Після чотирьох дуже успішних сезонів команда Renault e.dams провела свою останню гонку на вулицях Нью-Йорка. Себастьєн Буемі стартував з поул-позиції і фінішував четвертим, поповнивши свою особисту скарбничку рекордів в цей останній змагальний вікенд.

Після першого сонячного дня на єдину сесію вільної практики суперники вийшли під дощем. У цих дуже рідкісних для Formula-E умовах Себастьєн Буемі став четвертим, а Ніколя Прост - 12-м.

В результаті Ніколя потрапив до першої групи кваліфікації і не зміг піднятися вище 16-го місця. Тим часом Себастьєн показав за сукупністю другий час. В ході SuperPole швейцарець взяв другу для себе поул-позицію в сезоні, випередивши Верня, який став другим, всього на 0,04 с.

Незважаючи на прогнозований в другій половині дня проливний дощ, траса була сухою, і всі боліди вийшли на старт. Коли погасли вогні, Вернь вирвався вперед, а позиціям Себа став погрожувати Лоттерер, який намагався здійснити обгін, проте пілот Renault e.dams з початку успішно оборонявся. У перші хвилини тривало розслідування ймовірного фальстарту Лоттерера, і Себ вирішив не витрачати даремно енергію і пропустив його вперед.

Тим часом Ніколя Прост пробивався нагору. Він був 18-м в кінці першого кола, а на фініші сьомого йшов уже 14-м. Саме в цей момент після ряду зіткнень на трасі було оголошено про серйозну небезпеку - режим подвійних жовтих прапорів.

Після рестарту Лоттерер отримав штраф, а Буемі поступився в боротьбі Ді Грассі і більше не зміг піднятися в загальній класифікації. Незадовго до зміни автомобіля він втратив ще одну позицію, на цей раз на користь Абта. Після піт-стопів Себ був четвертим, а Ніко зупинився в одному місці від першої десятки, коли до кінця гонки залишалося 20 кіл.

Використовуючи FanBoost, Себ зміг обігнати Абта, але знову пропустив того вперед через два кола. Ближче до кінця гонка заспокоїлася, і пілоти Renault e.dams більше не змінювали своїх позицій. Себастьєн Буемі фінішував четвертим, а Ніколя Прост - 11-м.

У загальній класифікації заліку пілотів Чемпіонату Себастьєн Буемі став четвертим з 125 очками, а Ніколя Прост завершує сезон 19-м з 8 очками. Renault e.dams в командному заліку Чемпіонату займає п'яте місце з 133 очками.

По завершенні цих чотирьох сезонів, зазначених трьома командними титулами для Renault e.dams, Себастьєн Буемі і раніше є володарем більшості рекордів в цій серії: максимального числа перемог (12), поул-позицій (11), найшвидших кіл в гонці (7 ), фінішів в очках (36) і за кількістю кіл лідирування.

Ніколя Прост, №8:

«Потрапивши в першу кваліфікаційну групу на все ще вологій трасі, я розумів, що досягти хороших стартових позицій буде нелегко. Мені вдалося відіграти одне місце в гонці, проте нам не вистачило швидкості, щоб потрапити в очки. Закінчився досить бентежний сезон, однак ми повинні пам'ятати про досягнуті результати разом з трьома командними титулами. Хочу подякувати всім членам команди Renault e.dams за приголомшливий час, проведений разом. Вони завжди викладалися на 100% в боротьбі за високі результати, і разом ми домоглися видатних успіхів».

Себастьєн Буемі, №9:

«Цей вікенд виявився дуже позитивним на тлі непростого в порівнянні з минулими роками сезону. Я радий, що мені вдалося взяти ці дві поул-позиції, але, звичайно ж, я хотів ще раз фінішувати на подіумі, щоб подякувати команді. Ми були дуже близькі до цього! Для всіх нас це особливий момент, тому що це наш останній вікенд з Renault. Ми перегортаємо цю сторінку, і дуже скоро я почну думати про п'ятий сезон».

Жан-Поль Дріо, власник команди:

«Сезон завершився дуже приємним уїк-ендом. Ми намагалися домогтися більшої потужності і поліпшити результати протягом більшої частини сезону, і зусилля всіх членів команди окупилися сповна. Досить подивитися на класифікацію цієї останньої гонки. Ми потрапили в четвірку кращих пілотів, які фінішували в інтервалі менше двох секунд. Решта виявилися набагато позаду, і прийшов час подякувати Renault за ці чотири чудових сезони. Разом ми внесли величезний вклад в першу главу історії Formula-E».

Венсан Гайарда, директор з програм Formula-E:

«Друга гонка Нью-Йорка відзначила закінчення епохи Renault в ролі титульного спонсора Formula-E. Цей четвертий сезон виявився не таким успішним, як попередні, які були просто винятковими. Завдяки тісній взаємодії між e.dams і Renault ми змогли продемонструвати якість технологій, розроблених для Чемпіонату. Ми йдемо з задоволенням від якісно виконаної роботи і в цілому від дуже хороших результатів, хоч все і хотіли б виступити краще в цій останній гонці».

Про групу Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.