Катрін Адт призначена генеральним директором бренду DACIA

Катрін Адт

Булонь-Біянкур, 1 вересня 2025 року

Сьогодні Катрін Адт приєднується до Групи Renault, щоб обійняти посаду Генерального директора бренду Dacia, змінивши Дені Ле Вота, який залишає компанію. Раніше віцепрезидент у Mercedes, Катрін Адт також стане членом Керівної команди Групи. У межах нової організаційної структури вона підпорядковуватиметься Директору з розвитку Групи Renault, Фабрісу Камболіву.

«Під керівництвом Дені бренд Dacia став сильною маркою з привабливою лінійкою, що охоплює дедалі ширшу клієнтську базу. Від імені Групи Renault хочу висловити вдячність Дені за всі його досягнення протягом цих років. Із задоволенням вітаю Катрін Адт, чий досвід в автомобільній індустрії стане важливим надбанням для Dacia», – зазначив Генеральний директор Групи Renault Франсуа Прово.

«Ми раді вітати Катрін на чолі Dacia. Її глибокі знання та експертиза у сфері розвитку бізнесу дозволять нам зберегти динаміку бренду та, головне, разом подолати наступний виклик разом: електрифікацію модельного ряду у стилі Dacia. Тепер, коли бренд міцно закріпився на п’єдесталі європейського роздрібного ринку, наше завдання – зробити його новим орієнтиром серед електрифікованих автомобілів», – сказав Фабріс Камболів, Директор із розвитку Групи Renault.

Сьогодні Dacia, визнана як спеціалізований бренд доступної мобільності, стрімко розширюється, зокрема завдяки запуску свого SUV C-сегмента, BIGSTER.

Катрін Адт має майже 26 років досвіду в автомобільній галузі, працюючи у Daimler, зокрема Mercedes-Benz. За освітою юристка, вона обіймала різні керівні посади: генерального директора Mercedes-Benz у Люксембурзі, віцепрезидента з розвитку персоналу Daimler, генерального директора бренду Smart, а згодом – генерального директора Mercedes-Benz Own Retail Europe. Останнім часом вона очолювала корпоративний аудит у Mercedes-Benz. Протягом кар’єри, зосередженої переважно на сфері продажів і ритейлу, Катрін реалізувала кілька фундаментальних трансформацій, зокрема перехід Smart у формат 100% електричного бренду. Вона також активно підтримує розвиток різноманітності та менторство жінок у сфері технологій.

«Я дуже рада приєднатися до Групи Renault і очолити бренд Dacia. Для мене велика честь долучитися до написання нової сторінки в історії його надзвичайного успіху разом із винятковою командою. Формування бізнесу майбутнього завжди було моєю рушійною силою. Сьогодні ми стоїмо на переломному етапі – як технологічному, так і соціальному – у наших стосунках з автомобілем. Dacia послідовно демонструвала актуальність свого підходу через продукти, що глибоко відповідають очікуванням клієнтів. Dacia – це не просто бренд, це сміливе, розумне й доступне бачення мобільності. Ми повністю мобілізовані разом із командами Dacia та Групи, а також нашими постачальниками, партнерами і дистриб’юторами, щоб продовжити цю неймовірну подорож. З енергією, амбіціями та спільною метою ми й надалі будемо кидати виклик усталеним нормам і створювати справжню цінність для наших клієнтів», – підкреслила Катрін Адт, Генеральний директор Dacia.
 

Про Групу Renault

Група Renault стоїть на передовій мобільності, яка переживає оновлення. Група спирається на взаємодоповнюваність своїх чотирьох брендів – Renault, Dacia, Alpine та Mobilize – і пропонує клієнтам сталi й інноваційні рішення для мобільності. Представлена у 114 країнах, Група Renault у 2024 році продала 2,265 млн автомобілів. У компанії працює понад 98 000 співробітників, які щодня втілюють її місію – робити мобільність ближчою до людей.
Група готова до викликів як на дорогах, так і в автоспорті, здійснюючи амбітну трансформацію, що створює цінність і зосереджена на розвитку нових технологій і послуг, а також нової лінійки ще більш конкурентоспроможних, збалансованих і електрифікованих автомобілів. Відповідаючи на екологічні виклики, Renault Group прагне досягти вуглецевої нейтральності в Європі до 2040 року.

Про Dacia

Заснована в 1968 році, а потім перезапущена Групою Renault у 2004 році по всій Європі та країнах Середземномор'я, Dacia завжди пропонувала автомобілі з найкращим співвідношенням ціни та якості, постійно переосмислюючи суть автомобіля. Як компанія, що змінює правила гри, Dacia пропонує прості, багатофункціональні та надійні автомобілі, що відповідають стилю життя клієнтів. Моделі Dacia стали еталоном на ринку: Sandero — найпродаваніший автомобіль серед європейських приватних клієнтів щороку з 2017 року та найпродаваніший автомобіль у Європі за всіма каналами збуту у 2024 році; Duster, найпродаваніший SUV серед європейських приватних клієнтів з 2018 року і другий за продажами автомобіль серед роздрібних клієнтів в Європі в 2024 році в усіх сегментах; Spring, лідер доступної електричної мобільності; Jogger, багатофункціональний сімейний автомобіль сегменту C; і сімейний SUV Bigster, який переосмислює основні характеристики сегменту C. Присутня в 44 країнах, Dacia продала понад 9 мільйонів автомобілів з 2004 року.