Гран-прі Мексики

Із задніх позицій Естебан все ж здобуває одне очко, а П'єр лише трохи не дотягує до фінішу на Гран-прі Мехіко під червоними прапорами.

Суперечливий результат  в Остіні: П'єр стає восьмим, а Естебан вибуває з Гран-прі США

Гран-прі Мексики

На 34-му колі перегони були зупинені червоним прапором через сильне зіткнення Кевіна Магнуссена зі стіною у 8-му повороті, що дозволило Естебану вперше протягом перегонів змінити шини з "жорстких" на "середні", на яких він і залишився до кінця перегонів, клінічно пройшовши Ніко Гюлькенберга у 1-му повороті за п'ять кіл до фінішу та вирвавши останнє очко.

П'єр впевнено стартував і піднявся на дев'яте місце на початку перегонів, заїхавши на піт-стоп на 28-му колі для жорстких шин, якраз перед тим, як на 33-му колі зійшов автомобіль безпеки для Магнуссена, перш ніж цей інцидент був оцінений як червоний прапор. Після чистих виходів з другого стоячого старту обидва гонщики прагнули поборотися за позиції, що приносять очки. Зрештою, Естебан обігнав Гюлькенберга на 66-му колі в 1-му повороті, П'єр зробив те ж саме в 12-му повороті, і гонщики перетнули фінішну лінію десятим та одинадцятим.

Команда з нетерпінням чекає заключного спринту сезону на Гран-прі Сан-Паулу в Інтерлагосі, що відбудеться наступного вікенду.

Перегони

Естебан стартував на 15-му місці на New Hards (L34 змінюється на New Medium під червоним прапором); найшвидше коло: 1:22.976

П'єр стартував на 11-му місці на New Mediums (піт-стоп L28 на New Hards); Найшвидше коло: 1:23.230

Естебан Окон, стартував на 15-му місці, фінішував на 10-му:

"Складний уїк-енд завершився на позитивній ноті з важким фінішем у першій десятці тут, у Мексиці. На післягоночному радіо я сказав: "Ніколи не здавайтеся", і сьогоднішній день був саме таким. Молодці, що провели добре організовані перегони, в яких багато чого відбувалося від старту до фінішу. Старт у нас був не дуже вдалий, ми втратили кілька місць, і я деякий час їхав останнім. Це була важка перша половина заїзду, тож ми ризикнули зі стратегією, і вона себе виправдала. Рестарт перегонів був чудовим, я відіграв кілька позицій у перших поворотах. Відтоді ми їхали добре і максимізували свій потенціал сьогодні, фінішувавши на десятому місці і отримавши заслужене очко".

П'єр Гаслі, стартував на 11-му місці, фінішував на 11-му:

"Сьогодні був важкий день для нас, завжди прикро втрачати очки. Гадаю, ми максимізували все, що було в наших руках, але, на жаль, час проїзду машини безпеки та червоного прапора коштував нам дуже дорого, адже після гарного старту та пристойного першого відрізку ми були в боротьбі щонайменше за дев'яте місце. Я радий, що з Кевіном [Магнуссеном] все гаразд, адже той інцидент виглядав як сильне зіткнення. Є речі, які нам потрібно поліпшити, оскільки, очевидно, що нам не вистачало кількох речей сьогодні. Я з нетерпінням чекаю на завершення потрійного заліку в Бразилії наступного вікенду. Це спринт, тому там можна розіграти більше очок, і це місце, з яким у мене пов'язані теплі спогади про мій подіум в 2019 році. Я готовий до нього і націлений на значно кращий виступ".

Бруно Фамін, в.о. керівника команди:

"Це був складний вікенд для команди в Мехіко, адже ми здобули одне очко, що, ймовірно, відповідає тому, чого ми могли б досягти. Це висвітлило деякі ключові сфери, в яких нам потрібно вдосконалюватися, оскільки було очевидно, що нам було важко вести боротьбу та випереджати машини, що їхали попереду. З операційної точки зору, це був хороший уїк-енд, і вся команда продемонструвала згуртованість і міцну командну роботу на всіх етапах. Наступного тижня нас чекає заключний спринт сезону, і ми прагнемо значно покращити результати обох автомобілів".