2020) та 9 100 шт. у Колумбії (+34% порівняно з 2020).
В Індії новий Renault Kiger має великий успіх — його продажі склали 29 000 шт. На його частку вже припадає 30% продажів Renault, таким чином він підтверджує правильність стратегії бренду з продажів більш дорогих автомобілів на цьому ринку.
На ринку легких комерційних автомобілів (без урахування пікапів) Renault повертає собі лідерство в Європі завдяки запуску цілої низки успішних моделей, включаючи нові Express Van, Kangoo Van та Trafic. Новий Kangoo Van отримав звання «Найкращий мінівен 2022 року», підтвердивши високий професіоналізм підрозділу легкого комерційного транспорту Renault.
У Європі частка продажів на ринку легких комерційних автомобілів (без урахування пікапів) досягла 15,7% (+1 пп порівняно з 2020 р.). Renault займає перше місце в сегменті компактних мінівенів і друге - в сегменті середніх/великих мінівенів.
Renault залишається безумовним лідером на ринку легких комерційних автомобілів у Франції із продажами 124 700 шт. та часткою 28,8% завдяки трьом бестселерам: Renault Master, Renault Trafic та Renault Kangoo Van.
Фабріс Камболів, старший віце-президент Renault з продажу та операцій, зазначив:
«Хочу подякувати нашим бізнес-партнерам і командам з продажів за такі вражаючі результати, досягнуті в контексті несприятливих умов. Renault змогла продати 1 автомобіль з 3 з технологією E-Tech та 1 з 2 – приватним клієнтам. Хороші результати 2021 дозволять Renault підтвердити план повернення своїх позицій у C-сегменті цього року завдяки майбутнім запускам нового Megane E-Tech Electric і нового Austral. У 2022 ми плануємо продовжити рухатися вперед за рахунок потужного поєднання продуктової лінійки та комерційного підходу».
* Включаючи гібрид (HEV) і гібрид (PHEV), що підключається, але виключаючи полігібридні автомобілі (MHEV)
Продажі загалом (легкові та комерційні) |
|
|
|
---|---|---|---|
|
|
кінець грудня* |
|
|
2021 |
2020 |
% зміни |
RENAULT |
|
|
|
PC |
1,318,785 |
1,471,276 |
-10.4 |
LCV |
374,824 |
314,945 |
19.0 |
PC + LCV |
1,693,609 |
1,786,221 |
-5.2 |
RENAULT SAMSUNG MOTORS |
|
|
|
PC |
57,480 |
90,300 |
-36.3 |
TOTAL |
|
|
|
PC |
1,376,265 |
1,561,576 |
-11.9 |
LCV |
374,824 |
314,945 |
19.0 |
PC + LCV |
1,751,089 |
1,876,521 |
-6.7 |
* Периметр = без Китаю |
|
|
|
РЕЙТИНГ 15 НАЙБІЛЬШИХ РИНКІВ - Грудень 2021* |
|||
---|---|---|---|
Рейтинг |
Ринки |
Обсяги |
PC+LCV M/S |
|
|
(шт) |
(%) |
1 |
Франція |
393,688 |
18.8 |
2 |
Німеччина |
134,029 |
4.6 |
3 |
Росія |
131,550 |
7.9 |
4 |
Бразилія |
127,159 |
6.5 |
5 |
Індія |
95,878 |
2.7 |
6 |
Італія |
89,240 |
5.4 |
7 |
Туреччина |
81,280 |
11.0 |
8 |
Іспанія + Канарські о-ви |
72,708 |
7.2 |
9 |
Південна Корея |
61,096 |
3.6 |
10 |
Великобританія |
50,554 |
2.5 |
11 |
Колумбія |
47,606 |
20.7 |
12 |
Аргентина |
35,374 |
9.9 |
13 |
Бельгія + Люксембург |
35,011 |
6.8 |
14 |
Польща |
30,739 |
5.9 |
15 |
Мексика |
28,218 |
2.8 |