· Сукупні продажі Renault, Nissan і Mitsubishi Motors в 2017 році зросли на 6,5% до 10 608 366 автомобілів - це один з дев'яти всіх легкових і легких комерційних автомобілів, проданих в світі.

· Альянс зберігає лідерство в сегменті автомобілів з нульовим викидом з сукупними продажами в 540 623 електромобілів з 2010 року.

Париж/Йогокама/Токіо (30 січня 2018 р.). Renault-Nissan-Mitsubishi, провідний автомобільний Альянс в світі, сьогодні оголосив, що його сукупні продажі за 12 місяців 2017 року склали 10 608 366 автомобілів.

Зростаючий попит на кросовери, легкі комерційні автомобілі і збільшення числа повністю електричних автомобілів допомогли збільшити продажі на 6,5% в 2017 році.

Карлос Гон, голова і генеральний директор Альянсу Renault-Nissan, відзначив:

«У 2017 році Renault-Nissan-Mitsubishi разом продали більш 10,6 млн легкових і легких комерційних автомобілів, що робить нас провідним автомобільним концерном у світі. Це зростання відображає глибину і різноманітність нашої модельної лінійки, глобальну ринкову присутність та інтерес клієнтів до наших автомобільних технологій».

У 2017 році компанії Альянсу продавали автомобілі майже в 200 країнах під десятьма марками (Renault, Nissan, Mitsubishi Motors, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine, Lada, Infiniti, Venucia і Datsun).

Продажі Групи Renault в 2017 році зросли на 8,5% до 3 761 634 автомобілів. Це був рекордний рік для Renault, провідної французької марки в світі і другої марки в Європі, а також для Dacia. Renault планує продовжити зростання в 2018 році завдяки розширенню закордонних господарських одиниць і оновленню продуктової лінійки в повній відповідності зі своїм стратегічним планом Drive The Future.

Nissan Motor Co. Ltd. продала в усьому світі 5 816 278 автомобілів (+4,6%) і розкрила подробиці свого шестирічного стратегічного плану Nissan M.O.V.E. to 2022.

У США і Китаї компанія продемонструвала зростання на 1,9% і 12,2%, відповідно. У 2017 році було продано 246 492 автомобілів Infiniti, це на 7% більше в порівнянні з минулим роком.

Mitsubishi Motors Corporation продала 1 030 454 автомобілів в 2017 році, на 10% більше в порівнянні з 2016 роком.

Зростання обсягів було обумовлено в першу чергу хорошими результатами в Китаї, який є ключовим ринком для Mitsubishi Motors згідно з планом Drive For Growth. Річні продажі зросли на 56% до 129 160 автомобілів. Китай став найбільшим ринком Mitsubishi Motors завдяки високому попиту на модель, що випускається всередині країни Outlander.

В регіоні АСЕАН також показані відмінні результати - продажі зросли на 17% до 242 224 автомобілів завдяки запуску компактного мінівена XPANDER в Індонезії. В Японії продажі зросли на 7% після відновлення продажів кей-карів.

Впевнене лідерство в сегменті електромобілів

З 2010 року, коли на ринку з'явився Nissan LEAF, Альянс Renault-Nissan-Mitsubishi продав у всьому світі 540 623 електромобілів під різними марками. За сукупним результатами Альянс зберігає за собою місце світового лідера з продажу повністю електричних легкових і легких комерційних автомобілів.

Nissan LEAF, перший масовий електромобіль, залишається найбільш продаваним електромобілем в світі - його сукупні продажі з моменту появи на ринку в грудні 2010 року перевищили 300 000*.

У 2017 році відбулася прем'єра нового Nissan LEAF, який пропонує збільшений пробіг, передові технології і сучасний динамічний дизайн. Його продажі почалися в Японії в минулому році, а протягом 2018 року він з'явиться і на інших провідних ринках. На новий Nissan LEAF було подано понад 40 000 замовлень у всьому світі, в тому числі 13 000 на Японії, 13 000 на США і більше 12 000 в Європі.

Крім LEAF в Європі недавно з'явилася оновлена ​​версія Nissan e-NV200, легкого комерційного автомобіля, який продається в основному в Європі і Японії, зі збільшеним на 100 км пробігом.

У 2017 році Renault третій рік поспіль стала лідером європейського сегмента електромобілів з ринковою часткою в 23,8% і зростанням обсягу продажів на 38%. Renault ZOE став найбільш продаваним електромобілем в Європі (+44%).

З 2011 року Renault продала більше 150 000 електромобілів у всьому світі, включаючи Renault ZOE, Renault Kangoo Z.E., Fluence Z.E. і Renault Samsung Motors SM3 Z.E.

У 2017 році Renault представила публіці Master Z.E., який доповнив єдину в світі лінійку легкових комерційних автомобілів з нульовим викидом (Twizy Cargo, службова версія ZOE, Kangoo Z.E. і Master Z.E.).

У 2017 році Альянс Renault-Nissan-Mitsubishi продав 91 000 електромобілів, поліпшивши цей показник більш ніж на 11% в порівнянні з 2016 роком.

Стратегічний план Альянс-2022

В рамках стратегічного плану Альянс-2022 Renault-Nissan-Mitsubishi очікують, що до кінця 2022 року щорічні синергії перевищать 10 млрд доларів. Крім того, на ринок буде випущено 12 нових електромобілів з нульовим викидом і 40 автомобілів з системами автономного водіння.

Подання нових моделей і нових технологій дозволить Renault-Nissan-Mitsubishi до кінця 2022 року подолати планку в 14 млн автомобілів, проданих за рік, і отримати виручку в розмірі 240 млрд доларів.

10 найбільших ринків Альянсу

Країна

Сукупні продажі

Частка ринку

Китай

1 719 815

6.2%

США

1 697 149

9.8%

Франція

759 598

29.8%

Японія

689 650

13.2%

Росія

578 082

36.1%

Мексика

412 029

27.0%

Німеччина

349 376

9.4%

Великобританія

309 172

10.6%

Італія

293 362

13.6%

Бразилія

267 835

12.3%


10 найбільших ринків Renault

Країна

Сукупні продажі*

Франція

673 852

Росія

448 270

Німеччина

228 046

Італія

215 901

Іспанія

185 760

Туреччина

178 646

Бразилія

167 147

Іран

162 079

Великобританія

115 262

Аргентина

115 243

* Повний 2017 рік (продажів) викл. Twizy

10 найбільших ринків Nissan

Країна

Сукупні продажі*

США

1 593 464

Китай*

1 519 714

Японія

590 905

Мексика

366 544

Великобританія

167 379

Канада

146 677

Росія**

107 168

Франція

81 293

Бразилія

78 823

Німеччина

76 133

*Включаючи бренд Venucia brand

**Включаючи Казахстан 

10 найбільших ринків Mitsubishi Motors

Країна

Сукупні продажі*

Китай

129 160

США

103 685

Японія

91 630

Австралія

80 674

Індонезія

79 885

Філіппіни

71 097

Таїланд

69 737

Німеччина

45 197

Великобританія

26 531

ОАЕ

24 497


Про Альянс Renault-Nissan-Mitsubishi:

Група Renault, Nissan Motor Company і Mitsubishi Motors становлять найбільший автомобільний альянс в світі. Це найбільш довгострокове і найефективніший транснаціональне партнерство в автомобільній галузі. У 2017 році держави-партнери разом продали майже 10 млн автомобілів приблизно в 200 країнах. Головним пріоритетом для членів Альянсу є співпраця і максимальне збільшення синергій з метою підвищення конкурентоспроможності. У них є діючі стратегічні угоди про співпрацю з іншими автомобільними групами, включаючи німецьку Daimler і китайський Dongfeng. Цей стратегічний альянс є лідером галузі з виробництва автомобілів з нульовим викидом і розробці передових технологій. У планах Альянсу впровадження систем безпілотного водіння, функцій і послуг автомобіля з мережевими можливостями для широкого діапазону доступних моделей.

www.alliance-2022.com/ventures

www.media.renault.com  

www.nissan-newsroom.com  

http://www.mitsubishi-motors.com/en/newsrelease/