Команда Alpine F1 на Гран-прі Туреччини

Команда Alpine в п'ятнадцятій гонці поспіль збільшує кількість очок в загальному заліку. На Гран-прі Туреччини Естебан Окон фінішував десятим, а Фернандо Алонсо - за межами очкової зони через інцидент з П'єром Гаслі, після якого його розвернуло і він втратив перевагу багатообіцяючої стартової позиції.

Команда Alpine F1 на Гран-прі Туреччини

Команда Alpine F1 на Гран-прі Туреччини

Гонка почалася на мокрій трасі Істанбул Парк під дощем з мрякою. Обидва пілоти добре стартували, на виході з першого повороту Фернандо на мить зайняв четверту позицію, але потім через контакт з машиною Гаслі з Alpha Tauri його A521 розвернуло і він опустився в кінець пелотона.

Естебан уникнув інциденту в першому повороті і виявився на порозі першої десятки на початку хвилі піт-стопів. Після інциденту в першому повороті Фернандо почав поступально просуватися вгору, але незабаром на вході в четвертий поворот зачепив задню частину машини Міка Шумахера з Haas, за що пізніше отримав п'ятисекундний штраф.

Після цього гонка увійшла в ритм, траса залишалася мокрою. На 31-му колі Фернандо вирішив встановити новий комплект проміжних шин і відбути свій штрафний час в період піт-стопа.

Тим часом Естебан продовжував тиснути на машини попереду з першої десятки і вирішив не міняти шини протягом всіх 58 кіл перегонів. Завдяки відмінному контролю стану шин Естебан зміг піднятися в першу десятку і, незважаючи на деякий тиск з боку Антоніо Джовінаццо позаду, зумів втриматися на десятій позиції до фінішу.

 

Фернандо застряг на шістнадцятому місці в останній третині гонки, фінішна позиція стала фіналом дня, що розчарувала дворазового чемпіона світу.

Естебан Окон, стартував 12-м, фінішував 10-м:

Естебан Окон, стартував 12-м, фінішував 10-м:

«Приємно після складного вікенду і дуже довгої гонки отримати одне очко. Добре, що ми ризикнули і постаралися доїхати до фінішу на одному комплекті шин – таке зрідка трапляється. Добре, що вийшло дати хлопцям відпочити від піт-стопів! Я пам'ятаю, що на торішній гонці цей сценарій також міг бути можливий; було складно, але шини витримали, і в підсумку ми отримали за це невелику нагороду. Мені довелося позмагатися за цю позицію, так що було весело. Добре, що ми заробили одне очко, і ми продовжимо працювати над наступною гонкою».

Фернандо Алонсо, стартував 5-м, фінішував 16-м:

Фернандо Алонсо, стартував 5-м, фінішував 16-м:

«Умови були складні, дуже слизько. На жаль, у нас було два інциденти, які зіпсували гонку. П'єр [Гаслі] виявився затиснутим і в'їхав в задню частину моєї машини. Я вибачаюся перед Міком [Шумахером] за те, що зачепив його машину на вході в четвертий поворот. Я пішов на обгін, але на слизькій трасі було дуже складно побачити, що відбувається навколо. Сьогодні не пощастило, і шкода, що ми не змогли скористатися перевагою нашої стартової позиції. Проте, як команда, ми все одно набрали очко і вирушаємо в Остін, де, сподіваюся, нам пощастить».

Марцін Будковські, виконуючий директор:

Марцін Будковські, виконуючий директор:

«Скромні результати гонки для команди. У першому повороті Гаслі витіснив Фернандо з траси, а потім стався ще один інцидент з Шумахером. Все це зіпсувало Фернандо гонку. Йому не вистачало швидкості навіть після того, як шини перестали гранулюватися, тому ми маємо перевірити, чи не було яких-небудь пошкоджень машини через два контакти. Це розчаровує результат для нього після старту з п'ятого місця, особливо з огляду на фінішну позицію Гаслі. Естебан показав майстер-клас по роботі з шинами. Він проїхав всю гонку на одному комплекті проміжних шин і заробив одне очко, що можна вважати непоганим результатом після старту з 12 позиції, так як в гонці не було сходів. Ми набирали очки останні п'ятнадцять гонок, але суперники за п'яте місце в Кубку конструкторів заробили в Туреччині більше очок. Тепер ми зосередимося на підготовці до Остіна, де намагатимемося відігратися».