Renault talk #1: Nouvelle Vague, бренд Renault знову заявляє про свої амбіції

Булонь-Біянкур - 6 травня 2021 року. Сьогодні Лука де Мео і команда бренду Renault поділилися своїм баченням бренду: це лідерство в переході на альтернативні джерела енергії, передові позиції в сфері сучасних технологій і послуг, більш стійка і відповідальна стратегія роботи.

Nouvelle Vague: електричний, технологічний та екологічний транспорт

По-справжньому народний бренд Renault входить в нову епоху, щоб принести в європейську автомобільну галузь сучасні віяння.

Nouvelle Vague перетворить Renault в бренд IT-рішень, послуг і чистої енергії за рахунок розробки більш ефективних автомобілів для повсякденного використання і більш стійких рішень мобільності. Це повністю відповідає внутрішньому світовідчуттю компанії, яка йшла в ногу з часом протягом усього 20 століття, розробляючи інноваційні, виключно сучасні автомобілі на кожному етапі свого розвитку. У 2021 році Renault ще активніше прагне відповідати очікуванням ринку, представляючи безвуглецеві, безпечні і масштабовані рішення мобільності, відповідні актуальним потребами клієнтів.
  • Alt Image C29

На першій конференції Renault Talk Лука де Мео ще раз підтвердив напрямок розвитку бренду

  • Renault стане лідером галузі по переходу на альтернативні джерела енергії і до 2030 року перетвориться в найекологічніший бренд Європи - 9 з 10 наших автомобілів у продажі будуть електрифікованими.
  • Renault очолить розробку технологій і послуг і стане формувати майбутнє міської мобільності, в першу чергу, в рамках екосистеми Software Republique. Більше 2000 інженерів з п'яти найбільших компаній галузі об'єднають свій досвід в сфері кібербезпеки, штучного інтелекту, обробки даних, програмного забезпечення і мікроелектроніки для створення готових транспортних рішень для міст і суспільства.
  • Renault Re-Factory, перший центр циркулярної економіки в Європі, стане великим кроком у напрямку до більш стійкої і відповідальної моделі бізнесу - тут буде перероблятися і відновлюватися до 120 000 автомобілів (включаючи електромобілі) на рік. У нових акумуляторах буде використовуватися до 80% перероблених матеріалів. До 2030 року Renault стане провідним світовим автовиробником за часткою перероблених матеріалів в нових автомобілях.
  • Renault переносить концепцію voitures à vivre («автомобіль для життя») в більш високі ринкові сегменти: до 2025 року в C- і D-сегментах буде випущено сім електрифікованих моделей. Почне комерційний «наступ» Arkana. Megane E-TECH Electric нового покоління, в якому втілюється майбутнє підключених повністю електричних автомобілів, також вийде на ринок в найближчому майбутньому. Нарешті, подальший розвиток технології E-TECH Hybrid забезпечить кращі характеристики за економічністю і ходовою динамікою для майбутніх моделей C- і D-сегментів.

Нова епоха — новий логотип

Протягом усієї своєї історії бренд Renault регулярно міняв візуальний стиль. Однак одна річ залишалася незмінною з 1925 року: моментально впізнаваний ромб Renault, який перетворився на справжній символ бренду.

Остання його версія з'явилася в 1992 році і, незважаючи на оновлення в 2015 році, вже стала застарівати. Оскільки бренд активно працює на міжнародному ринку і в різних сферах, недавно був представлений більш сучасний і динамічний логотип, який служить нашій головній меті: показати бренд Renault якомога ближчим до людей і їх цінностям. Новий логотип з лаконічним дизайном без типограм і підписів має розімкнуту геометрію, яка відображає відкритість і прозорість бренду.

У розробці логотипу брали участь консультанти Landor & Fitch. З наступного року новий ромб почне з'являтися на всіх автомобілях Renault і в нашій дилерській мережі, а до 2024 року він буде використовуватися у всій лінійці Renault.

Жиль Відаль, директор з дизайну бренду Renault, показав зображення логотипу в тому вигляді, в якому він з'явиться на задніх дверях нового Megane E-TECH Electric при виході на ринок в 2022 році.

Жиль Відаль також представив нові візуальні рішення для інтер'єру, які роблять перебування всередині автомобіля ще більш комфортним:

  • сучасні бортові системи і кращі в своєму класі екрани;
  • збільшений простір і число місць для розміщення речей;
  • оновлені лінії, поверхні та матеріали, що відображають настання нової епохи.
Детальніше про новий логотип Renault
Нове вираження бренда

Нове вираження бренда

За словами Арно Беллоні, віце-президента з міжнародного маркетингу бренду Renault, епоха Nouvelle Vague також втілюється в рекламі бренду. Вона насичена творчими ідеями і сучасними рішеннями та включає ряд найбільш пам'ятних моментів, пов'язаних з брендом: Renault Fuego, кавер-версії класичних хітів, таких як Johnny & Mary, або велоджерсі Renault-Gitane, що з'явилася в нещодавній рекламі Captur E-TECH Hybrid.

Новий стиль бренду вже став основою рекламних кампаній і комунікації Renault. А в наступному місяці відповідно до нього оновляться веб-сайти бренду.

Гібридна технологія E-TECH

Маючи за плечима понад 10 років досвіду і майже 400 000 проданих автомобілів, бренд Renault є лідером європейського ринку електромобілів. Завдяки своїм компетенцій у сфері електричного транспорту бренд Renault розширив лінійку електрифікованих автомобілів, включивши в неї гібридні версії та гібридні версії, що підзаряджаються, своїх головних моделей на ринку.

Скориставшись своїм досвідом у Формулі-1, Renault розробила унікальну модульну гібридну технологію E-TECH, захищену більш ніж 150 патентами. Вона лежить в основі гібридних моделей і гібридних моделей, що підзаряджаються, та пропонує кращу енергоефективність, максимальне задоволення від водіння і скорочення викидів CO2 і витрати палива.

У 2020 році ця революційна технологія була реалізована в трьох ключових автомобілях бренду, що дозволило познайомитися з можливостями електромобілів практично всім бажаючим:

  • Clio E-TECH Hybrid,
  • Captur E-TECH Plug-in Hybrid,
  • Megane Wagon E-TECH Plug-in Hybrid.

У 2021 році на ринок вийшли Arkana та Captur E-TECH Hybrid, а також Megane Sedan E-TECH Plug-In Hybrid. Таким чином, у бренда Renault тепер є лінійка електрифікованих автомобілів з шести моделей гібридних і гібридних, що підзаряджаються, з технологією E-TECH.

Жиль ле Борнь, виконавчий віце-президент Renault Group з інженерних розробок, підтвердив, що бренд готується представити гібридні версії E-TECH і в майбутніх поколіннях своїх моделей.

Зокрема, в сегменті C-SUV, з'явиться новий 1,2-літровий 3-циліндровий двигун, який у поєднанні з електромотором складе силову установку для гібридної моделі потужністю в 200 к.с. у 2022 році, а в 2024 році його 240-сильна версія буде представлена ​​для повнопривідного гібрида.

Детальніше про новий логотип Renault
Нове вираження бренда

Новий ARKANA: спортивний, гібридний та просторий

Завдяки унікальній повністю гібридній платформі Arkana руйнує ринкові стереотипи і голосно заявляє про свої амбіції в глобальному C-сегменті. Перший купе-кросовер в масовому сегменті поєднує задоволення від водіння, комфорт і просторий салон.

Яскрава індивідуальність та оригінальний стиль доповнені повністю гібридною силовою установкою, що робить його не схожим ні на один інший автомобіль в цьому сегменті:

  • з одного боку, двигуни TCe 140 і TCe 160 с мікрогібридною підсистемою на 12 В, що забезпечують паливну економічність і задоволення від водіння,
  • з іншого боку, установка E-TECH Hybrid потужністю 145 к.с., яка здатна працювати в повністю електричному режимі до 80% часу при русі по міських дорогах, скорочуючи витрату палива майже на 40% в порівнянні з бензиновим двигуном в міському циклі.

Новий Renault Arkana E-TECH Hybrid був схвально прийнятий клієнтами, в травні на нього було отримано понад 6000 замовлень в Європі, а в широкому продажі він з'явиться в червні.

Новий KANGOO: елегантний і просторий багатоцільовий автомобіль

Новий KANGOO: елегантний і просторий багатоцільовий автомобіль

Kangoo, який став справжньою класикою з моменту свого виходу в 1997 році, повертається. У новому Kangoo поєднується елегантність, просторий салон і технологічність. Цей міцний, але динамічний багатоцільовий автомобіль володіє максимально можливої ​​місткістю з трьома повнорозмірними сидіннями на задньому ряду та пропонує безліч відсіків для розміщення речей загальним обсягом 49 л. Його величезний багажник має об’єм від 775 л до 3500 л з прибраними сидіннями другого ряду. У стандартний комплект обладнання входять чотирнадцять нових систем допомоги водієві, що забезпечує найкращий рівень безпеки.

Новий Kangoo буде доступний у версіях з 5 і 7 сидіннями. А з 2022 року новий Kangoo з'явиться і у вигляді повністю електричної моделі E-TECH.

Прибуток понад усе

Фабріс Камболів, віце-президент Renault з продажів та операційної діяльності, знову підтвердив комерційні пріоритети бренду:

  • «зелений наступ» як спосіб підвищити продажі електричної лінійки і розвиток технології E-TECH: в Європі 25% всіх продажів Renault доводиться на електрифіковані моделі, а 30% Clio у Франції продаються в гібридній версії;
  • продукти: прискорене оновлення продуктової лінійки в Європі і за кордоном та відновлення ринкової частки в C-сегменті;
  • спочатку прибуток - потім обсяги: зосередження зусиль на ефективності продажів і ціновому позиціонуванні.

Renault пишається своїм французьким корінням, але разом з тим є і міжнародним брендом. Модель за моделлю і ринок за ринком бренд Renault перебудовує свою бізнес-модель. Кінцева мета - підвищення прибутковості від продажів автомобілів та підготовка покоління нових продуктів для завоювання нових ринків.

За кордоном бренд Renault інвестує в традиційно перспективні для себе ринки, де у нього сильні позиції: Бразилія, Росія, Туреччина та Індія, намагаючись при цьому контролювати ризики.

У Європі Renault і раніше, покладається на свої ключові ринки - Францію, Іспанію, Італію, Німеччину і Великобританію - представляючи ще більш цікаву лінійку і чітку стратегію розвитку: це використання технології E-TECH для завоювання лідерства на ринку електрифікованого транспорту та підвищення ринкової частки в C-сегменті і в сегменті комерційних автомобілів.

На крилах нової епохи Nouvelle Vague бренд Renault досягає результату і рухається вперед.