З 1 липня по 15 вересня 2019 року компанія Renault в Україні проводила сервісну акцію «Франція – на відстані одного ТО», переможець якої вже відвідав столицю Франції, Париж.

Renault в Україні нагадує, що регулярне проходження технічного огляду та обслуговування автомобіля допоможе уникнути багатьох неприємних і небезпечних ситуацій на дорозі, викликаних його несподіваної поломкою.

Для того, щоб привернути увагу власників автомобілів Renault до необхідності подбати про безперебійну роботу транспортного засобу, під час Акції були запропоновані не тільки вигідні умови на комплексне технічне обслуговування і на окремі запчастини, а й можливість отримати фірмові товари з асортименту Renault Boutique і виграти поїздку на двох до Франції.

Всі, хто виконав умови акції, мали можливість взяти участь у розіграші головного призу – подорожі до Парижа. У підсумку, 3420 Клієнтів виконали всі необхідні умови і стали учасниками розіграшу.

11 жовтня 2019 року в офісі «Рено Україна» в присутності нотаріуса був проведений розіграш призів серед клієнтів Renault за допомогою сервісу генерації випадкових чисел (https://www.random.org).

Переможцем акції став Анатолій Пугачов, який скористався сервісним обслуговуванням дилерського центру «Арма Моторс» у м. Київ. У період дії акційної пропозиції було виконано регулярне обслуговування для його Renault Duster з пробігом 45 тис. км.

Переможець вже відвідав Париж і поділився враженнями: «Ця подорож стала незабутнім подарунком до Дня народження дружини і прекрасним відпочинком!».

Дякуємо всім Клієнтам за участь в розіграші і бажаємо Анатолію Пугачову і його сім'ї приємних поїздок на автомобілі Renault Duster!

П'ятий рік поспіль бренд RENAULT займає перше місце на автомобільному ринку України. Компанія Renault в Україні займає лідируючі позиції завдяки широкому модельному ряду, конкурентним цінам, власній програмі кредитування Renault Фінанс і кваліфікованій дилерській мережі.