Слідом за Кремнієвою долиною та Тель-Авівом Renault відкрила вже третю власну відкриту лабораторію інновацій під назвою Le Square у Парижі.

- З метою визначення нових способів роботи та вивчення майбутніх можливостей, що надає мобільність, Renault створює команди для співпраці зі «стартапами» та зовнішніми партнерами.

Le Square розташована в окрузі Булонь-Біянкур поблизу Площі Республіки в центрі Парижу серед «стартапів» та університетських дослідницьких організацій, тому команда Renault завжди на зв’язку з зовнішніми партнерами.

Відкрита лабораторія інновацій сфокусована на мобільності майбутнього

Le Square має за ціль визначити нові способи роботи та вивчення мобільності майбутнього, поширюючи межі компанії та заохочуючи партнерів до нових видів організації бізнесу з діячами, зосередженими на французькій екосистемі.

«Renault виготовляє автомобілі більш ніж 100 років, — зауважив П’єрік Корне (Pierrick Cornet), директор міжнародного Альянсу з перспективного проектування. — Але оскільки наша індустрія постійно змінюється, нам необхідно залишатися в тонусі та постійно впроваджувати інновації, працюючи з новими технологіями, поєднуючи автомобілі та електромобілі, визначаючи майбутнє мобільності та забезпечуючи наших клієнтів найкращим сервісом».

Третя відкрита лабораторія інновацій Renault була розроблена як справжня експериментальна лабораторія, відкрита бізнес-середовищу та близька командам Renault та Альянсу Renault-Nissan, щоб формування ідей стало ще більш креативним. Організована внутрішніми командами Renault та зовнішніми партнерами, що працюють з єдиною метою, ця лабораторія допоможе закріпити інноваційну стратегію Renault та Альянсу.

Після заснування лабораторій  в Кремнієвій долині та Тель-Авіві компанія Renault обрала Францію як локацію для третьої лабораторії, тому що країна вже має 228 центрів освоєння бізнесу та 49 бізнес інкубаторів. Тільки регіон Іль-де-Франс налічує 3000 «стартапів» (1). Більш того, Париж має четверту позицію серед найбільш привабливих світових столиць для інвесторів, які розглядають Париж як сприятливе місце для розвитку високих технологій. (2).

– Відкрита лабораторія інновацій у Тель-Авіві в Ізраїлі почала діяти у червні 2016 року та була заснована для просування електромобілів та заохочення креативності, яка сфокусована на мобільності майбутнього. Лабораторія розташована в приміщеннях Porter School of Environmental Studies, відомого університета Тель-Авіву. Загалом в ній працюють над електромобілями, післяпродажним обслуговуванням та інтернет-безпекою. Ця лабораторія інновацій є результатом співпраці Renault як частини Альянсу Renault-Nissan та Інституту транспортних інновацій Тель-Авіву.

– Відкрита лабораторія інновацій у Кремнієвій долині в США, яка почала діяти у 2011 році, була першою інноваційною ініціативою. Ця лабораторія сконцентрована наn екосистемі світових «стартапів» та каліфорнійських університетах Стенфорда та Берклі. Лабораторія сприяє дослідженням альянсу щодо автономного водіння та, особливо, розвитку штучного інтелекту. Тут за допомогою «стартапів» Кремнієвої долини розробляються інноваційні сервіси та нові підходи до мобільності.

Дві інші відкриті лабораторії інновацій у світі

– Відкрита лабораторія інновацій у Тель-Авіві в Ізраїлі почала діяти у червні 2016 року та була заснована для просування електромобілів та заохочення креативності, яка сфокусована на мобільності майбутнього. Лабораторія розташована в приміщеннях Porter School of Environmental Studies, відомого університета Тель-Авіву. Загалом в ній працюють над електромобілями, післяпродажним обслуговуванням та інтернет-безпекою. Ця лабораторія інновацій є результатом співпраці Renault як частини Альянсу Renault-Nissan та Інституту транспортних інновацій Тель-Авіву.

– Відкрита лабораторія інновацій у Кремнієвій долині в США, яка почала діяти у 2011 році, була першою інноваційною ініціативою. Ця лабораторія сконцентрована на екосистемі світових «стартапів» та каліфорнійських університетах Стенфорда та Берклі. Лабораторія сприяє дослідженням альянсу щодо автономного водіння та, особливо, розвитку штучного інтелекту. Тут за допомогою «стартапів» Кремнієвої долини розробляються інноваційні сервіси та нові підходи до мобільності.

Про Renault Group

Renault Group виготовляє автомобілі з 1898 року. Сьогодні це міжнародна мультибрендова група компаній, яка продає близько 3,2 мільйони автомобілів у 127 країнах (дані за 2016 рік), має 36 виробничих об’єктів, 12 700 точок продажу та більш ніж 120 000 працівників. Для того щоб приймати найважливіші технологічні виклики майбутнього та підтримувати стратегію прибуткового росту, Renault Group постійно підтримує розвиток трьох своїх ключових брендів — Renault, Dacia і Renault Samsung Motors та унікального Альянсу з Nissan. З новою командою на Формулі-1 та відданістю Формулі-Е корпорація Renault розглядає мотоспорт як вектор динамічного розвитку бренда та його впізнаваності.

Джерела:
(1) Keyrus Innovation Factory – ландшафт для французьких «стартапів» у 2016 році
(2) KPMG / Greater Paris Investment Agency: агенція по спостереженню за глобальними інвестиціями  у 2016 році.