Змінюймо авто: Renault представляє Scenic Vision

В рамкахі своєї цілеспрямованої стратегії сталого розвитку і «Ренолюційного» плану Renault та її бренди стали на шлях великих перетворень і переходять від курсу на збільшення обсягів виробництва до створення економічної, екологічної і соціальної вартості, з метою досягнення нульового рівня вуглецевих викидів до 2040р. в Європі і до 2050р. в світі.

Першопроходець: унікальний, єдиний в своєму роді, створений для багатьох концепт-кар.

Renault пише нову главу своєї історії інноваційним концепт-каром, що і виглядає, і працює по-новому. Зовні він має обриси майбутнього повністю електричного сімейного автомобіля марки Renault. Те, що всередині, запрошує до подорожі в інший час, у майбутнє, де технології й інновації працюватимуть на благо стабільнішого і екологічно безпечнішого світу. 

“Всіх наших корпоративних зобов’язань недостатньо, якщо ми не втілюємо їх в наших автомобілях на всі 100 відсотків. І саме тому я просив команди фахівців Renault створити перший концепт-кар, який якнайповніше втілить нашу нову Екологічно-соціально-управлінську стратегію та її 3 головні принципи: екологічність, безпека, інклюзивність.
Ми назвали його «Scénic Vision»: Scénic, як наше знамените “авто для життя”, і Vision, тому що він відповідає новим очікуванням людей.”
Лука де Мео, Виконавчий директор Групи і бренду Renault.

Scénic Vision

  • Еко-конструкція та інновації, впроваджені в кількох замкнутих циклах виробництва, в яких перероблені матеріали складають понад 70%, а ті, що можна переробляти – 95%, безпосередньо сприяють економії ресурсів.
  • Гібридний електро-водневий силовий агрегат потребує менше часу на підзарядку і зменшує вуглецевий вплив на довкілля, в тому числі від акумулятора. Виробництво і експлуатація Renault Scénic Vision мають нульовий рівень викидів в атмосферу, а вуглецевий вплив на довкілля на 75% менший за вплив від виробництва і експлуатації звичайного акумуляторного електромобіля. 
  • Технології, застосовані в обладнанні, підвищують безпеку водія і пасажирів і зменшують кількість аварій на 70%. Конструкція цього концепт-кару також відображає бажання його творців створити унікальне, доступне і зручне для всіх авто

 

Дизайн, що відкриває шлях до нових перспектив.

Концепт-кар Scénic Vision є справжнім втіленням «Нової хвилі» Renault і результатом ретельної дизайнерської роботи і сміливих естетичних рішень. Його дизайн відкриває нові горизонти для автомобілів марки Renault. Зовнішні форми задають стиль нової сімейної моделі, що з’явиться на ринку в 2024р. Дизайн інтер’єру є далекоглядною розвідкою майбутніх інтер’єрів Renault.

Гібридний електро-водневий силовий агрегат є яскравим відображенням прагнення Renault знаходити рішення для всіх видів експлуатації і частиною бачення перспектив після 2030р. Цей дизайн відкриває шлях у майбутнє, в якому автомобілі і люди діють разом задля спільних цінностей.

 

«Концепт-кар Scénic Vision

Тут враховані питання клімату, збереження ресурсів, безпеки користування, здоров’я і доступності. Це нова глава в створенні наших автомобілів, де все продумано від проєкту до кінця терміну експлуатації, з системним екологічним підходом. Окрім створення цього автомобіля, Група ставить перед собою інші задачі, які вона вирішуватиме в автомобілях наступних поколінь.» Клеа Мартіне, Віце-президент Групи з питань сталого розвитку.

{wording.youtubeCookieError}

Scénic Vision – нова глава історії Групи і бренду Renault.

 Цей концепт визначає зовнішній дизайн нової, повністю електричної моделі Scénic на 2024р. і нову мову дизайну Renault. Дизайн інтер’єру є далекоглядною розвідкою майбутніх інтер’єрів Renault. Scénic Vision – це поєднання інновацій і технологій, що служать надійніший мобільності.» Жіль Відаль, віце-президент бренду Renault з питань дизайну.

Renault і Жан-Мішель Жарр

Renault і Жан-Мішель Жарр

«Жан-Мішель Жарр є першопроходцем електронної музики. Він – інноваційний, революційний, популярний... усі ці слова про нього – також і про бренд Renault.» Лука де Мео, Виконавчий директор Групи і бренду Renault.

Жан-Мішель Жарр – французький композитор, виконавець і музичний продюсер. З’явившись із царини електронної акустики, він надав електронній музиці вимір популярності.  Жан-Мішель Жарр – і артист, і інженер. Він завжди поєднував технології і творчість. Це дуже близько до поглядів Renault на інновації.

З 1993р., як посол ЮНЕСКО, Жан-Мішель Жарр активно займається охороною довкілля, опікуючись питаннями екологічного просвітництва.

Співпраця з Жан-Мішелем Жарром розпочалась із перших днів роботи над створенням Scénic Vision, а саме над акустикою і обробкою сигналів. Він долучився до команди, щоб сформувати звуковий підпис концепт-кару. Ідея полягала в «дбайливому ставленні до ресурсів» і підході «більше меншою кількістю»: всього 1 динамік на кожних дверцятах і акустична система на кожному підголівнику.

Scenic Vision започатковує тісну співпрацю з Жан-Мішелем Жарром. Він буде послом бренду Renault і працюватиме з командами над майбутніми рішеннями, що увійдуть до  номенклатури продукції.

Дбайливе ставлення до ресурсів.

Дбайливе ставлення до ресурсів.

Еко-конструкція і замкнуті цикли виробництва.

  • Автомобіль на 70% складається з перероблених матеріалів; 95% матеріалів, включно з акумулятором, можна переробляти.
  • Підлога виробляється з перероблених і спресованих пластикових відходів (пляшки, труби тощо). 30% пластику в автомобілі – органічного походження. Фурнітура вироблена з переробленого вуглецю, що використовувався в авіації.
  • Замкнуті цикли працюють із такими стратегічними матеріалами, як платина, мідь, алюміній, сталь, а також мінералами, що використовуються в акумуляторах.
  • Покришки виробляє компанія, що є членом GNSPR – Глобальної платформи екологічного виробництва і використання гуми, і відповідально ставиться до довкілля і прав людини.
  • Замість натуральної шкіри використовується поліестер з низьким вмістом вуглецю, на 100% вироблений з вторинної сировини.
  • Паливний бак зроблено з карбонового волокна, що виробляється з макулатури.

 

Краща якість повітря

  • Всередині: Фільтр, розміщений у водійських дверцятах, фільтрує повітря, що надходить іззовні, покращуючи його якість.
  • Ззовні: Чорні пігменти фарби отримують із часток, що є в атмосфері; фарба без синтетичного пігменту сприяє покращенню якості повітря.

Дбайливе ставлення до клімату

Дбайливе ставлення до клімату

Найкраще від електрики і водню

  • Технологія H2-Tech: гібридний автомобіль з енергоблоком потужністю 16кВт. H2-Tech базується на технології «range extender» (збільшений кілометраж), завдяки якій автомобіль з удвічі легшим акумулятором покриває ту ж саму відстань, і таким чином сприяє зменшенню вуглецевих викидів від неелектричного силового агрегату. Хоча це рішення передбачається для пасажирського автомобіля, Група Renault, через компанію Hyvia (спільне підприємство з Plug Power) вже пропонує водневі рішення для легких комерційних автомобілів.
  • Від 2030р., коли мережа водневих АЗС достатньо збільшиться, можна буде проїхати відстань до 800 км – наприклад, 750 км від Парижа до Марселя, не зупиняючись для підзарядки акумулятора. Треба лише зупинитись на 5 або й менше хвилин, щоб заправити водень.
  • Вуглецеві викиди в процесі виробництва цього автомобіля на 75% менші за викиди в процесі виробництва такого електромобіля, як Megane E-Tech Еlectric. На виготовлення його акумулятора йде на 60% менше вуглецю завдяки замкнутим циклам, використанню мінералів з низьким вмістом вуглецю і альтернативним джерелам енергії.

 

Scenic Vision

ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ

Довжина: 4 490 мм

Ширина: 1 900 мм

Висота: 1 590 мм

Колісна база: 2 835 мм

Диски: 21 дюйм

Покришки: 235/45 R21

Вага: 1 700 кг

Енергія: електрично-водневий гібрид

Двигун: синхронний двигун 160 кВт з електричним збудженням

Паливний бак: 16 кВт

Акумулятор: 40 кВт/год.

Дбайливе ставлення до людей.

Дбайливе ставлення до людей.

Абсолютна прозорість і видимість

  • Система камер спереду автомобіля збільшує кут огляду водія на 24% шляхом передачі зображення найближчого оточення на екран, що розташований на панелі. В результаті огляд через вітрове скло збільшено до 180°, а капот здається прозорим.

Нове покоління безпеки життя і здоров’я: Safety Coach (Інструктор безпеки).

  • Інтерфейс-програма оцінки ризиків допомагає передбачати раптові аварійні ситуації. Вона компенсує можливу неуважність водія і дає персональні поради, вдосконалюючи водійські навички. Цей інтерфейс також дає персональні поради щодо здоров’я водія, аналізуючи дані з камер і під’єднаних датчиків всередині салону (пульс, ступінь втоми тощо).

Інклюзивність

Інклюзивність

Автомобіль, підлаштований під користувача

  • Система розпізнавання облич дозволяє відкривати дверцята і коригувати налаштування за профілем водія. Ця система також надає можливість адаптувати умови водіння в разі інвалідності.

Ультра-персоналізований, інклюзивний звуковий простір.

  • Кожне сидіння обладнане мікрофонами і динаміками для створення власної звукової атмосфери (радіо, hi-fi, голосовий помічник) і водночас для оптимального спілкування в салоні. Передача голосів пасажирів і водія з підсиленням, за потреби, гучності сприяє спілкуванню між людьми в салоні, особливо якщо серед них є людина з вадами слуху.

Покращений доступ.

Відсутність стійки між дверцятами і пласка підлога полегшують доступ для людей з обмеженою рухливістю.

Про Renault

Renault – історичний бренд мобільності, піонер електромобілів у Європі – завжди створювала інноваційні автомобілі. Маючи «Ренолюційний» стратегічний план, Renault став на шлях амбітних вартісних перетворень і рухається вперед, створюючи більш конкурентоздатні і збалансовані моделі електромобілів. Мета – втілити сучасність і новаторство в мобільних технологіях і послугах та інших сферах.