“Ренолюція” логотипа

Чи хтось одразу згадує про Renault, помітивши ромб? І це недарма! Логотип у вигляді цієї геометричної фігури уособлює бренд з 1925 року, й змінювати її ніхто не збирається! Це підтверджує нова версія логотипа, що була представлена в січні та впроваджена кілька днів тому. Жиль Відаль, директор з дизайну Renault, розповідає, чому і як з'явився новий логотип.

{wording.youtubeCookieError}
Жиль Відаль, директор з дизайну Renault

Жиль Відаль, директор з дизайну Renault

"Ромб – це одна з найвідоміших форм як в нашому світі, так і у світі автомобілів. Він являє собою просту геометричну фігуру, яка зображує сильний, вольовий характер. Завдання полягало в тому, щоб оновити цю форму, надавши їй нове, сучасне значення, з яким наш бренд рухатиметься в майбутнє».

Новий логотип розпочинає нову еру для бренда

За свою історію Renault кілька разів змінювала свій фірмовий стиль. Проте одна річ завжди залишалася незмінною з 1925 року - миттєво впізнаваний логотип у формі ромба, що став символом бренду.

Ця геометрична фігура привернула увагу Луї Рено завдяки своїм кутам, які відповідали формам капотів того часу. З тих пір дизайн логотипа Renault змінювався не менше восьми разів! Навіть дев'ять, якщо рахувати останню версію. Це показник того, наскільки бренд прагне тримати хвилю.

 
Попередня версія емблеми Renault, створена в 1992 році і оновлена в 2015 році, почала застарівати. За словами Жиля Відаля розробка нового варіанту велася з 2019 року. Логотип повинен був відповідати завданням, які стоять перед сучасним глобальним брендом, і відображати його різнобічний характер, в тому числі в цифровому світі. «Баланс між спадщиною бренду і початком нової ери, символ майбутнього» - нещодавно представлений логотип став сучаснішим і яскравішим, він покликаний змінити старі уявлення про бренд.

 

«Вперше він був втілений в Прототипі Renault 5. Ми поставилися до цього, як до дуже важливого експерименту. Велику роль при прийнятті рішення про впровадження нового логотипу зіграли піднесення і дуже позитивні відгуки, які ми отримали», – каже Жиль Відаль.

Культовий ромб
Культовий ромб
Культовий ромб
Культовий ромб
Культовий ромб

Культовий ромб

Жиль Відаль вважає, що ця універсальна геометрична форма ромба уособлює суть Renault. «Ми переосмислили його, зберігши культову форму, але зробили простішим і змістовнішим. Це непідвладна часу емблема без надмірних акцентів і фарб, але з сучасними лініями, що є невід'ємною частиною історії нашого візуального стилю», - пояснює він.

Компанія Renault вже використовувала подібні лінії для дизайну свого логотипу в 1946, 1959 і 1972 роках. Але Жиль Відаль, який не женеться за модою, пояснює, що «лінія – це символ розповіді, історії, симбіозу, циклу, шляху між двома переплетеними ромбами, що створює оптичний ефект взаємодоповнюваності та безперервного руху». Примітна не тільки форма, але і надзвичайно виразний сам символ.

Лаконічний, без підпису або типографії, новий логотип був розроблений, аби весь час бути в русі. Плоска форма полегшує анімацію логотипа, наприклад, на відео або в цифрових медіа, а також на автомобілях для їх презентації.

Поступово новий дизайн логотипа перейде на всі автомобілі Renault. «До 2024 року новий логотип стане невід'ємним атрибутом всього модельного ряду Renault» - підсумовує Жиль Відаль.