Результат виступу Renault Sport Formula One Team на автодромі імені Жозе Карлоса Пасі можна назвати невтішним: Карлос САЙНС прийшов дванадцятим, а Ніко Хюлькенберг зійшов з дистанції.

Під похмурим небом Інтерлагоса обидва пілоти стартували досить впевнено, а Карлос вже на першому колі обігнав Ніко. Однак німецькому гонщику не вдалося дістатися навіть до середини гонки: через перегрів двигуна і він завершив свій виступ на 32-му колі, щоб уникнути поломки силового агрегату. Карлос, який зробив два Пітстопа, зміг дістатися до фінішу, але в цей раз залишився без очок.

  • Ніко стартував з 13-ої позиції на нових шинах Pirelli Soft (жовті) і зійшов з дистанції на 32-му колі.
  • Карлос стартував з 15-го місця на нових шинах Soft, на 25-му колі поміняв їх на комплект нової гуми Medium (білі), а потім на 48-му колі поставив комплект нових шин Supersoft (червоні).

Ніко Хюлькенберг, №27, R.S.18-02: стартував з 13-го місця, сходження.

«Дуже шкода, що довелося зійти, проте температура двигуна піднялася дуже високо, і іншого шляху не було. Це шкідливо для силового агрегату, і продовження гонки було б невиправданим ризиком. Дуже шкода, адже я вибрав стратегію, яка давала мені свіжіші шини в кінці гонки. А в іншому, було цікаво поборотися з Карлосом в парі місць. Ми йшли дуже щільно, але залишали один одному досить простору, так що все було по-чесному. До фінальних перегонів в Абу-Дабі ми забудемо про цю невдачу і покажемо все, на що здатні».

Карлос Сайнс, №55, R.S.18-03: стартував 15-м, фінішував 12-м.

«Ми розуміли, що в Бразилії буде нелегко, і в результаті нам сьогодні не вистачило швидкості, щоб поборотися за очки. Я в черговий раз впевнено стартував і зміг відіграти три позиції, після чого у мене було кілька хороших і чистих сутичок з Ніко і іншими гонщиками. Коли гонка заспокоїлася, я продовжив атакувати, але машині не вистачало швидкості, тому піднятися вгору не вдалося. Я хотів домогтися більшого сьогодні, але, на жаль. Докладемо максимум зусиль, щоб успішно виступити в Абу-Дабі».

Сіріль Абітбуль, директор команди.

«Після двох вдалих гонок вікенд в Бразилії приніс одні розчарування. Ми програли кваліфікацію і не змогли поліпшити свої позиції після старту. Жодному боліду не вдалося зловити потрібний темп, і, хоча ми йшли краще деяких машин попереду, швидкості для обгону не вистачало. Ми зняли Ніко з траси в якості запобіжного заходу через перегрів двигуна, тому що не хотіли ризикувати втратою силового агрегату перед Абу-Дабі. Продовжувати гонку для нього було безглуздо, враховуючи положення на трасі. Ми зробили все, що могли з Карлосом, але сьогодні цього виявилося недостатньо, щоб набрати очки. Гонка черговий раз показала, що ми виступаємо дуже нестабільно, і взимку нам належить приділити цьому найпильнішу увагу. У наступних сезонах ми обов'язково повинні домогтися більшої стабільності».

Про групу Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.