Змінюймо авто: Renault представляє Scenic Vision

В рамкахі своєї цілеспрямованої стратегії сталого розвитку і «Ренолюційного» плану Renault та її бренди стали на шлях великих перетворень і переходять від курсу на збільшення обсягів виробництва до створення економічної, екологічної і соціальної вартості, з метою досягнення нульового рівня вуглецевих викидів до 2040р. в Європі і до 2050р. в світі.

Першопроходець: унікальний, єдиний в своєму роді, створений для багатьох концепт-кар.

Renault пише нову главу своєї історії інноваційним концепт-каром, що і виглядає, і працює по-новому. Зовні він має обриси майбутнього повністю електричного сімейного автомобіля марки Renault. Те, що всередині, запрошує до подорожі в інший час, у майбутнє, де технології й інновації працюватимуть на благо стабільнішого і екологічно безпечнішого світу. 

“Всіх наших корпоративних зобов’язань недостатньо, якщо ми не втілюємо їх в наших автомобілях на всі 100 відсотків. І саме тому я просив команди фахівців Renault створити перший концепт-кар, який якнайповніше втілить нашу нову Екологічно-соціально-управлінську стратегію та її 3 головні принципи: екологічність, безпека, інклюзивність.
Ми назвали його «Scénic Vision»: Scénic, як наше знамените “авто для життя”, і Vision, тому що він відповідає новим очікуванням людей.”
Лука де Мео, Виконавчий директор Групи і бренду Renault.

Scénic Vision

  • Еко-конструкція та інновації, впроваджені в кількох замкнутих циклах виробництва, в яких перероблені матеріали складають понад 70%, а ті, що можна переробляти – 95%, безпосередньо сприяють економії ресурсів.
  • Гібридний електро-водневий силовий агрегат потребує менше часу на підзарядку і зменшує вуглецевий вплив на довкілля, в тому числі від акумулятора. Виробництво і експлуатація Renault Scénic Vision мають нульовий рівень викидів в атмосферу, а вуглецевий вплив на довкілля на 75% менший за вплив від виробництва і експлуатації звичайного акумуляторного електромобіля. 
  • Технології, застосовані в обладнанні, підвищують безпеку водія і пасажирів і зменшують кількість аварій на 70%. Конструкція цього концепт-кару також відображає бажання його творців створити унікальне, доступне і зручне для всіх авто

 

Дизайн, що відкриває шлях до нових перспектив.

Концепт-кар Scénic Vision є справжнім втіленням «Нової хвилі» Renault і результатом ретельної дизайнерської роботи і сміливих естетичних рішень. Його дизайн відкриває нові горизонти для автомобілів марки Renault. Зовнішні форми задають стиль нової сімейної моделі, що з’явиться на ринку в 2024р. Дизайн інтер’єру є далекоглядною розвідкою майбутніх інтер’єрів Renault.

Гібридний електро-водневий силовий агрегат є яскравим відображенням прагнення Renault знаходити рішення для всіх видів експлуатації і частиною бачення перспектив після 2030р. Цей дизайн відкриває шлях у майбутнє, в якому автомобілі і люди діють разом задля спільних цінностей.

 

«Концепт-кар Scénic Vision

Тут враховані питання клімату, збереження ресурсів, безпеки користування, здоров’я і доступності. Це нова глава в створенні наших автомобілів, де все продумано від проєкту до кінця терміну експлуатації, з системним екологічним підходом. Окрім створення цього автомобіля, Група ставить перед собою інші задачі, які вона вирішуватиме в автомобілях наступних поколінь.» Клеа Мартіне, Віце-президент Групи з питань сталого розвитку.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи з нашим сайтом. Деякі з них необхідні для функціонування цього сайту; інші допомагають нам зрозуміти, як ви використовуєте сайт, щоб ми могли покращити його. Ми також можемо використовувати файли cookie для таргетування. Натисніть «Прийняти всі файли cookie», щоб продовжити, як зазначено, або натисніть «Керувати моїми налаштуваннями», щоб вибрати типи файлів cookie, на які ви погоджуєтеся.

Scénic Vision – нова глава історії Групи і бренду Renault.

 Цей концепт визначає зовнішній дизайн нової, повністю електричної моделі Scénic на 2024р. і нову мову дизайну Renault. Дизайн інтер’єру є далекоглядною розвідкою майбутніх інтер’єрів Renault. Scénic Vision – це поєднання інновацій і технологій, що служать надійніший мобільності.» Жіль Відаль, віце-президент бренду Renault з питань дизайну.

Renault і Жан-Мішель Жарр

Renault і Жан-Мішель Жарр

«Жан-Мішель Жарр є першопроходцем електронної музики. Він – інноваційний, революційний, популярний... усі ці слова про нього – також і про бренд Renault.» Лука де Мео, Виконавчий директор Групи і бренду Renault.

Жан-Мішель Жарр – французький композитор, виконавець і музичний продюсер. З’явившись із царини електронної акустики, він надав електронній музиці вимір популярності.  Жан-Мішель Жарр – і артист, і інженер. Він завжди поєднував технології і творчість. Це дуже близько до поглядів Renault на інновації.

З 1993р., як посол ЮНЕСКО, Жан-Мішель Жарр активно займається охороною довкілля, опікуючись питаннями екологічного просвітництва.

Співпраця з Жан-Мішелем Жарром розпочалась із перших днів роботи над створенням Scénic Vision, а саме над акустикою і обробкою сигналів. Він долучився до команди, щоб сформувати звуковий підпис концепт-кару. Ідея полягала в «дбайливому ставленні до ресурсів» і підході «більше меншою кількістю»: всього 1 динамік на кожних дверцятах і акустична система на кожному підголівнику.

Scenic Vision започатковує тісну співпрацю з Жан-Мішелем Жарром. Він буде послом бренду Renault і працюватиме з командами над майбутніми рішеннями, що увійдуть до  номенклатури продукції.

Дбайливе ставлення до ресурсів.

Дбайливе ставлення до ресурсів.

Еко-конструкція і замкнуті цикли виробництва.

  • Автомобіль на 70% складається з перероблених матеріалів; 95% матеріалів, включно з акумулятором, можна переробляти.
  • Підлога виробляється з перероблених і спресованих пластикових відходів (пляшки, труби тощо). 30% пластику в автомобілі – органічного походження. Фурнітура вироблена з переробленого вуглецю, що використовувався в авіації.
  • Замкнуті цикли працюють із такими стратегічними матеріалами, як платина, мідь, алюміній, сталь, а також мінералами, що використовуються в акумуляторах.
  • Покришки виробляє компанія, що є членом GNSPR – Глобальної платформи екологічного виробництва і використання гуми, і відповідально ставиться до довкілля і прав людини.
  • Замість натуральної шкіри використовується поліестер з низьким вмістом вуглецю, на 100% вироблений з вторинної сировини.
  • Паливний бак зроблено з карбонового волокна, що виробляється з макулатури.

 

Краща якість повітря

  • Всередині: Фільтр, розміщений у водійських дверцятах, фільтрує повітря, що надходить іззовні, покращуючи його якість.
  • Ззовні: Чорні пігменти фарби отримують із часток, що є в атмосфері; фарба без синтетичного пігменту сприяє покращенню якості повітря.

Дбайливе ставлення до клімату

Дбайливе ставлення до клімату

Найкраще від електрики і водню

  • Технологія H2-Tech: гібридний автомобіль з енергоблоком потужністю 16кВт. H2-Tech базується на технології «range extender» (збільшений кілометраж), завдяки якій автомобіль з удвічі легшим акумулятором покриває ту ж саму відстань, і таким чином сприяє зменшенню вуглецевих викидів від неелектричного силового агрегату. Хоча це рішення передбачається для пасажирського автомобіля, Група Renault, через компанію Hyvia (спільне підприємство з Plug Power) вже пропонує водневі рішення для легких комерційних автомобілів.
  • Від 2030р., коли мережа водневих АЗС достатньо збільшиться, можна буде проїхати відстань до 800 км – наприклад, 750 км від Парижа до Марселя, не зупиняючись для підзарядки акумулятора. Треба лише зупинитись на 5 або й менше хвилин, щоб заправити водень.
  • Вуглецеві викиди в процесі виробництва цього автомобіля на 75% менші за викиди в процесі виробництва такого електромобіля, як Megane E-Tech Еlectric. На виготовлення його акумулятора йде на 60% менше вуглецю завдяки замкнутим циклам, використанню мінералів з низьким вмістом вуглецю і альтернативним джерелам енергії.

 

Scenic Vision

ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ

Довжина: 4 490 мм

Ширина: 1 900 мм

Висота: 1 590 мм

Колісна база: 2 835 мм

Диски: 21 дюйм

Покришки: 235/45 R21

Вага: 1 700 кг

Енергія: електрично-водневий гібрид

Двигун: синхронний двигун 160 кВт з електричним збудженням

Паливний бак: 16 кВт

Акумулятор: 40 кВт/год.

Дбайливе ставлення до людей.

Дбайливе ставлення до людей.

Абсолютна прозорість і видимість

  • Система камер спереду автомобіля збільшує кут огляду водія на 24% шляхом передачі зображення найближчого оточення на екран, що розташований на панелі. В результаті огляд через вітрове скло збільшено до 180°, а капот здається прозорим.

Нове покоління безпеки життя і здоров’я: Safety Coach (Інструктор безпеки).

  • Інтерфейс-програма оцінки ризиків допомагає передбачати раптові аварійні ситуації. Вона компенсує можливу неуважність водія і дає персональні поради, вдосконалюючи водійські навички. Цей інтерфейс також дає персональні поради щодо здоров’я водія, аналізуючи дані з камер і під’єднаних датчиків всередині салону (пульс, ступінь втоми тощо).

Інклюзивність

Інклюзивність

Автомобіль, підлаштований під користувача

  • Система розпізнавання облич дозволяє відкривати дверцята і коригувати налаштування за профілем водія. Ця система також надає можливість адаптувати умови водіння в разі інвалідності.

Ультра-персоналізований, інклюзивний звуковий простір.

  • Кожне сидіння обладнане мікрофонами і динаміками для створення власної звукової атмосфери (радіо, hi-fi, голосовий помічник) і водночас для оптимального спілкування в салоні. Передача голосів пасажирів і водія з підсиленням, за потреби, гучності сприяє спілкуванню між людьми в салоні, особливо якщо серед них є людина з вадами слуху.

Покращений доступ.

Відсутність стійки між дверцятами і пласка підлога полегшують доступ для людей з обмеженою рухливістю.

Про Renault

Renault – історичний бренд мобільності, піонер електромобілів у Європі – завжди створювала інноваційні автомобілі. Маючи «Ренолюційний» стратегічний план, Renault став на шлях амбітних вартісних перетворень і рухається вперед, створюючи більш конкурентоздатні і збалансовані моделі електромобілів. Мета – втілити сучасність і новаторство в мобільних технологіях і послугах та інших сферах.