Даніель Ріккардо зробив вражаючий прорив з шістнадцятого місця і прийшов сьомим, а Ніко Хюлькенберг перетнув фінішну лінію дев'ятим*, піднявшись на шість місць зі стартової позиції.

Через загрозу тайфуну в суботу кваліфікація була перенесена на неділю, тому вона пройшла в один день разом з перегонами з різницею в кілька годин. Через сильний поривчастий вітер на ранковій кваліфікації гонщикам доводилося пілотувати на межі ризику. Даніель, якому так і не вдалося підібрати збалансовані налаштування в мінливих умовах, вибув вже в першому кваліфікаційному сегменті, а Ніко дійшов до другого. Однак через протікання в гідравлічній системі в ході другого сегмента він виявився п'ятнадцятим.

Ніко блискуче стартував і до кінця першого кола відіграв п'ять позицій, Даніель також впритул наблизився до першої десятки, обігнавши кілька автомобілів на самому початку перегонів. Завдяки сміливій стратегії з одним піт-стопом обидва пілоти просунулися ще вище і в наполегливій боротьбі зробили ряд захоплюючих обгонів.

Команда залишає Сузуку, набравши сім очок.

Ніко Хюлькенберг, стартував 15-м, фінішував 9-м*: "Сьогодні я дуже радий за команду, адже ми з Даніелем обидва набрали очки. Я боровся протягом всіх перегонів, активно атакував і у мене все виходило. Це дивовижний прорив після провальної ранкової кваліфікації. Я відмінно стартував, обійшов кілька машин в першому повороті і зайняв гарну позицію для подальшого просування вгору. А потім почалася виснажлива боротьба. Другу половину дистанції я йшов в щільному трафіку, а ближче до кінця дистанції, коли у всіх почали зношуватися шини, ситуація на трасі загострилася до межі. Чудові перегони, я задоволений."

*десятий у підсумковій таблиці Гран-прі Японії, так як перегони було завершено на коло раніше

Даніель Ріккардо, стартував 16-м, фінішував 7-м: "Команда заслужила цей результат. Останнім часом нас переслідували невдачі, коли ми взагалі не набирали очок, тому сьогоднішнє сьоме місце – це відмінний результат. У кваліфікації у мене була проблема із задньою частиною машини, яку хлопці потім виправили, але через неї я стартував з дуже низької позиції. У перегонах я йшов швидко і успішно обганяв інших пілотів. Стартувавши на гумі Medium, я отримав перевагу і зміг непогано просунутися вгору після серії видовищних сутичок. Добре, що обрана стратегія спрацювала, я прагнув вперед і в підсумку отримав заслужене і цілком комфортне сьоме місце."

Сириль Абитбуль, директор команди: "Безумовно, це був дивний вікенд: через відсутність заїздів в суботу, в неділю все повинно було працювати ідеально з самого початку. На жаль, у нас вийшло навпаки, і у обох машин були проблеми в кваліфікації. Незважаючи на низькі стартові позиції, ми не здалися і зберегли концентрацію. Команда виконала чудову роботу в умовах гострого дефіциту часу до перегонів і змогла налагодити машини. Обидва пілоти вперше за довгий час стартували чисто, і після перших кіл почалася безперервна боротьба з рядом видовищних обгонів з боку Даніеля і Ніко. Ніко підтримав командну тактику, що принесло плоди, і йому за це велике спасибі. У Сузуці обидва пілоти потрапили в першу десятку, це приємна нагорода за невдачі минулих перегонів, де ми цілком могли розраховувати на очки."