В рамкахі своєї цілеспрямованої стратегії сталого розвитку і «Ренолюційного» плану Renault та її бренди стали на шлях великих перетворень і переходять від курсу на збільшення обсягів виробництва до створення економічної, екологічної і соціальної вартості, з метою досягнення нульового рівня вуглецевих викидів до 2040р. в Європі і до 2050р. в світі.
Першопроходець: унікальний, єдиний в своєму роді, створений для багатьох концепт-кар.
Renault пише нову главу своєї історії інноваційним концепт-каром, що і виглядає, і працює по-новому. Зовні він має обриси майбутнього повністю електричного сімейного автомобіля марки Renault. Те, що всередині, запрошує до подорожі в інший час, у майбутнє, де технології й інновації працюватимуть на благо стабільнішого і екологічно безпечнішого світу.
“Всіх наших корпоративних зобов’язань недостатньо, якщо ми не втілюємо їх в наших автомобілях на всі 100 відсотків. І саме тому я просив команди фахівців Renault створити перший концепт-кар, який якнайповніше втілить нашу нову Екологічно-соціально-управлінську стратегію та її 3 головні принципи: екологічність, безпека, інклюзивність.
Ми назвали його «Scénic Vision»: Scénic, як наше знамените “авто для життя”, і Vision, тому що він відповідає новим очікуванням людей.” Лука де Мео, Виконавчий директор Групи і бренду Renault.
Scénic Vision
Дизайн, що відкриває шлях до нових перспектив.
Концепт-кар Scénic Vision є справжнім втіленням «Нової хвилі» Renault і результатом ретельної дизайнерської роботи і сміливих естетичних рішень. Його дизайн відкриває нові горизонти для автомобілів марки Renault. Зовнішні форми задають стиль нової сімейної моделі, що з’явиться на ринку в 2024р. Дизайн інтер’єру є далекоглядною розвідкою майбутніх інтер’єрів Renault.
Гібридний електро-водневий силовий агрегат є яскравим відображенням прагнення Renault знаходити рішення для всіх видів експлуатації і частиною бачення перспектив після 2030р. Цей дизайн відкриває шлях у майбутнє, в якому автомобілі і люди діють разом задля спільних цінностей.
Тут враховані питання клімату, збереження ресурсів, безпеки користування, здоров’я і доступності. Це нова глава в створенні наших автомобілів, де все продумано від проєкту до кінця терміну експлуатації, з системним екологічним підходом. Окрім створення цього автомобіля, Група ставить перед собою інші задачі, які вона вирішуватиме в автомобілях наступних поколінь.» Клеа Мартіне, Віце-президент Групи з питань сталого розвитку.
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи з нашим сайтом. Деякі з них необхідні для функціонування цього сайту; інші допомагають нам зрозуміти, як ви використовуєте сайт, щоб ми могли покращити його. Ми також можемо використовувати файли cookie для таргетування. Натисніть «Прийняти всі файли cookie», щоб продовжити, як зазначено, або натисніть «Керувати моїми налаштуваннями», щоб вибрати типи файлів cookie, на які ви погоджуєтеся.
Scénic Vision – нова глава історії Групи і бренду Renault.
Цей концепт визначає зовнішній дизайн нової, повністю електричної моделі Scénic на 2024р. і нову мову дизайну Renault. Дизайн інтер’єру є далекоглядною розвідкою майбутніх інтер’єрів Renault. Scénic Vision – це поєднання інновацій і технологій, що служать надійніший мобільності.» Жіль Відаль, віце-президент бренду Renault з питань дизайну.
«Жан-Мішель Жарр є першопроходцем електронної музики. Він – інноваційний, революційний, популярний... усі ці слова про нього – також і про бренд Renault.» Лука де Мео, Виконавчий директор Групи і бренду Renault.
Жан-Мішель Жарр – французький композитор, виконавець і музичний продюсер. З’явившись із царини електронної акустики, він надав електронній музиці вимір популярності. Жан-Мішель Жарр – і артист, і інженер. Він завжди поєднував технології і творчість. Це дуже близько до поглядів Renault на інновації.
З 1993р., як посол ЮНЕСКО, Жан-Мішель Жарр активно займається охороною довкілля, опікуючись питаннями екологічного просвітництва.
Співпраця з Жан-Мішелем Жарром розпочалась із перших днів роботи над створенням Scénic Vision, а саме над акустикою і обробкою сигналів. Він долучився до команди, щоб сформувати звуковий підпис концепт-кару. Ідея полягала в «дбайливому ставленні до ресурсів» і підході «більше меншою кількістю»: всього 1 динамік на кожних дверцятах і акустична система на кожному підголівнику.
Scenic Vision започатковує тісну співпрацю з Жан-Мішелем Жарром. Він буде послом бренду Renault і працюватиме з командами над майбутніми рішеннями, що увійдуть до номенклатури продукції.
Еко-конструкція і замкнуті цикли виробництва.
Краща якість повітря
Найкраще від електрики і водню
ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ
Довжина: 4 490 мм
Ширина: 1 900 мм
Висота: 1 590 мм
Колісна база: 2 835 мм
Диски: 21 дюйм
Покришки: 235/45 R21
Вага: 1 700 кг
Енергія: електрично-водневий гібрид
Двигун: синхронний двигун 160 кВт з електричним збудженням
Паливний бак: 16 кВт
Акумулятор: 40 кВт/год.
Абсолютна прозорість і видимість
Нове покоління безпеки життя і здоров’я: Safety Coach (Інструктор безпеки).
Автомобіль, підлаштований під користувача
Ультра-персоналізований, інклюзивний звуковий простір.
Покращений доступ.
Відсутність стійки між дверцятами і пласка підлога полегшують доступ для людей з обмеженою рухливістю.
Renault – історичний бренд мобільності, піонер електромобілів у Європі – завжди створювала інноваційні автомобілі. Маючи «Ренолюційний» стратегічний план, Renault став на шлях амбітних вартісних перетворень і рухається вперед, створюючи більш конкурентоздатні і збалансовані моделі електромобілів. Мета – втілити сучасність і новаторство в мобільних технологіях і послугах та інших сферах.