«Нова Хвиля» бренда Renault

  • Бренд Renault входить в нову епоху і проголошує еру Nouvelle Vague (нової хвилі), аби принести в європейську автомобільну галузь сучасні віяння, перетворившись в бренд IT-рішень, сервісів і чистої енергії.
  • До 2025 року Renault випустить 14 ключових автомобілів. 7 з них будуть повністю електричними, 7 - в сегменті C/D. У всіх нових моделей буде електрична або гібридна версія.
  • Renault представляє Renault 5 Prototype, в якому втілюється практичний сенс «Ренолюціі» (Renaulution).

Булонь-Бійанкур, 14 січня 2021 р.

На презентації стратегічного плану під назвою «Ренолюція» група Renault розкрила деталі своєї стратегії на найближчі п'ять років і далі. В рамках «Ренолюціі» бренд Renault буде активно реагувати на зміни автомобільного ринку. А проголошуючи еру Nouvelle Vague, Renault перетвориться в бренд ІТ-рішень, сервісів і чистої енергії і принесе сучасні віяння в автомобільну галузь. Renault залишиться лідером з переходу на альтернативні джерела енергії за рахунок розробки електрифікованих і водневих моделей, що дозволить компанії до 2025 року запропонувати найекологічніший асортимент продукції в Європі. У плані технологій Renault спиратиметься на відкриту екосистему Software République, учасники якої будуть займатися програмним забезпеченням, даними, кібербезпекою і мікроелектронікою. Завдяки їй Renault зможе активно розробляти спільні послуги для своїх продуктів. Це принесе додатковий прибуток за рахунок більш ефективного розподілу асортименту з фокусом на C-сегмент, розробки передових технологій і появи нових ділових можливостей, пов'язаних з життєвим циклом.

Вже 120 років Renault засновує свою діяльність на інноваціях

У бренда є достатні ресурси, щоб здійснити перехід в еру Nouvelle Vague. Renault є лідером європейського ринку електромобілів, за плечима компанії більше 10 років активної роботи в сфері електричного транспорту, послуг, а також більше 300 000 проданих автомобілів. Завдяки досвіду в області електромобілів і в Формулі-1 Renault розробила гібридну технологію E-TECH, захищену більш ніж 150 патентами. В Software Factory працює понад 1000 інженерів, що спеціалізуються на програмному забезпеченні, обробці даних і хмарних сервісах. А скоро їх кількість значно збільшиться. Втіленням сучасного духу Renault також є промисловий майданчик Re-Factory у Флені, першому в Європі завод, який займається рішеннями мобільності на принципах економіки замкнутого циклу. Але все це лише початок ...

  • Лука де Мео, Генеральний директор Групи Renault

Вирішальні докази

«Renault активно реагує на тектонічні зміни, що відбуваються в нашій галузі, і проголошує власну еру Nouvelle Vague. Це переклад автомобільної промисловості на рейки сучасності. Ми перетворимо наш бренд в енергетичну компанію, зміцнимо своє лідерство в області електромобілів завдяки проекту Electro Pole і будемо інвестувати в водневі рішення, щоб до 2025 року у нас була найекологічніша продуктова лінійка в Європі. Ми також станемо сучасною ІТ-компанією завдяки розвитку власних інновацій, а також в рамках відкритої екосистеми Software République, присвяченій розвитку європейських компетенцій в таких ключових сферах, як обробка даних і кібербезпека. Це надасть нам конкурентну перевагу в ролі сервісного бренду зі своїми підключеними послугами для автомобіля і не тільки. Це стратегія переходу на сучасні рейки, фундамент якої закладається у Франції, оскільки ми, як бренд, знаємо нашу душу, а наша сила - в наших коренях.

 

Новий R5 - це модель епохи Nouvelle Vague: вона тісно пов'язана не тільки з традиціями компанії, але і з її майбутнім, та забезпечить популярність електромобілів».

Три сфери конкурентоспроможності Renault перетвориться на:

ІТ-бренд

З екосистемним підходом, який допоможе створювати кращих в світі виробників і постачальників у сфері мобільності нового покоління. Ця екосистема під назвою Software République допоможе Renault, іншим засновникам і майбутнім партнерам розвивати загальні компетенції, розробляти європейські «ноухау» і забезпечувати суверенітет в сфері найважливіших технологій, починаючи з великих даних і закінчуючи електронікою. Вона також дозволить Renault оснащувати свої автомобілі кращими системами кібербезпеки і рішеннями з штучним інтелектом

Сервісний бренд

Який пропонує кращі комунікаційні та ІТ-послуги, вбудовані в наші автомобілі. У 2022 році Renault представить My Link, нову мультимедійну систему з вбудованою підтримкою Google. Renault стане першим автовиробником, який запропонує служби Google в масових автомобілях. Наші автомобілі стануть розумнішими в повсякденному житті, а їх цінність з часом буде тільки зростати. Їх термін служби також збільшиться. Крім того, Renault намагатиметься розірвати сформоване коло споживання і отримувати користь з автомобілів аж до кінця їх терміну служби завдяки заводу Re-Factory у Флені (Франція). Завод буде відновлювати більше 100 000 старих автомобілів в рік, видозмінювати легкі комерційні автомобілі на дизельному паливі і переобладнувати їх в біодизельні або повністю електричні автомобілі. Renault також має солідну перевагу в плані переробки акумуляторів, які відпрацювали свій ресурс. Ефективне управління цими фрагментами споживчо-збутового ланцюжка допоможе сформувати нові бізнес-можливості і принесе додатковий прибуток.

Бренд зеленої енергетики

Renault кидає виклик лідерам ринку гібридних рішень зі своєю революційною технологією E-TECH і збереже свої лідерські позиції на ринку електромобілів завдяки новим продуктовим лінійкам на базі двох спеціалізованих платформ CMF-EV і CMF-B EV. Бренд також виведе на ринок готові водневі рішення для ЛКА. Метою цих програм є створення самого екологічного асортименту моделей в Європі.

З огляду своєї лінійки Renault подвоїть зусилля з розширення асортименту і вдосконалення рішень електрифікації. Переорієнтована лінійка допоможе бренду повернутися на перше місце в C-сегменті і позмагатися за лідерство в B-сегменті. До 2025 року буде випущено 14 моделей (7 електричних та 7 в C / D-сегменті), щоб в цьому ж році продажі в верхніх сегментах досягли рівня в 45%.

Renault 5 Prototype: відродження культового автомобіля – сучасніше, ніж раніше

Renault 5 Prototype
Renault 5 Prototype

Душа бренду в його коренях. Не потрібно жити в минулому, але необхідно пам'ятати про основи і шукати в них натхнення. Саме цю роль повинен зіграти Renault 5 Prototype - показати, що Renault продовжить робити доступнішими електромобілі в Європі завдяки сучасному підходу до масових і затребуваних автомобілів. Renault 5 Prototype - це чарівний, крихітний міський автомобіль, створений під враженням від одного з непідвладних часу шедеврів Renault і отримав сучасне, повністю електричне втілення. Він зі своїми жовтими головними вогнями зберіг життєрадісний і пустотливий характер. Команда дизайнерів під керівництвом Жиля Відаля надихалася R5 - всесвітньо відомою культовою моделлю з минулого Renault. Renault 5 Prototype переймає сильні сторони оригінального дизайну. А сучасний підхід проявляється у виборі обробки і матеріалів, які взяті зі світу електроніки, меблів і спорту.

 

«Дизайн Renault 5 Prototype заснований на нашій культовій моделі R5. Цей прототип втілює сучасний автомобіль, відповідний до своєї епохи: міський, електричний і привабливий». Жиль Відаль, дизайн-директор Renault

 

R5 впізнається з першого погляду, проте завдяки сучасному стилю ліній і гладким поверхням з футуристичними елементами (вогні, фальшрадіаторна решітка...) створився автомобіль, який за духом повністю відповідає своєму часу. Елементи оригінального дизайну в новому виконанні приховують сучасні рішення: за повітрозабірниками на капоті ховається лючок, під яким знаходиться роз'єм для зарядки, в задніх вогнях є повітряні заслінки, а протитуманні фари в бампері також виконують функцію денних ходових вогнів. На бічній решітці, дисках і задньому логотипі є навіть нагадування про оригінальної моделі «5». Передня частина і тканинний дах з дизайном, що нагадує преміальні меблі, сповнені «французького шарму» і легкої пустотливості, які нікого не залишать байдужими. Передній і задній логотип підсвічуються, «пробуджуючи автомобіль до життя». Французький прапор в дзеркалах заднього виду, що підкреслює французьке походження автомобіля, підсвічування в підголівниках і назва на невеликому прозорому екрані на приладовій панелі запрошують не зволікаючи рушити в дорогу.