Сталий розвиток у серці нашої стратегії

“RENAULUTION”- чотирирічний план трансформації Групи Renault

Започаткований у січні 2021 року, стратегічний план Renaulution – дорожня карта з амбітним порядком денним: відновити прибутковість, cтворивши нове майбутнє.

План складається з трьох етапів, які розпочалися одночасно

REsurrection (Відродження), REnovation (Відновлення) та REvolution (Революція)

Resurrection

Запущений у січні 2021 року, ця фаза принесла структурні покращення у показники компанії на три роки раніше запланованого терміну: скорочення постійних витрат на 3 мільярди євро, скорочення часу розробки автомобілів вдвічі та зниження точки беззбитковості на 50%.

Renovation

Ця фаза включала повернення продукту в центр нашого бізнесу. Із запланованими 22 запусками між 2022 і 2025 роками компанія представляє свій найкращий асортимент продукції за останні тридцять років, поєднуючи прибутковість із екологічною ефективністю.

Revolution

Цей ключовий етап полягає в перетворенні Групи Renault на автомобільну компанію нового покоління, здатну вирішувати найактуальніші виклики, що стоять перед сектором мобільності. Кожна бізнес-галузь має спеціалізовану, присвячену та незалежну робочу силу.

План «Ренолюція» забезпечить стійку прибутковість Групи при дотриманні зобов'язань з нульового викиду CO2 в Європі до 2050 року.

Лука де Мео, генеральний директор групи Renault

генеральний директор групи Renault

Лука де Мео

«Представлений у січні 2021 року, Renaulution спрямований на переведення всієї компанії від обсягів до цінності. Це глибока трансформація нашої бізнес-моделі. Окрім структурного відновлення фінансового стану групи та підготовки найкращої лінійки за три десятиліття, ми перетворюємо Renault на новий тип автомобільної компанії: готової до майбутнього, більш горизонтальної, співпрацюючої з найкращими для охоплення неймовірно ширшого, більш різноманітного та мінливого ланцюга цінності, ніж за останні 150 років.»