Новий Renault Captur: «Автомобіль для життя » Б-сегмента

Captur - це автомобіль B-сегменту "voiture à vivre" (автомобіль для життя).

ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

БІЛЬШ ДИНАМІЧНИЙ ВИГЛЯД

Завдяки новому кузову Rafale Grey та оздобленню Esprit Alpine, новий Captur набуває більш спортивного вигляду з преміальним дизайном. Передня частина займає почесне місце в новому дизайні, її численні відблиски привертають увагу грою світла та матеріалу. Завдяки новому світловому підпису та двокольоровому кузову, що пропонує 14 можливих конфігурацій, новий Captur набуває ще більшої привабливості.

Екстер'єр
Renault Captur
Нова передня частина

Нова передня частина

Нова передня частина набуває більш елегантного, більш технологічного вигляду, з цільним логотипом Nouvel'R, вбудованим в багатогранну решітку радіатора, і більш високим, більш горизонтальним капотом. Всі ці деталі підкреслюють більш сильну ідентичність New Captur.
Верхня частина решітки радіатора створює гру світла завдяки рельєфним формам і контрасту між темним глянцевим фоном і прозорими вставками. Це викликає численні відблиски на решітці радіатора, подібно до хвилі, що розходиться від діаманта в центрі до фар і бампера з його крихітними рельєфними паралелограмами. Заворожливий візуальний ефект, створений завдяки ретельному процесу дизайну, що включає світло, матеріал і текстуру.
Для охолодження двигуна передня частина має горизонтальний повітрозабірник над аеродинамічним розділювачем, а ще один - у бампері. Два повітрозабірники, розташовані по обидва боки передньої частини, поруч з денними ходовими вогнями, сприяють покращенню аеродинаміки та охолодженню передніх гальм.
Цей витончений новий дизайн сприяє створенню більш вишуканого образу нового Captur.
 

Новий Renault Captur 2024 (новий рено каптюр 2024)

Більш сучасна задня частина

Корпус задніх ліхтарів тепер прозорий, відкриваючи внутрішню частину ламп. У поєднанні з новим логотипом та оновленим розсіювачем ця особливість надає задній частині більш сучасного вигляду з вищим рівнем відчуття якості.

Нова стилістика фар

Нові передні фари оснащені повністю світлодіодними технологіями в якості стандартної комплектації на всіх рівнях оздоблення. Так само, як і на новому Clio, світлодіодні денні ходові вогні мають вертикальну форму напівромба, натхненну логотипом бренду. Фари оживають у новій привітальній послідовності, коли двері відмикаються дистанційно, створюючи ефект привітності та сучасності.

Три варіанти в залежності від комплектації

У комплектації Evolution представлені 17-дюймові колісні диски Flexwheel (17-дюймові легкосплавні диски доступні як опція) з чорною матовою окантовкою нижньої частини кузова та довгими чорними передніми та задніми накладками на ремені безпеки.
Вища комплектація Techno має абсолютно нові 18-дюймові легкосплавні диски та чорну глянцеву окантовку нижньої частини кузова та лінії ременів.
Нова комплектація Esprit Alpine одразу впізнається за логотипами Ice Black, обрамленням вікон High Gloss Black, 19-дюймовими колісними дисками особливого дизайну та розміру, аеродинамічним розділювачем та передніми і задніми накладками на пороги з матовим лакофарбовим покриттям Slate Grey.

Двоколірний кузов: 14 можливих комбінацій

Двоколірний кузов: 14 можливих комбінацій

Доступні шість кольорів корпусу: Pearl White, Oyster Grey, Starry Black, Gunmetal Grey, Iron Blue та Flame Red. Опціональне двоколірне забарвлення користується популярністю у клієнтів, які можуть обрати Highland Grey, Starry Black або Perle Beige для даху та дзеркал заднього виду. Останній колір - це новий відтінок шампанського. Він не доступний з оздобленням Esprit Alpine.
Новий Renault Captur доступний на вибір у 14 яскравих кольорах.
Для ще більшої персоналізації опціональний пакет кольорів екстер'єру включає дзеркала заднього виду кольору Highland Grey або Perle Beige (у стандартній комплектації - High Gloss Black), передні та задні накладки на пороги та бокові накладки у кольорах Highland Grey, Perle Beige або High Gloss Black.

 

Широкий асортимент нових зовнішніх аксесуарів

 

Новий Captur можна персоналізувати за допомогою широкого спектру обладнання, доступного на замовлення або через мережу післяпродажного обслуговування, включаючи бічні ліхтарі, підніжки, буксирувальний гак, багажник для велосипеда та підсвічування дверних порогів.

 

ДИЗАЙН ІНТЕР'ЄРУ

ПРИЄМНІША ПОЇЗДКА ТА БАГАТШІ ВРАЖЕННЯ

Більш вишуканий стиль зовні також помітний і всередині. Салон набуває більш сучасного вигляду завдяки мультимедійній системі OpenR Link та новому екрану приладової панелі (до 10,25 дюймів). Завдяки новій оббивці на всіх рівнях комплектації, автомобіль набуває більш преміального вигляду та відчуття. Завдяки багатому стандартному обладнанню для створення спортивної атмосфери в салоні, нове оздоблення Esprit Alpine - це запрошення вирушити в подорож.

Передові технології зв'язку та мультимедіа з OpenR Link

Передові технології зв'язку та мультимедіа з OpenR Link

Новий Captur отримує мультимедійну систему OpenR Link з вбудованим Google (залежно від комплектації). Вона включає в себе найкращі бортові технології з Android Automotive 12. Вперше у світі для автомобіля B-сегменту.
Новий 10,4-дюймовий вертикальний сенсорний екран (960 x 1280 пікселів) у центрі головної консолі дозволяє користувачам повною мірою скористатися ексклюзивним інтерактивним контентом, а також широким спектром послуг (див. стор. 12).
OpenR Link робить кожну подорож простішою. Простий у використанні та високошвидкісний, він інтуїтивно зрозумілий, як смартфон.
Крім того, що інтерфейс повністю налаштовується, він сумісний з Android Auto та Apple Carplay для дротового та бездротового підключення смартфонів.
Сервіси Google, такі як Google Maps, Google Assistant та понад 50 (залежно від країни) додатків Google Play доступні в один клік, так само, як і на смартфоні.
 

Нова оббивка та нове оздоблення Esprit Alpine

Завдяки абсолютно новій оббивці інтер'єру атмосфера салону одразу відчувається сучасною та гостинною.
Сіра та вересково-сіра тканина сидінь у виконанні Evolution доповнена жовтою прострочкою у виконанні Techno, а на бічних бокових опорах передніх сидінь з'явився ромбовидний візерунок Renault (вигляд збоку на ¾).
Нове оздоблення Esprit Alpine має багатофактурну зернисту тканину на сидіннях та дверних панелях, а також синьо-сіру вставку на приладовій панелі.
У салоні також багато натяків на бренд Alpine, символ спортивної елегантності по-французьки: національний прапор у бічних трубах, ремені безпеки з синьою прострочкою, спортивні педалі з алюмінієвим покриттям, фірмові дверні пороги та особливе рульове колесо.

Винятковий внутрішній простір

Простір для колін пасажирів ззаду залишається одним з найкращих на ринку - 221 мм, завдяки задньому сидінню, що відкидається назад на 16 см. Ця геніальна особливість стала візитною карткою Captur. Це дозволяє користувачам створювати більше простору для вантажу або пасажирів за потреби.
У салоні передбачено 24,7 літра простору для зберігання речей, включаючи 7-літровий бардачок і, в залежності від версії, кишені на спинках передніх сидінь.

Ніякої шкіри чи хрому

Крім обмеження використання хрому, Renault замінює шкіру на зернистий матеріал для оббивки салону. Це підтверджує мету бренду повністю відмовитися від матеріалів тваринного походження до 2025 року.
У новому Captur вся оббивка складається з перероблених тканин, відібраних за їхній низький вуглецевий слід, без шкоди для якості, тактильних відчуттів або комфорту. Оздоблення Esprit Alpine містить понад 26% перероблених і придатних для вторинної переробки тканин, завдяки використанню біоматеріалів, таких як зернистий покривний матеріал і коноплі.

Модульний вантажний простір

Модульний вантажний простір

Що стосується місткості багажника, новий Captur є одним з найкращих на ринку, з максимальним об'ємом 616 літрів (536 дм3 VDA), коли заднє сидіння повністю висунуте вперед (збільшення на 132 літри / 114 дм3 VDA).
Багажник має модульну конструкцію: заднє сидіння розсувається на 16 см, а підлога знімається, утворюючи рівний простір. Зі складеними задніми сидіннями (2/3-1/3) довжина вантажу може становити 1,57 м.
 

Комплексна пропозиція

Новий Captur пропонує нові екрани приладової панелі розміром до 10,25 дюймів (24x9 см) по діагоналі, залежно від версії. Цей розмір сумісний з опцією навігації, що забезпечує кольоровий дисплей на панелі приладів, звернений до водія.
Для справжнього задоволення від прослуховування музики, в залежності від версії, встановлена hi-fi система Harman Kardon, яка включає дев'ять динаміків (два високочастотних і два низькочастотних спереду і ззаду, а також сабвуфер в багажнику). Забезпечуючи повне занурення у звук, вона включає п'ять програм, спеціально створених Жан-Мішель Жарром для Renault: "Студія", "Подкаст", "Концерт", "Занурення" та "Клуб".
Скляний люк, що наповнює салон світлом, доступний в якості опції в оздобленні Techno.
Для цифрових розваг в автомобілі передні пасажири мають стандартний доступ до двох роз'ємів USB-C і розетки 12 В (ще одна розетка знаходиться в багажнику). Залежно від комплектації, за центральним підлокітником для задніх пасажирів доступні ще два роз'єми USB-C, а також індукційний зарядний пристрій на центральній консолі. Ця остання функція є стандартною для комплектацій Techno та Esprit Alpine.

Звуковий ряд від Жан-Мішеля Жарра

Коли ви заходите в салон Renault Captur, ви можете почути одну з двох нових привітальних звукових ефектів, один з яких є специфічним для рівня комплектації Esprit Alpine. Жан-Мішель Жарр, всесвітньо відомий французький художник, композитор і письменник, брав участь у розробці цих звукових ефектів, а також нового звукового сигналу VSP (Vehicle Sound for Pedestrians - "Звук автомобіля для пішоходів"). Доступний лише з гібридним двигуном E-Tech потужністю 145 к.с., VSP - це низькошвидкісний (до 30 км/год) зовнішній звуковий сигнал, що попереджає пішоходів. Жан-Мішель Жарр також брав участь у розробці двох доступних аудіосистем: Arkamys Auditorim в стандартній комплектації та Harman Kardon в опціональній.

Персоналізована атмосфера в салоні

Доступ до налаштувань MULTI-SENSE можна отримати за допомогою центрального сенсорного екрану або кнопки на кермі. Користувачі можуть обирати між чотирма видами цифрової панелі приладів, п'ятьма віджетами (інтерактивними додатками або елементами), вісьмома кольорами дисплея спідометра та 48 кольорами світлодіодної підсвітки "Living Lights" на дверних панелях.
Для створення більш розслабленого настрою колір підсвічування автоматично змінюється кожні 30 хвилин відповідно до циркадного циклу (24-годинний біологічний годинник) та часу доби (холодні кольори вдень, теплі кольори вночі).

 

Ексклюзивний інтерактивний контент

 

Renault впроваджує ексклюзивні підключені сервіси для нового Captur, що базуються, в першу чергу, на партнерських відносинах з розробниками та творцями контенту.
Десять унікальних додатків, спеціально розроблених для користувачів Renault, вже доступні через мультимедійну систему OpenR Link: Waze, Amazon Music, L'Equipe pour Renault (франкомовний додаток з контентом для Франції), Vivaldi, Radio Player for Renault, Kabriol, Karacal, Les Incollables for Renault, Easypark та Sybel.
Водночас додаток для смартфона My Renault надає доступ до бібліотеки контенту (залежно від країни). Користувачі можуть скористатися ексклюзивними пропозиціями та почати завантажувати додатки за допомогою системи OpenR Link.
Завдяки такому рівню зв'язку користувачі можуть залишатися в курсі подій, не відвідуючи свій гараж або дилерський центр. Завдяки технології FOTA ("оновлення по повітрю") операційна система отримує оновлення, а технічне обслуговування стає превентивним.

ШИРОКИЙ ВИБІР МУЛЬТИЕНЕРГЕТИЧНИХ ДВИГУНІВ

Новий Captur універсальний як з точки зору дизайну інтер'єру, так і з точки зору використання. Завдяки низці сучасних, ефективних силових агрегатів він однаково добре почувається і в місті, і на автомагістралі, і на сільських дорогах. Повністю гібридний двигун E-Tech потужністю 145 к.с. відповідає найвищим стандартам паливної економічності та викидів CO2 - лише 105 г/км, а в місті він працює так само тихо, як електромобіль, без обмежень на зарядку. Двопаливна система бензин-зріджений газ забезпечує запас ходу до 1100 км з двома баками. Зчеплення з дорогою можна оптимізувати за будь-яких обставин завдяки системі Extended Grip (доступна як опція лише з 18-дюймовими шинами для повної гібридної силової установки).

Бензин

1.0 TCE 90 к.с. турбо - 160 Нм крутного моменту, 3-циліндровий двигун в парі з 6-ступінчастою механічною коробкою передач.

Витрата палива: 5,8 - 5,9 л/100 км.


1.3 TCE 140 к.с. турбо м'який гібрид 48В - 260 Нм крутного моменту, 4-циліндровий двигун в парі з 6-ступінчастою механічною коробкою передач.

Витрата палива: 5,8 - 5,9 л/100 км


1.3 TCE 160 к.с. турбо гібрид 48В - 270 Нм крутного моменту, 4-циліндровий двигун в парі з автоматичною коробкою передач EDC.

Витрата палива: 5,8 - 5,9 л/100 км


1.3 TCE 155 к.с. турбо (доступний не у всіх країнах) - 270 Нм крутного моменту, 4-циліндровий двигун працює в парі з автоматичною коробкою передач

Зріджений газ

1.0 TCE 100 к.с. турбо - 160 Нм крутного моменту (170 Нм з LPG), 3-циліндровий двопаливний бензин/газовий двигун, що працює в парі з 6-ступінчастою механічною коробкою передач.

 

Витрата палива: 6,0 - 6,1 л/100 км на неетилованому бензині та 7,7 - 7,9 л/100 км на зрідженому газі.

E-Tech повний гібрид:

1.6 л 145 к.с. - 205 Нм крутного моменту, 4-циліндровий двигун у поєднанні з інтелектуальною автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням.

 

Витрата палива: 4,7 - 4,9 л/100 км

Повністю гібридний двигун E-Tech 145 к.с в деталях

Повністю гібридний двигун E-Tech 145 к.с в деталях

Новий Captur E-Tech повний гібрид 145 отримав "повну гібридну" силову установку з "послідовно-паралельною" архітектурою. Два електродвигуни (електродвигун потужністю 36 кВт та високовольтний стартер-генератор потужністю 18 кВт) поєднуються з 1,6-літровим 4-циліндровим бензиновим двигуном потужністю 69 кВт (94 к.с.) та батареєю ємністю 1,2 кВт-год.
Розумна багаторежимна коробка передач з подвійним зчепленням є фактично беззчепною. Вона має 4 передачі для бензинового двигуна і 2 передачі для головного електродвигуна. Енергоефективність оптимізується завдяки 14 можливим комбінаціям роботи двигуна внутрішнього згоряння та електродвигуна.
Автомобіль завжди стартує в електричному режимі і може працювати в повністю електричному режимі до 80% часу в місті. У міському циклі, наприклад, це забезпечує економію палива до 40% у порівнянні зі звичайним бензиновим двигуном.
Нова функція E-SAVE, яка активується кнопкою зліва від керма на приладовій панелі, підтримує заряд батареї на рівні не менше 40%. Це забезпечує оптимальну продуктивність, наприклад, при русі в гору.
Високоефективна силова установка скорочує викиди CO2 порівняно з попереднім поколінням до 105 г/км, що ставить автомобіль в один ряд з кращими у своєму класі. Він також забезпечує безшумність електромобіля без обмежень на зарядку.

 

Покращена ходова частина та нові шини

Новий Renault Captur оснащений підвіскою MacPherson спереду і напівжорсткою віссю ззаду. Для більш динамічної їзди інженери переглянули геометрію підвіски та силово-швидкісні характеристики амортизаторів, а також калібрування гідропідсилювача керма. Абсолютно нові амортизатори встановлені на м'який гібридний двигун 1,3 л потужністю 160 к.с. та повний гібридний двигун E-Tech 145.
Всі ці зміни в ходовій частині забезпечують кращий контроль над рухом кузова, скорочують час відгуку та значно підвищують задоволення від водіння.
Новий Esprit Alpine оснащується спеціальними колісними дисками та абсолютно новими 19-дюймовими шинами (Michelin 225/45R19), які вперше встановлюються на Captur.

Кілька режимів водіння з функціями MULTI-SENSE та Extended Grip

Система MULTI-SENSE, доступна через центральний дисплей, включає чотири режими водіння: ECO, SPORT, COMFORT та MYSENSE. Для кожного режиму змінюються відчуття від водіння (зусилля на кермі, реакція двигуна, маневреність шасі), а також колір освітлення салону та дисплея на панелі приладів.
На екрані мультимедійної системи у вкладці "Режими руху" функція Extended Grip (опція) включає два спеціальні режими: Сніг та Позашляховик. Це дозволяє оптимізувати зчеплення з дорогою відповідно до умов руху, насамперед за допомогою налаштувань ESP.
Система Extended Grip доступна для повного гібридного двигуна E-Tech 145 к.с., виключно з 18-дюймовими шинами.

БЕЗПЕКА ТА ДОПОМІЖНІ ЗАСОБИ ДЛЯ ВОДІННЯ

ПРОПОНУЮЧИ НАЙКРАЩЕ В ГАЛУЗІ АКТИВНОЇ ТА ПАСИВНОЇ БЕЗПЕКИ

З запуском програми "Людина понад усе" у 2023 році компанія Renault підтвердила свою прихильність до підвищення безпеки водіїв, пасажирів та інших учасників дорожнього руху в усьому світі за допомогою низки технологічних досягнень. Використовуючи всі переваги цього прогресу, новий Renault Captur знаходиться на одному рівні з найкращими автомобілями з точки зору пасивної та активної безпеки. Він оснащений 28 системами допомоги водієві нового покоління (ADAS), розділеними на три категорії: безпека, водіння та паркування. Safety Coach надає індивідуальні поради для більш відповідального водіння.

Safety Score та Safety Coach: проактивні інструменти

Прогнозовані екологічні поради допомагають водіям зменшити споживання пального та їздити безпечно. Рекомендації в режимі реального часу та оцінка водіння (за шкалою від 0 до 100) заохочують водіїв дотримуватися швидкості, курсу та дистанції, а також бути більш пильними та уважними. Щомісячний звіт про кожну поїздку доступний у вигляді гістограми з детальною інформацією про споживання пального та відстань, пройдену в повністю електричному режимі.

Active Driver Assist для контекстної допомоги під час керування автомобілем

Система Active Driver Assist доступна з навігаційною системою та пакетом Advance Driving у комплектаціях Techno та Esprit Alpine. З цією функцією існуючий асистент Renault для автомагістралей та дорожнього руху стає контекстно-орієнтованим, що розширює сферу його застосування за межі автомагістралей. Її мета - допомогти водіям ефективно справлятися з ситуаціями, що виникають на дорогах будь-якого типу. Це функція автономного водіння 2-го рівня, що поєднує в собі адаптивний круїз-контроль з функцією Stop & Go, систему центрування в смузі руху, дані геолокації та спеціальну картографію, що дозволяє автомобілю адаптуватися до дороги попереду.

Інтелектуальна система підтримки швидкості

Інтегровану з системою Active Driver Assist функцію розпізнавання дорожніх знаків з попередженням про перевищення швидкості (OSP) можна також використовувати самостійно. Ця функція відображає дозволене обмеження швидкості на приладовій панелі та на екрані навігації. Якщо швидкість автомобіля перевищує розпізнану, з'являється візуальне попередження. Кнопка на кермі активує обмежувач швидкості, круїз-контроль або інтелектуальний адаптивний круїз-контроль, який автоматично адаптується (або не адаптується) до дозволеної швидкості залежно від відстані до цілі.

Гібридне прогнозоване водіння

Ця функція, доступна як опція, дозволяє максимально ефективно використовувати електричну енергію під час руху. Підключені картографічні дані, такі як топографія дороги протягом наступних семи кілометрів (або найбільш ймовірний маршрут, якщо пункт призначення не записаний), надають попередню інформацію системі керування акумулятором для максимального використання електроенергії.

Інші допоміжні системи для водіння

● Для безпеки: Система автоматичного екстреного гальмування (AEBS) / Система попередження про сліпі зони (BSW) / Система допомоги при утриманні в смузі руху (LKA) / Система попередження про виїзд за межі смуги руху (LDW) / Система попередження про увагу водія (DAA)
● Для комфортного водіння: Круїз-контроль та обмежувач швидкості / Адаптивний круїз-контроль (ACC) з функцією Stop & Go / Система попередження про дистанцію (DW) / Система допомоги при старті на підйомі (HSA)
● Для паркувальних маневрів: камера кругового огляду 360° (на базі чотирьох камер) / передні, задні та бокові датчики паркування / система попередження про перехресний рух ззаду (RCTA) / система попередження про безпечний вихід пасажирів (OSE).

ADAS налаштовується одним дотиком

Нова кнопка зліва від керма - My Safety Switch - дозволяє водієві активувати або деактивувати бажані налаштування щонайменше п'яти систем ADAS одночасно одним натисканням кнопки. Ці індивідуальні налаштування на екрані мультимедійної системи включають в себе: чи активувати функцію, до якого рівня, чи дозволити звукові сповіщення і так далі.

Про Renault

Renault, історичний бренд мобільності та піонер електромобілів у Європі, завжди розробляв інноваційні транспортні засоби. Зі стратегічним планом "Відродження" Renault розпочала амбітну трансформацію, спрямовану на створення вартості, рухаючись до більш конкурентоспроможного, збалансованого та електрифікованого модельного ряду. Її мета - втілити сучасність та інновації в технологіях, енергетиці та послугах мобільності в автомобільній промисловості та за її межами.