У 2016 РОЦІ ГРУПА RENAULT ЗБІЛЬШИЛА ПРОДАЖІ НА 13,3% ДО РЕКОРДНИХ 3,18 МЛН АВТОМОБІЛІВ, РІК став завершальним ДЛЯ ПЛАНУ RENAULT DRIVE THE CHANGE

· Рекордне зростання на 374 000 автомобілів у порівнянні з минулим роком (+ 13,3%) до 3,18 млн автомобілів в 2016 році;

· Рекордний рік для Renault, провідної французької марки в світі, а також Dacia і Renault Samsung Motors, які збільшили свої продажі на 38,8%;

· Ринкова частка зросла в усіх регіонах: Renault - марка номер два в Європі, Альянс - автомобільний концерн номер два;

· Відмінні перспективи зростання для Renault в 2017 році завдяки молодій продуктовій лінійці, виходу нових продуктів і міжнародному розвитку.

РЕКОРДНІ СВІТОВІ ПРОДАЖІ

Завдяки імпульсу, заданому планом Drive the Change, продажі Групи Renault зростають четвертий рік поспіль, що дозволило їй стати першою французькою автомобільною групою в світі, продавши в 2016 р. 3 182 625 автомобілів.

У 2016 р. світові продажі легкових і легких комерційних автомобілів Групи Renault зросли на 13,3% на тлі загального зростання ринку на 4,6%. Частка Групи на світовому автомобільному ринку становить 3,5% (+0,3 п.п. в порівнянні з 2015 роком). І Renault, і Dacia зафіксували рекордні продажі. Renault зберігає за собою позицію провідної французької марки в світі. Продажі Renault Samsung Motors збільшилися на 38,8%.

Група як і раніше відчуває позитивний вплив від впевненої динаміки на європейському автомобільному ринку (+ 7% в порівнянні з 2015 р.), збільшивши свої продажі на 11,8% до 1 805 290 автомобілів, а ринкову частку до 10,6%.

Поза межами Європи Група Renault продала рекордну кількість автомобілів в 2016 р. - плюс 15,3% в порівнянні з 2015 р. на тлі загального зростання ринку на 5,2%. Обсяг продажів і ринкова частка росли у всіх регіонах.

«У 2016 році ми продали 3,18 млн автомобілів по всьому світу і встановили новий рекорд продажів. Наша стратегія відновлення продуктової лінійки і географічної експансії, яка триває вже кілька років, виявилася успішною. Вона дозволяє Групі Renault істотно нарощувати обсяг продажів і ринкову частку у всіх регіонах» - зазначив Тьєррі Коска, член Виконавчого комітету і виконавчий віце-президент Групи з продажу та маркетингу.

RENAULT – ДРУГА МАРКА В ЄВРОПІ

В Європі ринкова частка Групи Renault (легкові і легкі комерційні автомобілі) виросла на 0,5 п.п. до 10,6%. Продажі зросли на 11,8% до 1 805 290 автомобілів. Продажі зросли в усіх країнах регіону.

Продажі знову зросли і у марки Renault, яка стала другою найбільшою автомобільною маркою Європи. Продавши 1 390 280 автомобілів (+ 12,1% в порівнянні з 2015 р.), Renault збільшила свою ринкову частку на 0,4 п.п. в порівнянні з 2015 р. до 8,1%.

На ринку легкових автомобілів частка Renault зросла більше, ніж у будь-якої іншої марки в Європі - на 0,4 п.п. Загалом це відбулося завдяки успішній програмі оновлення продуктової лінійки, включаючи вихід Espace, Talisman і сімейства Megane. Хороший старт показав новий Scenic, на який за перший квартал продажів було отримано понад 19 000 замовлень.

Renault зберегла лідерські позиції в B-сегменті міських автомобілів завдяки гарним результатам Clio і Captur, який з продажами в 215 670 одиниць очолює свій сегмент.

На європейському ринку легких комерційних автомобілів продажі марки Renault зросли на 9,9% до 296 187 автомобілів, а ринкова частка склала 14,8%.

Через одинадцять років на європейському ринку марка Dacia знову збільшила продажі в 2016 році (+ 10,8%) до рекордних 415 010 одиниць.

Марка Renault очолює європейський ринок електромобілів, збільшивши продажі на 11% до 25 648 одиниць (не рахуючи Twizy). ZOE знаходиться нагорі рейтингу легкових електромобілів з продажами в 21 735 автомобілів (+ 16%), а Kangoo Z.E. – очолює ринок електричних комерційних автомобілів з продажами в 3901 автомобілів.

У Франції Група Renault продемонструвала найкращі продажі за п'ять років. Renault зміцнила своє становище провідної автомобільної марки Франції, займаючи 22,3% ринку легкових і легких комерційних автомобілів, а продажі Dacia досягли рекордного показника в 112 000 одиниць, що дозволило компанії зайняти четверте місце з продажу приватним автовласникам.

ЗРОСТАННЯ В СВІТІ

Незважаючи на неоднорідні економічні умови на планеті, Група Renault зміцнила свої позиції і збільшила ринкову частку у всіх регіонах. Тут також приносить користь програма оновлення продуктової лінійки, включаючи вихід Kwid в Індії, QM6 і SM6 в Кореї, Kaptur в Росії, Koleos в Китаї, Megane Sedan в Туреччині і Oroch в Латинській Америці.

В регіоні Африка-Близький Схід-Індія Група Renault збільшила продажі на 36,4%, а ринкову частку на 1,7 п.п. до 6,2%.

В Індії Renault зберегла за собою положення європейською автомобільної марки, що продається найбільше, збільшивши продажі на 145,6%. Продажі Kwid склали 105 745 автомобілів. Індія піднялася на п'ять місць вгору і стала восьмим найбільшим ринком Групи в усьому світі.

В Ірані продажі підскочили на 110,7%, завдяки чому Група Renault довела свою ринкову частку до 8,4% (+3,7 п.п. в порівнянні з 2015 р.). Група повернула собі положення провідного гравця на іранському ринку, подвоївши свою ринкову частку за один рік завдяки відмінним продажам Tondar і Sandero.

У Північній Африці Групі Renault належить 38,5% ринку (+4,9 п.п.). В Алжирі ринкова частка Групи досягла в 2016 р. рекордних 51,3% (+15,7 п.п.) завдяки місцевому виробництву Symbol. У Марокко, де Dacia і Renault займають перше і друге місце, відповідно, продажі Групи Renault зросли на 22,5%, дозволивши довести ринкову частку до 37,8%.

В регіоні Євразія продажі виросли на 2,3%, незважаючи на скорочення ринку на 6,3%. Ринкова частка, відповідно, зросла на 1,1 п.п. до 13,0% в основному за рахунок рекордних продажів в Туреччині (+ 4,4%). Відмінно стартував новий Megane Sedan - за перші два місяці число замовлень на модель перевищила 13 200.

Зростання продажів в більшості країн регіону компенсував негативний вплив економічної кризи в Росії, де ринок скоротився на 10,8%. Renault змогла утримати падіння своїх продажів в межах 2,6% і досягла рекордної ринкової частки в 8,2% (+ 0,7%) в основному завдяки популярності Kaptur, продажі якого з моменту запуску на ринок в червні перевищили 14 600 автомобілів.

В регіоні Америка продажі Групи Renault зросли на 0,1%, незважаючи на скорочення ринку на 4,1% і економічні труднощі, ринкова частка склала 6,5% (+0,3 п.п.).

 

У Бразилії ринкова частка збільшилася на 0,2 п.п. до рекордних 7,5% на тлі ринкового спаду на 19,8% завдяки гарним продажам Duster Oroch. У 2017 р. продажі Групи будуть зростати завдяки повністю оновленій лінійці кросоверів, яка включає Captur, Kwid і новий Koleos, а також завдяки появі Alaskan. Марка Renault продовжує отримувати зиск з виходу на ринок пікапів в Аргентині, де її продажі зросли на 24,8% на тлі загального зростання ринку на 9,1%. У Колумбії обсяг продажів і ринкова частка виявилися рекордними за всю історію (21,3%).

В регіоні Азія-Тихий океан Renault Samsung Motors збільшила продажі на 38,8% в Південній Кореї, незважаючи на скорочення ринку на 0,3%: ринкова частка збільшилася на 1,7 п.п. до 6,2% завдяки успішному виведенню на ринок моделей SM6 і QM6 в 2016 р. Всього за чотири місяці число замовлень на QM6 перевищило позначку в 21 000.

У Китаї після виходу Kadjar, першого автомобіля, виробленого всередині країни спільним підприємством Dongfeng Renault, продажі Renault виросли на 50,8% при зростанні ринку на 14,0%. Всього за два місяці число замовлень на новий Koleos наблизилося до 10 000.

ПРОГНОЗ ПРОДАЖІВ ГРУПИ RENAULT НА 2017 РІК

Очікується, що в 2017 р. світовий ринок в порівнянні з 2016 р. виросте на 1,5%. Також очікується, що європейський ринок збільшиться на 2%, зростання у Франції складе ті ж 2%.

На світовому рівні очікується стабілізація ринків Бразилії та Росії. Зростання в Китаї складе 5%, в Індії - 8%.

Група Renault продовжить відчувати позитивний вплив від поновлення продуктової лінійки в Європі, а також впевненої динаміки на закордонних ринках завдяки Kwid в Індії, Koleos і Kadjar в Китаї, Kaptur в Росії, QM6 і SM6 в Південній Кореї, Alaskan і лінійці позашляховиків в Латинській Америці.

Таким чином, Група Renault очікує збереження зростання продажів і ринкової частки в Європі та поза її межами.

Продажі Групи за регіонами (ЛА+КТ)

 

На кінець грудня*

 

2016

2015

Зміни, %

Франція

651,778

607,173

7.3%

Європа** (без Франції)

1,153,512

1,007,018

14.5%

Франція + Європа, всього

1,805,290

1,614,191

11.8%

Африка, Ближній Схід, Індія

491,151

360,029

36.4%

Євразія

364,451

356,216

2.3%

Америка

354,370

354,072

0.1%

Азія-Тихий океан

167,363

124,418

34.5%

В цілому крім Франції і Європи

1,377,335

1,194,735

15.3%

В світі

3,182,625

2,808,926

13.3%

*Продажі:                                                      

** Європа = Європейський союз крім Румунії, Болгарії та Ісландії,   

Норвегії та Швейцарії, Албанії, Македонії, Мальти, Чорногорії, Сербії