Даніелю не тільки довелося замінити переднє крило, але і отримати п’ятисекундний штраф із заїздом в бокси в цих хаотичних перегонах, де він виявився останнім після зіткнення з Кевіном Магнуссеном з Haas вже на перших колах.

Ніко Хюлькенберг, який фінішував дванадцятим, отримав п’ятисекундний штраф за вчинення обгону під час перебування на трасі автомобіля безпеки, через що він став п'ятнадцятим в підсумковій таблиці.

Даніель пошкодив переднє крило при спробі обігнати Магнуссен в 4-му повороті на самому початку перегонів. Після швидкого десятисекундного піт-стопа для заміни крила Даніель виявився на двадцятому місці і, здавалося, втратив надію на очки.

За цей інцидент він також отримав п'ятисекундний штраф, який відбув під час другого піт-стопа на 40-му колі.

Однак завдяки двом виходам автомобіля безпеки на 16 завершальних колах Даніель зміг серйозно поліпшити свої позиції і піднявся до десятого місця після першого рестарту, а потім – в результаті сходу обох Ferrari – на сьоме після другого рестарту.

За підсумками застосування штрафів після перегонів австралієць піднявся на шосте місце.

Команда набирає 91 очко і зберігає п'яте місце в Кубку конструкторів.

Ніко Хюлькенберг, стартував 13-м, фінішував 15-м: "Не розумію, що сьогодні відбулося, але на цей раз мені не вдалося домогтися успіху. Виїзди автомобіля безпеки і рестарту в кінці оживили перегони, я активно боровся з суперниками, але сьогодні у мене мало що виходило. Це ще раз говорить про те, як важливо добре виступати в кваліфікації, щоб мати більше шансів в перегонах."

Даніель Ріккардо, стартував 11-м, фінішував 7-м (6-е місце в підсумковій таблиці в зв'язку із застосуванням штрафів після перегонів): "Після інциденту на початку перегонів ні за що б не подумав, що можу фінішувати сьомим, так що результатом задоволений. Відповідальність за інцидент з Кевіном я беру на себе. Боротьба була щільною, але я зачепив його машину і її розвернуло. Іноді такі маневри проходять, а іноді чіпляєшся колесами. У такій ситуації думаєш, що перегони закінчено, але я не занепав духом, продовжив боротьбу і показав хороший результат. Рестарти після виходів автомобіля безпеки не давали нудьгувати і подарували багато позитивних емоцій. До кінця сезону залишився один етап, і я з нетерпінням чекаю на нього."

Сіріль Абітбуль, директор команди: " Кваліфікація склалася для нас невдало, крім того бразильська траса не дуже підходить нашому автомобілю, тому ми вирішили ризикнути при виборі стратегії. На відміну від попередніх етапів, цей ризик не виправдався. Обидва наших гонщика стартували на шинах Medium, і їм було важко змагатися з пілотами на гумі Soft. Зіткнення з Магнуссеном і наступний штраф вибили Даніеля з перегонів, в яких він міг домогтися більшого, якби на перших колах проявив трохи більше терпіння. Але, навіть опинившись на останньому місці, він не залишив боротьбу, а після серії інцидентів в кінці перегонів зміг просунутися вгору. На жаль, ці інциденти допомогли і нашим найближчим суперникам. Ми не маємо права допустити повторення цього в Абу-Дабі".