На Гран-прі Emirates Grosser Preis von Deutschland, де не останню роль зіграла мінлива погода, пілот Renault Sport Formula Team Ніко Хюлькенберг показав видатний результат.

Ніко холоднокровно провів гонку, яка почалася на сухому асфальті і продовжилася під проливними дощами, і фінішував п'ятим, показавши кращий свій результат в команді. Карлос Сайнс в кінці гонки боровся за місце в першій десятці, проте отримав десятисекундний штраф і відкотився на дванадцяту позицію. Команда зберігає четверте місце в Кубку конструкторів, збільшивши відрив від найближчих переслідувачів.

•      Карлос стартував з 8-го місця на шинах Pirelli Ultrasoft, що залишилися після кваліфікації, скоїв Пітстоп на 20-му колі і встановив комплект нової гуми Medium, а на 56-му колі - використані Ultrasoft.

•      Ніко стартував з сьомого місця на шинах Ultrasoft, що залишилися після кваліфікації, скоїв Пітстоп на 18-му колі і встановив комплект нової гуми Medium, на 51-му - Intermediate і на 55-му - використані Ultrasoft.

Ніко Хюлькенберг, №27, R.S.18-02: Стартував сьомим, фінішував п'ятим.

«Я щасливий. Перша частина гонки складалася не дуже, проте ближче до кінця ситуація виправилася, і ми стали пробиватися вперед, а потім почався дощ. Утримати болід на трасі стало дуже важко, але мені подобаються такі умови, і я почав відігравати час. В результаті - чимало очок для команди, кращий загальний фініш в сезоні і мій кращий фініш за Renault. Я б не відмовився і від більш складних умов, але і так непогано. Ми виконали величезну роботу і прийняли кілька правильних рішень, тому отримали гідну нагороду - п'яте місце. Сьогодні у нас все виходило».

Карлос Сайнс, №55, R.S.18-03: стартував восьмим, фінішував 12-м (отримавши штраф).

«В кінці гонки мені було дуже складно. Ми непогано стартували, але потім я потрапив в щільний трафік і втратив можливість атакувати. Потім гонка пішла спокійніше, і я зміг боротися за очки, поки не почався дощ, через що траса стала слизькою і важкою. На жаль, я заїхав в бокси, щоб поміняти шини на Intermediate, за одне коло до аварії Феттеля, так що нам дуже не пощастило з часом. Я фінішував у першій десятці, проте отримав штраф, який викинув мене з очкової зони. Це дуже прикро, будемо аналізувати, що пішло не так».

Сіріль Абітбуль, директор команди:

«Дуже багата подіями гонка і приголомшлива глядацька підтримка на Хоккенхаймі. Напевно, вона дала Ніко додаткові сили і мотивацію, і сьогодні він був на висоті. При постійно мінливій погоді тут легко було допустити помилку на трасі або поставити не ту гуму. Але Ніко, його інженер Марк Слейд і вся команда спрацювали по-справжньому чудово, впоралися з усіма труднощами, ухвалювали правильні рішення і грамотно їх реалізовували. Ми думаємо, Карлос міг проїхати не гірше Ніко, адже він також добре стартував, тримав високий темп і робив схожі зупинки - але щось не склалося. А ще він втратив два місця через 10-секундний штраф, нарахований після фінішу. Цей Гран-прі знову показав, що ми ведемо дуже щільну боротьбу з McLaren, Force India і Haas. До кінця сезону ще десять етапів, це означає ще десять захоплюючих сутичок для всіх».

Про групу Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.