·  Продажі групи зросли на 2.9%, у тому числі продажі марок Jinbei і Huasong з 1 січня 2018 р. За еквівалентної базі порівняння з 2017 р. продажі Групи Renault впали на 1.7% на тлі падіння світового ринку на 2,4%.

· Виручка Групи в кварталі (-6%) склала 11 484 млн євр [1] [2]. При незмінних валютних курсах і базі порівняння[3], падіння складе 1,4%.

·  Група підтверджує свої плани на цей рік.

РЕЗУЛЬТАТИ ПРОДАЖІВ: ОСНОВНІ ФАКТИ ЗА ТРЕТІЙ КВАРТАЛ

Продажі Групи Renault в усьому світі (легкові і легкі комерційні автомобілі, включаючи результати Jinbei і Huasong з 1 січня 2018 г.) в третьому кварталі зросли на 2.9% на тлі спаду ринку на 2,4%, в результаті чого ринкова частка склала 4,0% (+0,2 вп в порівнянні з 2017 р).

У Європі продажі Групи зросли на 8,6% на тлі зростання ринку на 0,8% в основному завдяки хорошим продажам моделей B-сегмента (Clio, Captur) і C-сегмента (Mégane і новий Duster). У сегменті електромобілів продажі ZOE виросли на 7%, а продажі Kangoo Z.E. подвоїлися.

За межами Європи, де ринок впав на 3%, продажі Групи скоротилися на 2%, включаючи Jinbei і Huasong (-10,4% не рахуючи Jinbei і Huasong).

В регіоні Америка продажі Групи зросли на 0,2%, незважаючи на падіння аргентинського ринку (-24,9%). В регіоні Азія-Тихий океан зростання склало 72%, включаючи Jinbei і Huasong (-14,8% при постійній основі порівняння з 2017 р).

Зростання продажів Групи сповільнилося в Африці, на Близькому Сході, в Індії (-24,4%) і Євразії (-5,6%). Регіон Африка-Близький Схід-Індія відчував негативний вплив від спаду в Індії (-34,7%) і Ірані, де ми призупинили свою діяльність. В Євразії продажі продовжили зростати в Росії (+ 5%), однак продажі в Туреччині впали на 52,5% на тлі скорочення ринку на 51,3%.

ВИРУЧКА В ТРЕТЬОМУ КВАРТАЛІ ЗА СЕКТОРАМИ

У третьому кварталі 2018 р. виручка Групи досягла 11 484 млн євро (-6%)1-2. При незмінних валютних курсах і базі порівняння3, виручка Групи скоротилася на 1,4%.

З 1 січня 2018 року Група змінила порядок субсидування відсоткових ставок для операційних сегментів, який не впливає на консолідовану виручку. При порівнянній базі порівняння виручка в автомобільному секторі (за винятком «АВТОВАЗ») була б на 142 млн євро (1,3 вп) вище, що компенсувалося б рівним зниженням виручки в секторі фінансування продажів.

Виручка в автомобільному секторі (за винятком «АВТОВАЗ») склала 10 057 млн ​​євро (- 8,4%). Крім зазначеного вище негативного впливу в розмірі 1,3 вп скорочення виручки пояснюється негативним впливом валютних курсів через різке знецінення основних валют Групи (аргентинське песо, бразильський реал, турецька ліра, російський рубль) на 4 вп. Цінова політика, що проводиться в цих країнах, забезпечила позитивний ефект ціни в розмірі 1,6 вп. Ефект обсягу склав -2,6 вп в основному через падіння продажів в Туреччині та Аргентині і зниження запасів у дилерській мережі в третьому кварталі. Нарешті, падіння продажів партнерам вплинуло на виручку в розмірі -3,3 вп через припинення поставок в Іран, зниження попиту на дизельні двигуни і скорочення виробництва для Nissan.

У фінансуванні продажів (RCI Banque) в третьому кварталі виручка склала 800 млн євро (+31,1% в порівнянні з 2017 роком). Без урахування впливу зміни методу розрахунків (див. вище) зростання склало б 7,9%. Число нових кредитних договорів скоротилося на 2,5% в основному через зниження активності в Туреччині та Аргентині. В середньому обсяг дохідних активів збільшився на 12,9% до 45,3 млрд євро.

Вклад «АВТОВАЗ» в виручку Групи в третьому кварталі склав 627 млн ​​євро (-1,1%) після врахування негативного впливу обмінних курсів в розмірі -79 млн євро. При незмінних обмінних курсах виручка склала б 11,4%.

ПРОГНОЗ НА 2018 рік

Очікується, що світовий ринок в порівнянні з 2017 р. виросте на 2% (колишній прогноз 3%). Очікується, що європейський ринок збільшиться на 1,5% (колишній прогноз 1,5%), а зростання у Франції перевищить 4% (колишній прогноз 2%).

За межами Європи очікується зростання в Бразилії в розмірі 10% і в Росії - понад 10%. Зростання в Китаї повинне скласти 2% (колишній прогноз 5%), в Індії - 8%.

На цьому тлі Група Renault планує:

·         збільшувати виручку Групи (при постійних обмінних курсах3)[4];

·         забезпечити операційну маржу Групи на рівні вище 6%4;

·         забезпечити позитивний потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі.

 

Консолідовані результати Групи Renault

млн €

2018

2017

Зм

2018/2017

КВ1

 

 

 

Автомобільний сектор, без АВТОВАЗ

11 646

11 939

-2.5%

Фінансування продажів

793

 621

+27.7%

АВТОВАЗ

716

569

+25.8%

Всього

13 155

13 129

+0.2%

КВ2

 

 

 

Автомобільний сектор, без АВТОВАЗ

15 221

15 056

+1.1%

Фінансування продажів

820

630

+30.2%

АВТОВАЗ

761

722

+5.4%

Всього

16 802

16 408

+2.4%

КВ3

 

 

 

Автомобільний сектор, без АВТОВАЗ

10 057

10 974

-8.4%

Фінансування продажів

800

610

+31.1%

АВТОВАЗ

627

634

-1.1%

Всього

11 484

12 218

-6.0%

9 місяців

 

 

 

Автомобільний сектор, без АВТОВАЗ

36 924

37 969

-2.8%

Фінансування продажів

2413

1861

+29.7%

АВТОВАЗ

2104

1925

+9.3%

Всього

41 441

41 755

-0.8%

 

Продажі ЛА + ЛКА в регіонах

 

КВ3

На кінець вересня

 

2018

2017

Зм %

2018

2017

Зм %

Франція

142 320

130 896

8.7%

531 536

498 898

6.5%

Європа (без Франції)

289 332

266 490

8.6%

971 200

924 046

5.1%

Франція + Європа вся

431 652

397 386

8.6%

1 502 736

1 422 944

5.6%

Африка - Близький Схід - Індія

97 101

128 503

-24.4%

348 544

380 234

-8.3%

Євразія

174 710

185 153

-5.6%

546 469

508 204

7.5%

Америка

110 709

110 523

0.2%

325 074

292 115

11.3%

Азіатсько-Тихоокеанський регіон

77 367

44 981

72.0%

247 695

145 446

70.3%

Всього без Франції + Європа

459 887

469 160

-2.0%

1 467 782

1 325 999

10.7%

Світ

891 539

866 546

2.9%

2 970 518

2 748 943

8.1%

 

 

Продажі брендів

 

КВ3

На кінец вересня

 

2018

2017

Зм %

2018

2017

Зм %

RENAULT

ЛА

491 705

516 394

-4.8%

1 667 030

1 660 735

0.4%

ЛКА

86 823

89 598

-3.1%

301 305

291 145

3.5%

ЛА+ЛКА

578 528

605 992

-4.5%

1 968 335

1 951 880

0.8%

RENAULT SAMSUNG MOTORS

ЛА

20 218

22 137

-8.7%

58 798

74 913

-21.5%

DACIA

ЛА

141 694

140 918

0.6%

496 857

451 569

10.0%

ЛКА

10 387

10 018

3.7%

33 439

32 730

2.2%

ЛА+ЛКА

152 081

150 936

0.8%

530 296

484 299

9.5%

LADA 

ЛА

97 103

85 331

13.8%

276 842

230 163

20.3%

ЛКА

3 185

2 150

48.1%

9 919

7 688

29.0%

ЛА+ЛКА

100 288

87 481

14.6%

286 761

237 851

20.6%

ALPINE 

ЛА

751

 

 

1 388

 

 

JINBEI&HUASONG

ЛА

1 892

 

 

10 549

 

 

ЛКА

37 781

 

 

114 391

 

 

ЛА+ЛКА

39 673

 

 

124 940

 

 

GROUPE RENAULT

ЛА

753 363

764 780

-1.5%

2 511 464

2417380

3.9%

ЛКА

138 176

101 766

35.8%

459 054

331563

38.5%

ЛА+ЛКА

891 539

866 546

2.9%

2 970 518

2 748 943

8.1%

 

ТОП-15 ринків Групи Renault на кінець вересня 2018 року

Кінець вересня 2018

Продажі[5]

ЛА+ЛКА РД

(шт)

(%)

1

ФРАНЦІЯ

531 536

26.59

2

РОСІЯ

362 423

27.93

3

НІМЕЧЧИНА

188 397

6.54

4

КИТАЙ

167 908

0.86

5

ІТАЛІЯ

161 267

9.98

6

БРАЗИЛІЯ

152 235

8.56

7

ІСПАНІЯ + КАНАРСЬКІ ОСТРОВИ

147 406

12.24

8

АРГЕНТИНА

96 938

14.66

9

ІРАН

96 000

10.00

10

ТУРЕЧЧИНА

88 677

19.13

11

БРИТАНІЯ

80 719

3.68

12

БЕЛЬГІЯ + ЛЮКСЕМБУРГ

72 378

12.81

13

ПІВДЕННА КОРЕЯ

62 343

4.77

14

ІНДІЯ

61 905

2.04

15

МАРОККО

54 958

43.00

 

Про групу Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.

 

 

 

[1] Група застосовує стандарт МСФЗ 15 з 1 січня 2018 р. Впровадження цього стандарту не впливає на порівнянність щоквартальних звітів.

 

 

[2] Консолідовані дані представлені без урахування застосування вимог стандарту IAS 29 «Фінансова звітність в умовах гіперінфляції» для нашого бізнесу в Аргентині, оскільки впровадження цього стандарту ще не завершено. Стандарт буде застосований у фінансовій звітності за повний 2018 рік, яка буде вважатися дійсною з 1 січня 2018 р.

 

 

[3] Для аналізу зміни консолідованої виручки при незмінних валютних курсах і базі порівняння Група Renault перераховує виручку поточного року по середніх річних валютних курсах минулого року, виключаючи істотні зміни в базі порівняння, які відбулися в минулому році.

 

 

[4] Крім впливу МСФЗ 15

 

 

[5]  Продажи не вкл. Twizy