Команда Signatech Alpine Matmut стверджує, що своєю наполегливістю здатна завоювати друге місце на п’єдесталі.

  •  Signatech Alpine Matmut завершила європейський етап Чемпіонату світу з автоперегонів на витривалість (WEC) Міжнародної автомобільної федерації, зійшовши на п’єдестал у Нюрбургрингу.
  • Автомобіль № 36 Alpine A470 (Лап’єр/Менесес/Рао) подолав важку кваліфікаційну сесію і здобув третє місце, показавши найкращий результат проходження кола в категорії LMP2.
  • На жаль, проблеми з коробкою передач змусили автомобіль № 35 (Панчьятічі/Неграо/Раг) залишити гонку вже через дві години після початку.
  • Наступний раунд приведе команду Signatech Alpine Matmut на автодром імені братів Родріґес в Мехіко (1–3 вересня).

Після збору важливої інформації у вільному заїзді, в кваліфікації № 35 Alpine A470 під керуванням Нельсона Панчьятічі (Nelson Panciatici) та Андре Неграо (André Negrão) досяг четвертого результату, на два місця випередивши № 36 під керівництвом Метта Рао (Matt Rao) і Густаво Менесеса (Gustavo Menezes).

У неділю 6 годин Нюрбургрингу розпочались о 13:00. Незважаючи на темні хмари над головою та мокру дорогу, 52 000 глядачів зібралися на знаменитому треку, щоб стати свідками фінального європейського туру цьогорічного Чемпіонату світу з автоперегонів на витривалість Міжнародної автомобільної федерації.

Для автомобілів Alpine A470 гонка розпочалася насичено. Після третього повороту Нельсон Панчьятічі (№ 35), доклав максимальних зусиль, щоб компенсувати відставання перед тим, як відправитися в бокс для 30-секундної штрафної зупинки, заробленої під час кваліфікації. Тим часом Ніколя Лап’єр (№ 36) втратив позицію перед тим, як зрівнятися з групою лідерів у складі Сенни, Бехе, Джарвіса і Петрова.

У першому раунді піт-стопів для дозаправки Ніколя Лап’єр повернувся на трек в середині групи LMP1. Француз втратив декілька десятих, що тимчасово вартувало йому п’ятого місця, перш ніж він зміг відвоювати втрачене.

Нельсон Панчьятічі першим передав обов’язки пілота Андре Неграо. Приєднавшись на дев’ятій позиції, бразилець доклав усіх зусиль, щоб посунутися вище, проте його досягнення були змарновані поломкою коробки передач. Попри всі зусилля команди Signatech Alpine Matmut, докладені для усунення несправності, екіпажу № 35 довелося покинути гонку.

У той же час Густаво Менесес замінив Ніколя Лап’єра за кермом № 36. Стартувавши четвертим у своєму стінті, американець притиснув суперників і зумів переміститися на третє місце напівдорозі до завершення гонки, після чого поступився місцем Метту Рао.

Молодий британський пілот зробив власний внесок, завершивши подвійний стінт, в проміжку замінивши шини. Не відстаючи від серйозних конкурентів, Метт Рао вирішив не здаватися і передав кермо Ніколя Лап’єру разом із впевненістю в здобутті призового місця.

Протягом усієї гонки суперників, що змагалися за місця на п’єдесталі, розділяло не більше двох секунд. Усе вирішила остання година. За сорок хвилин до закінчення француз показав приголомшливий результат на колі, що дозволило йому випередити Бехе і вийти з боксу раніше за бельгійця.

Розумно використавши цю перевагу, № 36 перетнув фініш одним із перших. Екіпаж зміг відсвяткувати своє перше сходження на п’єдестал, а для команди Signatech Alpine Matmut воно стало вже другим у цьому сезоні.

Бернар Олів’є (Bernard Ollivier), заступник керуючого директора Alpine:

«Це була просто неймовірна гонка! Хочу подякувати всім членам команди за такий результат. Усі вони працювали разом на межі власних можливостей, і що найважливіше, ніколи не переставали вірити в те, що ми здатні завоювати третє місце. Саме в цьому вся суть Alpine, а результат, показаний на такому складному треку, як Нюрбургринг, демонструє чудові якості A470. Друге сходження на п’єдестал цього року - прекрасний привід для радості, проте ці вихідні нас також дечому навчили. Ми з нетерпінням чекаємо на Мехіко!»

Філіп Сіно (Philippe Sinault), менеджер Alpine Matmut Signatech

«Часом підйом на п’єдестал стає джерелом натхнення і має не менше значення, ніж перемога. Саме таким є сьогоднішній результат. Нам довелося працювати не покладаючи рук, щоб повернутися до змагань на належному рівні. Після відверто посередніх результатів кваліфікаційної сесії нам було важко, проте ми зрозуміли, що стирання шин — не така вже й проблема порівняно з минулим роком. Ми спромоглися на ривок, хоча на цьому треку завжди важко надолужувати втрачене. Метт сьогодні чудово себе проявив, заклавши фундамент для Ніко. Певною мірою саме завдяки його блискучій роботі ми разом зі всією командою святкуємо здобуття місця на п’єдесталі».

Автомобіль № 36 Signatech Alpine Matmut

Ніколя Лап’єр (Nicolas Lapierre)

«Гонка була важкою. Наші результати в кваліфікації означали, що ми втратили час у трафіку, проте нам вдалося прорватися і зайняти місце на п’єдесталі. Темп сьогодні був хороший, а рівень продуктивності покращився з часу Ле-Ману. Тепер нам слід попрацювати над деякими деталями і спробувати досягти ще кращих результатів у Мексиці».

Густаво Менесес (Gustavo Menezes)

«Ми перебороли всі труднощі на шляху до п’єдесталу. Ніко розпочав з двох неймовірних стінтів, тоді передав кермо мені. Довелося справлятися з трафіком, але потім мені вдалося скоротити відставання, а тоді настала черга Метта, який зміг вийти на один темп з найкращими водіями! Після розчарування на старті сезону команда змогла повернутися на належний рівень. І ми справді щасливі нарешті отримати трохи бризок шампанського!»

Метт Рао (Matt Rao)

«Я радий, що мені вдалося триматися нарівні з платиновими і золотими пілотами! Шкодую лише про час, втрачений за бекмаркерами LMP2 перед заїздом на піт-стоп. Через це я затримався. Якби не це, ми навіть могли би отримати друге місце. Утримуючи майже секундний відрив третього місця, Ніко зміг завершити почате і забезпечити нам сходинку на п’єдесталі».

Автомобіль № 35 Signatech Alpine Matmut

Нельсон Панчьятічі (Nelson Panciatici)

«Ми прагнули достойно виступити в гонці, навіть незважаючи на штраф, проте ситуація ускладнилася після повороту на першому колі. Менш ніж через дві години вихід з ладу коробки передач поклав край нашим сподіванням».

Андре Неграо (André Negrão)

«Це просто були не наші вихідні. У вільному заїзді ми показали хороші результати завдяки новому диференціалу, але штраф стоп-гоу і хаотичний старт значною мірою негативно вплинули на наші шанси. Нельсон добре йшов у своєму стінті перед передачею керування мені, проте після цього коробку передач заїло. Всі наші спроби полагодити її виявилися марними».

П’єр Раг (Pierre Ragues)

«Не такого результату ми очікували. Ми були рішуче налаштовані на боротьбу за місце на п’єдесталі, але після обнадійливих результатів вільного заїзду і хорошої підготовки зазнали невдачі в кваліфікації. Нельсон і Андре встановили достатній темп, але потім технічні проблеми поклали край нашій участі. Особисто я почуваюся ще прикріше, адже мені так і не вдалося сісти за кермо».

Турнірна таблиця

6 годин Нюрбургрингу - LMP2

1. Jackie Chan DC Racing № 38 - 191 коло

2. Vaillante Rebellion № 31 +1 коло

3. Signatech Alpine Matmut № 36 +1 коло

4. Vaillante Rebellion № 13 +1 коло

5. Jackie Chan DC Racing № 37 +2 кола

6. G-Drive Racing № 26 +3 кола

7. CEFC Manor TRS Racing № 25 +3 кола

8. TDS Racing № 28 +3 кола

9. CEFC Manor TRS Racing № 24 +8 кіл

Tockwith Motorsports № 34, вибув +79 кіл

Signatech Alpine Matmut № 35, вибув +130 кіл

«Командні» трофеї LMP2 в перегонах на витривалість FIA

1. Jackie Chan DC Racing № 38 - 115 балів

2. Vaillante Rebellion № 31 - 70 балів

3. Signatech Alpine Matmut № 36 - 57 балів

4. Jackie Chan DC Racing № 37 - 51 балів

5. G-Drive Racing № 26 - 46 балів

6. CEFC Manor TRS Racing № 24 - 40 балів

7. Signatech Alpine Matmut № 35 - 38 балів

8. Vaillante Rebellion № 13 - 26 балів

9. TDS Racing № 28 - 21 балів

10. CEFC Manor TRS Racing № 25 - 16 балів