Groupe Renault, що є європейським лідером у сфері електромобілів, починає реалізацію перших великомасштабних пілотних схем, які передбачають оснащення електромобілів системою заряджання за технологією vehicle-to-grid від мережі змінного струму.

Технологія vehicle-to-grid, в основі якої лежить використання бортового реверсивного зарядного пристрою, здатна значно зменшити вартість зарядних терміналів.

Впровадження пілотних схем розпочнеться в Нідерландах і Португалії.

Groupe Renault, що є європейським лідером у сфері електромобілів, починає реалізацію перших великомасштабних пілотних схем з реверсивного заряджання електроенергією. Особливістю технології заряджання змінного струму є встановлення реверсивного зарядного пристрою в автомобілях, тому існуючі термінали потребують лише простої і недорогої адаптації.

Дізнатися більше можна у відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=mhFx3jdslEk&feature=youtu.be

Упродовж 2019 року на території Європи буде введено в експлуатацію парк з 15 автомобілів Zoe з підтримкою технології заряджання vehicle-to-grid, що дозволить розвивати пропозиції у сфері реверсивного заряджання та закласти основи майбутніх стандартів з допомогою партнерів. Ці пілотні схеми починають діяти в м. Утрехт (Utrecht), Нідерланди, у складі екосистеми, розробленої компанією We Drive Solar, а також на о. Порту-Санту (Porto Santo), архіпелаг Мадейра (Madeira), Португалія, за підтримки компанії - постачальника електроенергії Empresa de Electricidade da Madeira. Надалі додаткові пілотні схеми буде запроваджено у Франції, Німеччині, Швейцарії, Швеції та Данії.

«За допомогою цієї ініціативи Groupe Renault повноцінно реалізовує свою роль лідера у сфері електричної мобільності в цілому та як гравця в сфері переходу на альтернативні джерела енергії. Заряджання за технологією vehicle-to-grid є ключовою основою інтелектуальних електричних екосистем, створених компанією Groupe Renault. Ми обрали варіант з установленням пристрою на автомобіль, який також оптимізує вартість зарядних станцій і в такий спосіб буде сприяти масштабному розвитку», - заявив керівник підрозділу електричних транспортних засобів компанії Жіль Норман (Gilles Normand).

Переваги заряджання за технологією vehicle-to-grid

Заряджання за технологією vehicle-to-grid, або реверсивне заряджання, модулює заряджання й розряджання батарей електромобіля з урахуванням потреб користувача та доступності електроенергії в мережі. Заряджання здійснюється з максимальною потужністю, коли обсяг постачання електроенергії перевищує попит, насамперед - у періоди пікового генерування відновлюваної енергії. Проте автомобілі також можуть віддавати електроенергію в мережу в пікові періоди споживання. Завдяки цьому електромобілі можуть виконувати функцію пристроїв для тимчасового зберігання енергії й стати ключовими чинниками вдосконалення відновлюваної енергетики. У такий спосіб електромережа оптимізує постачання відновлюваної енергії з локальних джерел і знижує вартість витрат на інфраструктуру. Водночас користувачі насолоджуються екологічним і більш економним споживанням електроенергії та отримують фінансову винагороду за обслуговування електромережі.

Формування основи для майбутньої пропозиції у сфері заряджання за технологією vehicle-to-grid

Пілотна програма з впровадження технології реверсивного заряджання буде реалізовуватися в рамках різних проектів, пов’язаних з електричними екосистемами й сервісами у сфері мобільності, на території семи країн та за участі різних партнерів. Це дозволить сформувати основу для майбутньої пропозиції Groupe Renault. Програма має подвійну мету: з’ясувати можливість практичної реалізації у великих масштабах і оцінити потенційну прибутковість. Зокрема, ці пілотні схеми допоможуть нам:

  • підкреслити технічні та економічні переваги бортового рішення в електромобілях;
  • продемонструвати в конкретному вираженні цінність пропонованих сервісів для локальної та загальнонаціональної електромережі, що полягає, зокрема, у стимулюванні споживання енергії сонця й вітру, перевірці частоти й напруги мережі та зниженні витрат на інфраструктуру;
  • розробити законодавчу базу схеми мобільних сховищ енергії, виявити її можливі ризики й запропонувати конкретні рішення;
  • встановити загальні стандарти та базові вимоги для розгортання в промислових масштабах.

Щоб дізнатися більше про діяльність Renault у сфері електромобільності, відвідайте веб-сайт easyelectriclife.

Для отримання додаткової інформації звертайтесь:

Селін Фарісьє (Céline FARISSIER)

Відповідальна за зв’язки з пресою (електромобілі, екосистема електромобілів)

+33 (0)1 76 84 32 83

celine.farissier@renault.com

ПРЕС-СЛУЖБА GROUPE RENAULT

Тел.: +33 (0)1 76 84 63 36

renault.media@renault.com

Про Groupe Renault

Groupe Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,88 млн автомобілів в 134 країнах в 2018 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.