Бренд Renault, пишаючись своєю історією, радісно ділиться нею зі своїми клієнтами і шанувальниками. З 23.08.2017 р була запущена інтерактивна гра про 119 насичених років історії бренду Renault.

30 жовтня 2017 р. були визначені перші 4 переможці (за підсумками серпня місяця), які отримають свої призи за відмінне знання історії улюбленого автомобільного бренда.

Історія бренда Renault розпочалася ще у 1898 році, коли Луї Рено зібрав свою першу машину Voiturette А. З того часу, керуючись пристрастю до життя та жагою до інновацій, не одне покоління послів Renault працювало над розвитком та формуванням іміджу бренда, який на сьогодні займає лідируючі позиції в Україні**. 

Сьогодні дізнатися більше про становлення бренда Renault та ключових етапах його успіху, можна перейшовши за посиланням*, де в зручному форматі представлена історія бренду, а також відео-тест для перевірки знань.

У серпні свої сили на знання історії бренду Renault спробували 332 користувача.

Ми дякуємо учасникам за їх активність і вітаємо першу четвірку переможців, які отримають фірмові призи:

1. Микола Павлюх став володарем головного призу - подарункового набору з 6 моделей Renault (в масштабі 1:43);

2. Олександр Кіт виграв модель преміального Renault Espace (в масштабі 1:43);

3. Галина Пиляк отримає в подарунок модель кроссовера Renault Kadjar (в масштабі 1:43);

4. Юлія Борщ виграла модель компактного Renault Megane Hatchback (в масштабі 1:43).

Щоб стати переможцем наступного етапу конкурсу про історію бренду Renault і отримати фірмові призи, переходьте за посиланням*, проходьте відео-тест та отримуйте призи за свої знання.

Детальніше ознайомитися з правилами проведення акції можна на сайті: https://history.renault.ua/pravila.html

В 2016 р. бренд RENAULT посів 1ше місце на автомобільному ринку України з часткою 10,9%. Два роки поспіль компанія Renault в Україні займає лідируючі позиції завдяки новому поколінню автомобілів Renault, широкому модельному ряду, конкурентним цінам, власній програмі кредитування Renault Finance і кваліфікованій дилерській мережі.