· Завод в Танжері випустив свій мільйонний автомобіль, Dacia Lodgy.

· Ювілейної цифри вдалося досягти всього за п’ять років після відкриття заводу в 2012 р.

· Проект цього ефективного й екологічно безпечного заводу, якому немає рівних в автомобільній промисловості, заснований на двох ключових компонентах: нульовий рівень викидів СО2 і промислових стічних вод.

Танжер, Марокко, 10 липня 2017 р. - Groupe Renault пишається нагодою відсвяткувати виробництво мільйонного автомобіля на заводі Renault-Nissan в місті Танжер: п’ятимісний Dacia Lodgy неймовірного синього кольору Azurite Blue, оснащений дизельним двигуном, продано клієнту з Туреччини. Загалом в Танжері з моменту відкриття заводу в 2012 р. було випущено 474 840 автомобілів моделі Sandero, 320 078 моделі Dokker та 193 181 моделі Lodgy. Виготовлені на заводі авто не тільки поповнюють марокканський ринок, а й експортуються в понад 73 країни.

Відкриття першої складальної лінії на заводі в Танжері в лютому 2012 р. в присутності Його Величності Короля Мохаммеда VI і генерального директора Groupe Renault Карлоса Гона (Carlos Ghosn), а також запуск другої лінії в 2013 р. стали поворотним моментом в історії автомобільної промисловості Марокко. Це було народження найбільшого автомобільного заводу на південь від Середземного моря.

Сьогодні завод працює в три восьмигодинні зміни шість днів на тиждень, а його річна виробнича потужність складає 340 000 автомобілів. Завод Renault-Nissan в Танжері, основний рушій марокканської економіки, підтримує розвиток бренду Dacia, експортуючи більшу частину своєї продукції. Половина всіх авто Dacia вироблені в Марокко або на заводі в Танжері, або в комплексі SOMACA в Касабланці.

Groupe Renault працює в Марокко з 1928 р. і залишається безперечним лідером на національному ринку завдяки двом брендам, Dacia і Renault. 4 з 10 автомобілів, проданих в Марокко, є продуктом Groupe Renault. Завод Renault в Касабланці (SOMACA) виробляє автомобілі Renault з 1966 р., а з 2005 р. до них долучилися автомобілі Dacia.

Як перший завод Groupe Renault, спроектований таким чином, щоб забезпечувати нульовий рівень викидів CO2 і промислових стічних вод, Танжер залишається прикладом для наслідування в сучасній автомобільній промисловості.

Концепція «нульового рівня викидів СО2» ґрунтується на двох стовпах:

· Понад 90 % потреб в енергії задовольняється відновлюваними джерелами, зокрема інноваційною установкою нагрівання біомаси (щорічно попереджає викид 100 000 тонн СО2).

· Енергоефективність для забезпечення оптимізованого споживання (45 %*економії енергії в фарбувальному цеху).

· Ліквідація промислових стічних вод завдяки:

· 100-відсотковій вторинній переробці промислових стічних вод. Справжня водоочисна станція з закритим циклом, яка економить близько 900 кубічних метрів води на день.

· Контролю споживання промислових вод завдяки оптимізації процесів. 70 % економії у порівнянні зі звичайним заводом еквівалентної потужності.

*У порівнянні з середніми показниками на всіх заводах Groupe Renault.

ПРО GROUPE RENAULT

Компанія Renault виробляє автомобілі з 1898 р. На сьогодні вона є міжнародною мультибрендовою групою, до якої входять бренди Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine та LADA.

У 2016 р. було продано близько 3,2 млн. автомобілів у 12 700 автосалонах 127 країн. Співробітниками групи компаній є понад 120 000 осіб, які працюють на 36 виробничих підприємствах по всьому світу.

Для вирішення основних технологічних викликів майбутнього та забезпечення зростання прибутків Renault покладається на міжнародний розвиток, зосереджуючи увагу на взаємному доповненні ринкових пропозицій в межах п’яти своїх брендів, виробництві електричних автомобілів та безпрецедентній співпраці з Nissan.

Нова команда для Formula 1 і першокласний досвід у Formula E демонструють активну участь Renault в автоспорті, який є потужним джерелом інновацій, іміджу та пізнаваності бренду.