Впевнений старт у 2023 році з 30% приросту доходу у першому кварталі

У першому кварталі світові продажі Групи Renault склали 535 000 автомобілів, що на 14,1% більше, ніж у першому кварталі 2022 року. У Європі продажі Групи зросли на 27,3% на ринку, що збільшився на 16,2%.

  • Дохід Групи склав 11,5 млрд євро, що на 29,9%1 більше, ніж у першому кварталі 2022 року
  • Дохід автомобільного сектору склав 10,5 млрд євро, що на 29,7%1 більше, ніж у першому кварталі 2022 року
  • Тривалий вплив цінової політики - 9,4 пункти протягом кварталу та збільшення впливу асортименту продукції на 5,2 пункти завдяки комерційній політиці, орієнтованій на цінність та успіх нових продуктів:
    • 68% продажів Групи в роздрібному каналі в п'яти основних країнах Європи2
    • Помітне поліпшення продажів бренду Renault в С-сегменті в Європі: зростання більш ніж на 51% в порівнянні з 1 кв. 2022 року завдяки успіху Megane E-TECH Electric, Arkana і Austral
      • У першому кварталі 2023 року Renault Austral вже зафіксував 15 500 продажів, причому 67% з них - гібридний мікс і 61% - версії у високій комплектації. Замовлення з моменту запуску досягли 40 000 одиниць
      • Renault Megane E-TECH Electric зафіксував понад 11 000 продажів у першому кварталі 2023 року, з яких понад 70% припадає на версії у високій комплектації та понад 80% - на найпотужніший двигун (60 кВт-год/220 к.с.). Замовлення з моменту запуску склали понад 54 000 одиниць
      • Renault Arkana зафіксував понад 18 500 продажів у першому кварталі 2023 року, з яких 60% у версії E-TECH
  • Dacia зафіксувала зростання продажів на 41% до майже 150 000 одиниць в Європі в 1 кварталі завдяки успішному оновленню модельного ряду. Dacia Sandero залишається бестселером серед роздрібних клієнтів в Європі
  • Група Renault продовжує свій наступ на електрифікацію:
    • Бренд Renault зберігає лідируючі позиції в Європі в першому кварталі з 24% збільшенням обсягу продажів електрифікованих3 легкових автомобілів у порівнянні з першим кварталом 2022 року, що становить 38% продажів легкових автомобілів бренду в Європі
    • Перша гібридна версія в модельному ряді Dacia була представлена в січні 2023 року на моделі Jogger. Dacia Jogger Hybrid 140 вже становить близько 25% в загальному обсязі замовлень. Jogger є ключовим продуктом для залучення нових клієнтів, а його гібридна версія підтримує стратегію плавної електрифікації Dacia

 

1 Обсяги 2022 року без урахування Renault Russia та АВТОВАЗу

2 Франція, Італія, Німеччина, Іспанія, Великобританія

3 Включно з електромобілями, гібридами (HEV) та плагін-гібридами (PHEV), за винятком м'яких гібридів (MHEV)

 

  • Dacia Spring (100% електричний) отримав близько 110 000 замовлень в Європі з моменту запуску. Вона знову очолила п'єдестал роздрібних електромобілів в Європі в 1 кварталі
  • Портфель замовлень Strong Group в Європі залишається на рекордному рівні в абсолютному значенні і становить 3,3 місяці продажів на кінець 1 кварталу. Він залишатиметься вищим за цільовий показник у 2 місяці до 2023 року, навіть якщо ринок буде на 30% нижчим, ніж у 2019 році.
  • Група Renault підтверджує свій фінансовий прогноз на 2023 рік

 

"Група Renault впевнено розпочала цей рік, збільшивши дохід у першому кварталі на 30% за рахунок сильного впливу цінової політики та асортименту продукції. Група продовжує свою комерційну політику, орієнтовану на цінність - шляхом оптимізації цінової політики та комерційних знижок, а також зосередження на найбільш прибуткових каналах збуту. Вона також отримує вигоду від перших успіхів оновленого модельного ряду з Arkana, Megane E-TECH Electric та Austral для бренду Renault і Dacia Jogger. Сильний портфель замовлень на кінець березня і всі майбутні запуски будуть продовжувати підтримувати комерційну діяльність Групи", - сказав Тьєррі П’єтон, фінансовий директор Групи Renault.

 

Булонь-Біянкур, 20 квітня 2023 року

Комерційні результати: Основні показники першого кварталу

Група Renault зафіксувала 535 000 продажів у першому кварталі 2023 року, що на 14,1% більше, ніж у першому кварталі 2022 року. У Європі продажі Групи зросли на 27,3% на ринку, що збільшився на 16,2%.

Група Renault отримала прибуток від успішного оновлення модельного ряду: для бренду Renault - Arkana, Megane E-TECH Electric і Austral, а для бренду Dacia - Jogger. Група продовжувала концентруватися на найбільш прибуткових каналах: роздрібні продажі становили 68% у п'яти основних європейських країнах4.

У Європі продажі бренду Renault склали майже 230 000 автомобілів, що майже на 20% більше, ніж у першому кварталі 2023 року. 

Бренд продовжує успішно розвивати продажі в сегментах, що створюють додану вартість:

  • він утримує свої лідируючі позиції на електрифікованому ринку5 з ростом у продажах на 24%
  • У С-сегменті Renault зафіксував зростання більш ніж на 51% завдяки успіху своїх нових моделей: Arkana, Megane E-TECH Electric та Austral.
  •  Більш ніж кожен другий продаж у наших п'яти основних країнах Європи4 здійснюється через роздрібний канал.

Завдяки запуску нового продукту та новій ідентичності бренду, продажі Dacia в Європі зросли на 41% до майже 150 000 одиниць:

  • У першому кварталі 2023 року в Європі Dacia Sandero посіла перше місце з роздрібних продажів, а Dacia Duster залишається на п'єдесталі позашляховиків, проданих роздрібним клієнтам.

4 Франція, Італія, Німеччина, Іспанія, Великобританія

5 Включно з електромобілями, гібридами (HEV) та плагін-гібридами (PHEV), за винятком м'яких гібридів (MHEV)

  • Dacia Spring продовжила свою динаміку і зафіксувала 14 500 проданих одиниць у цьому кварталі. Вона знову опинилася на п'єдесталі лідерів роздрібних продажів електромобілів в Європі.
  • Бренд продовжує розширювати свою пропозицію електрифікованих продуктів з Jogger Hybrid 140, першим гібридом у лінійці та найдоступнішим гібридним сімейним автомобілем на ринку.

Дохід за перший квартал

Нагадування щодо впливу продажу російської автомобільної діяльності на фінансову звітність: в результаті угод про продаж 100% акцій Групи Renault в Renault Росія місту Москві та 67,69% акцій АВТОВАЗу НАМІ (Центральному науково-дослідному інституту автомобілів і двигунів), оголошених 16 травня 2022 року, російська діяльність була деконсолідована у фінансовій звітності Групи Renault і розглядається як припинена діяльність відповідно до МСФЗ 5 з ретроспективним впливом з 1 січня 2022 року.

Таким чином, дохід за перший квартал 2023 року більше не включає російську промислову діяльність. Виручка Групи за перший квартал 2022 року була скоригована відповідно до цього нового обсягу діяльності (вплив: АВТОВАЗ - 527 млн євро і Renault Росія - 367 млн євро).

 

Дохід Групи за перший квартал 2023 року склав 11,5 млрд євро, що на 29,9% більше, ніж у першому кварталі 2022 року. При перерахованих об’ємах та середніх валютних курсах6 дохід Групи збільшився на 33,5%.

Дохід автомобільного сектору досяг 10,5 млрд євро, що на 29,7% більше, ніж у першому кварталі 2022 року. Таке значне покращення пояснюється, головним чином, наступними факторами:

  • Сильний вплив обсягу виробництва на +18,6 пунктів, головним чином через збільшення виробництва порівняно з 1 кв. 2022 року завдяки комерційному успіху нових автомобілів у поєднанні з покращенням доступності компонентів ЄС. Цей ефект обсягу вищий за зростання реєстрацій через менші запаси в мережі незалежних дилерів у першому кварталі 2023 року порівняно з першим кварталом 2022 року, коли криза в ЄС була на піку.
  • Сильний вплив цінової політики (+9,4 пункти), що відображає продовження комерційної політики, орієнтованої на цінність, підвищення цін для компенсації собівартості та валютної інфляції, а також оптимізацію комерційних знижок.
  • Вплив збільшення асортименту продукції на +5,2 пункти, головним чином завдяки моделям Megane E-TECH Electric та Austral, середній дохід на одиницю продукції яких значно вищий, ніж в середньому по Групі Renault.
  • Географічна диверсифікація на +2,7 пункти завдяки високим показникам європейських продажів.

 

  • Позитивний вплив продажів партнерам у розмірі +0,9 пунктів, в основному завдяки динамічному ринку комерційних авто, що стимулював продажі Nissan, Renault Trucks і Mercedes-Benz, а також завдяки початку виробництва ASX для Mitsubishi Motors.

 

6 Для аналізу змін консолідованих надходжень Група Renault перераховує валовий дохід за поточний фінансовий рік, застосовуючи середній курс валют за попередній період та виключи значні зміни.

Ці позитивні ефекти більш ніж компенсують:

  • Вплив валютних курсів -2,6 пункти, в основному пов'язаний з аргентинським песо.
  • Вплив інших факторів -4,5 пункти, пов'язаний зі зменшенням внеску продажів мережі Renault Retail Group після продажу філій, що було частково компенсовано показниками післяпродажного обслуговування.

Дохід підрозділу Mobility Services у першому кварталі 2023 року склав 9 млн євро порівняно з 8 млн євро у першому кварталі 2022 року.

Дохід підрозділу Mobilize Financial Services (раніше RCI Bank and Services) склав 974 млн євро у 974 млн євро, що на 32,2% більше, ніж у першому кварталі 2022 року, завдяки вищим відсотковим ставкам і збільшенню кількості нових контрактів у поєднанні з вищою середньою сумою фінансування.

Середні працюючі активи (49,4 млрд євро) зросли на 13% порівняно з першим кварталом 2022 року. Цьому сприяло поповнення автопарку в дилерських центрах та збільшення на 17,4% нового фінансування роздрібного бізнесу.

 

Станом на 31 березня 2023 року загальні запаси (включно з незалежною мережею) становили 580 000 автомобілів:

  • Група все ще стикається з проблемами логістики, що пояснює зростання запасів Групи на 273 000 автомобілів.
  • Запаси незалежних дилерів склали 307 000 одиниць відповідно до портфеля замовлень, який залишається на рекордному рівні в абсолютному значенні.

Фінансовий прогноз на 2023 фінансовий рік

Група Renault підтверджує свій фінансовий прогноз на 2023 фінансовий рік:

 

операційна маржа Групи перевищує або дорівнює 6%.

 

вільний грошовий потік від операційної діяльності автомобільного сектору перевищує або дорівнює 2 млрд євро.

Консолідований дохід Групи Renault

(в млн. євро)

2022 1

2023

 Різниця 2023/2022

1-й квартал

 

 

 

Автомобільна галузь

8,109

10,515

+29.7%

Послуги мобільності

8

9

+12.5%

Фінансування продажів

737

974

+32.2%

Всього

8,854

11,498

+29.9%

15 найбільших ринків Групи Renault на кінець березня 2023 року

 

Рік до березня 2023 року

Об’єми1

(в одиницях)

 

PC + LCV

частка ринку

(у %)

1

ФРАНЦІЯ

127,052

24.9

2

ІТАЛІЯ

49,689

10.5

3

ГЕРМАНІЯ

33,669

4.6

4

ТУРЕЧЧИНА

32,074

13.6

5

ІСПАНІЯ

29,709

10.9

6

БРАЗИЛІЯ

26,298

6.0

7

ВЕЛИКОБРИТАНІЯ

23,906

4.1

8

РУМУНІЯ

18,081

43.9

9

БЕЛЬГІЯ+ЛЮКСЕМБУРГ

17,145

10.5

10

ІНДІЯ

15,013

1.3

11

МОРОККО

14,040

38.1

12

ПОЛЬЩА

12,961

9.3

13

АРГЕНТИНА

11,661

10.2

14

НІДЕРЛАНДИ

10,598

9.0

15

МЕКСИКА

9,415

3.0

Загальний обсяг продажів Групи Renault PC + LCV за брендами

 RENAULT

1 -й квартал

2022 1

1-й квартал

2023

 

Різниця%

 

PC

256,840

266,867

+3.9

LCV

69,660

87,678

+25.9

PC+LCV

326,500

354,545

+8.6

RENAULT KOREA MOTORS

 

 

PC

12,032

6,908

-42.6

DACIA

 

 

 

PC

126,462

170,496

+34.8

LCV

1,497

1,293

-13.6

PC+LCV

127,959

171,789

+34.3

ALPINE

 

 

 

PC

710

562

-20.8

ІНШЕ2

 

 

 

PC

1,737

1,208

-30.5

LCV

33

 

-

PC+LCV

1,770

1,208

-31.8

RENAULT GROUP

 

 

PC

397,781

446,041

+12.1

LCV

71,190

88,971

+25.0

PC+LCV

468,971

535,012

+14.1

Про Групу Renault

Група Renault знаходиться в авангарді мобільності, та переосмислює себе. Посилена альянсом з Nissan та Mitsubishi Motors, а також унікальним досвідом в електрифікації, Група Renault складається з 4 взаємодоповнюючих брендів - Renault, Dacia, Alpine та Mobilize, - які пропонують своїм клієнтам стійкі та інноваційні рішення для мобільності. Представлена у більш ніж 130 країнах, Група продала 2,1 мільйона автомобілів у 2022 році. У ній працює майже 106 000 людей, які щодня втілюють її мету, аби мобільність робила людей ближчими. Готова приймати виклики як на дорозі, так і в конкурентній боротьбі, Група Renault прагне до амбітної трансформації, яка створить цінність. У центрі уваги - розробка нових технологій і послуг, а також нового модельного ряду ще більш конкурентоспроможних, збалансованих і електрифікованих автомобілів. Відповідно до екологічних викликів, Група має на меті досягти вуглецевої нейтральності в Європі до 2040 року.