В рамкахі своєї цілеспрямованої стратегії сталого розвитку і «Ренолюційного» плану Renault та її бренди стали на шлях великих перетворень і переходять від курсу на збільшення обсягів виробництва до створення економічної, екологічної і соціальної вартості, з метою досягнення нульового рівня вуглецевих викидів до 2040р. в Європі і до 2050р. в світі.
Першопроходець: унікальний, єдиний в своєму роді, створений для багатьох концепт-кар.
Renault пише нову главу своєї історії інноваційним концепт-каром, що і виглядає, і працює по-новому. Зовні він має обриси майбутнього повністю електричного сімейного автомобіля марки Renault. Те, що всередині, запрошує до подорожі в інший час, у майбутнє, де технології й інновації працюватимуть на благо стабільнішого і екологічно безпечнішого світу.
“Всіх наших корпоративних зобов’язань недостатньо, якщо ми не втілюємо їх в наших автомобілях на всі 100 відсотків. І саме тому я просив команди фахівців Renault створити перший концепт-кар, який якнайповніше втілить нашу нову Екологічно-соціально-управлінську стратегію та її 3 головні принципи: екологічність, безпека, інклюзивність.
Ми назвали його «Scénic Vision»: Scénic, як наше знамените “авто для життя”, і Vision, тому що він відповідає новим очікуванням людей.” Лука де Мео, Виконавчий директор Групи і бренду Renault.
Scénic Vision
Дизайн, що відкриває шлях до нових перспектив.
Концепт-кар Scénic Vision є справжнім втіленням «Нової хвилі» Renault і результатом ретельної дизайнерської роботи і сміливих естетичних рішень. Його дизайн відкриває нові горизонти для автомобілів марки Renault. Зовнішні форми задають стиль нової сімейної моделі, що з’явиться на ринку в 2024р. Дизайн інтер’єру є далекоглядною розвідкою майбутніх інтер’єрів Renault.
Гібридний електро-водневий силовий агрегат є яскравим відображенням прагнення Renault знаходити рішення для всіх видів експлуатації і частиною бачення перспектив після 2030р. Цей дизайн відкриває шлях у майбутнє, в якому автомобілі і люди діють разом задля спільних цінностей.
Тут враховані питання клімату, збереження ресурсів, безпеки користування, здоров’я і доступності. Це нова глава в створенні наших автомобілів, де все продумано від проєкту до кінця терміну експлуатації, з системним екологічним підходом. Окрім створення цього автомобіля, Група ставить перед собою інші задачі, які вона вирішуватиме в автомобілях наступних поколінь.» Клеа Мартіне, Віце-президент Групи з питань сталого розвитку.
Scénic Vision – нова глава історії Групи і бренду Renault.
Цей концепт визначає зовнішній дизайн нової, повністю електричної моделі Scénic на 2024р. і нову мову дизайну Renault. Дизайн інтер’єру є далекоглядною розвідкою майбутніх інтер’єрів Renault. Scénic Vision – це поєднання інновацій і технологій, що служать надійніший мобільності.» Жіль Відаль, віце-президент бренду Renault з питань дизайну.
«Жан-Мішель Жарр є першопроходцем електронної музики. Він – інноваційний, революційний, популярний... усі ці слова про нього – також і про бренд Renault.» Лука де Мео, Виконавчий директор Групи і бренду Renault.
Жан-Мішель Жарр – французький композитор, виконавець і музичний продюсер. З’явившись із царини електронної акустики, він надав електронній музиці вимір популярності. Жан-Мішель Жарр – і артист, і інженер. Він завжди поєднував технології і творчість. Це дуже близько до поглядів Renault на інновації.
З 1993р., як посол ЮНЕСКО, Жан-Мішель Жарр активно займається охороною довкілля, опікуючись питаннями екологічного просвітництва.
Співпраця з Жан-Мішелем Жарром розпочалась із перших днів роботи над створенням Scénic Vision, а саме над акустикою і обробкою сигналів. Він долучився до команди, щоб сформувати звуковий підпис концепт-кару. Ідея полягала в «дбайливому ставленні до ресурсів» і підході «більше меншою кількістю»: всього 1 динамік на кожних дверцятах і акустична система на кожному підголівнику.
Scenic Vision започатковує тісну співпрацю з Жан-Мішелем Жарром. Він буде послом бренду Renault і працюватиме з командами над майбутніми рішеннями, що увійдуть до номенклатури продукції.
Еко-конструкція і замкнуті цикли виробництва.
Краща якість повітря
Найкраще від електрики і водню
ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ
Довжина: 4 490 мм
Ширина: 1 900 мм
Висота: 1 590 мм
Колісна база: 2 835 мм
Диски: 21 дюйм
Покришки: 235/45 R21
Вага: 1 700 кг
Енергія: електрично-водневий гібрид
Двигун: синхронний двигун 160 кВт з електричним збудженням
Паливний бак: 16 кВт
Акумулятор: 40 кВт/год.
Абсолютна прозорість і видимість
Нове покоління безпеки життя і здоров’я: Safety Coach (Інструктор безпеки).
Автомобіль, підлаштований під користувача
Ультра-персоналізований, інклюзивний звуковий простір.
Покращений доступ.
Відсутність стійки між дверцятами і пласка підлога полегшують доступ для людей з обмеженою рухливістю.
Renault – історичний бренд мобільності, піонер електромобілів у Європі – завжди створювала інноваційні автомобілі. Маючи «Ренолюційний» стратегічний план, Renault став на шлях амбітних вартісних перетворень і рухається вперед, створюючи більш конкурентоздатні і збалансовані моделі електромобілів. Мета – втілити сучасність і новаторство в мобільних технологіях і послугах та інших сферах.