Модельний ряд спортивних автомобілів
Моделі R.S. та R.S. Line, які оснащені технологіями, що походять з автоспорту, вважаються флагманськими в модельному ряді Renault.
Сотні тисяч водіїв формують міжнародне співтовариство, яке поділяє пристрасть до Renault Sport за кермом на автострадах всієї планети.
Напис R.S. Line
Новий логотип R.S. Line пропонує підвищену спортивність для задоволення потреб наших клієнтів, які прагнуть виділитися з натовпу динамічним дизайном.
Модельний ряд R.S.
Модельний ряд R.S. пропонує найкращі ходові якості та незрівнянне задоволення від водіння — найкраще від Renault Sport.
З треку на дорогу
Автоспорт — це своєрідна лабораторія, в якій створюються нові технологічні рішення, а також рушій наших інновацій.
Ми застосовуємо їх не лише для перегонів, а й в наших стандартних автомобілях, завдяки чому ви можете насолоджуватися підвищеною продуктивністю та надійністю за кермом.
4CONTROL
Повнопривідне водіння для додаткової точності. Ця інновація вмикає задній привід за допомогою електричного активатора.
Калібрування інженерами Renault Sport поєднує в собі спортивність, динамічність і чіткі повороти, що дарує задоволення від водіння і нові захоплюючі враження.
Монітор R.S.
Усього за кілька років системи збору даних докорінно змінили робочі методи для водіїв автоспорту. Завдяки монітору R.S. ці технології тепер доступні для кожного!
Монітор R.S. доступний із системою R-LINK. Він виводить телеметричні дані з датчиків автомобіля (тиск, температуру, оберти двигуна, кут керма тощо) у вигляді цифрових або графічних манометрів.
Управління запуском
Якщо ви раніше мріяли про бездоганну оптимізацію під час запуску, ви будете в захваті від технології управління запуском. Ця електронна система допомоги водієві спеціально розроблена з цією метою: крутний момент двигуна постійно регулюється, щоб надати колесам максимальне зчеплення без заносу на дорожньому покритті.
R.S. Vision
Продуктивність технології R.S. — це не тільки шасі цієї системи, а й чотири високоефективні функції освітлення в межах одного блоку:
Турботехнологія кулькового підшипника
Турботехнологія, розроблена компанією Renault, вперше була представлена у Формулі-1 у 1977 році. Зараз вона застосовується в більшості автомобілів з модельного ряду R.S. та GT.
У 2018 році Megane R.S. отримав нову турботехнологію «кулькового підшипника» безпосередньо від сучасного автомобіля F1. Турбіна, яка обертається зі швидкістю майже 200 000 об/хв, тепер встановлюється на механізм керамічного кулькового підшипника.