«Група Renault прагне поліпшити свої показники. Зараз ми орієнтуємося на прибутковість, а не на обсяги продажів, з більш високою чистою маржою на автомобіль на кожному з наших ринків. Перші результати помітні вже в другій половині 2020 року, особливо в Європі, де бренд Renault досягає прогресу в найбільш прибуткових каналах продажів і зміцнює своє лідерство в сегменті електромобілів », - сказав Лука де Мео, генеральний директор групи Renault.
«Пандемія вплинула на наші продажі в першій половині року. Група змогла впоратися з цією ситуацією завдяки мобілізації всіх співробітників. У другій половині року спостерігалася більша стійкість і гарні результати на ринку електромобілів і гібридних автомобілів. Ми починаємо 2021 рік з більш високим рівнем замовлень, ніж в 2019 році, більш низьким рівнем складів і більш високим ціновим позиціонуванням всього модельного ряду», - сказав Дені ле Вот, старший віце-президент з продажів групи Renault.
В контексті пандемії Covid-19 продажі групи Renault впали на 21,3% до 2 949 849 одиниць, в той час як обсяг ринку скоротився на 14,2%. Зниження продажів Групи відбулося в основному через її високу частку в країнах, які потрапили під суворий карантин і призупинили свою торговельну діяльність у другому кварталі, а також через спад в четвертому кварталі, особливо у Франції. Крім того, Група дотримується політики продажів, орієнтовану на прибутковість, а не на обсяги.
На швидко зростаючому ринку електромобілів бренд Renault підтвердив своє лідерство в Європі, продавши 115 888 автомобілів, що на 101,4% більше, ніж в 2019 році. ZOE - найбільш продаваний електромобіль з результатом 100 657 одиниць, що на 114% більше, ніж роком раніше. У сегменті електричних комерційних автомобілів найбільш продаваним став Kangoo Z.E.
Renault Twingo Electric і Dacia Spring розширять модельний ряд електромобілів Групи в 2021 році.
На додаток до своєї електричної лінійки (BEV) Renault з літа пропонує гібридну технологію E-TECH в своїх бестселерах (Clio, Captur & Megane Estate). Таким чином, бренд зміцнив свою позицію на ринку гібридних автомобілів і автомобілів з підзарядкою від мережі, продавши в Європі більше 30 000 одиниць, що становить 25% від усього обсягу замовлень на ці автомобілі.
У першій половині 2021 року модельний ряд E-TECH буде розширено за рахунок гібридів Renault Arkana E-TECH і Captur E-TECH, а також гібрида E-TECH Megane в кузові седан, що підключається.
Продажі Групи склали 1 443 917 одиниць, що на 25,8% нижче за торішній результат, в той час як ринок показав зниження на 23,6%.
Бренд Renault незначно збільшив частку ринку до 7,7% (+ 0,1 пп) завдяки оновленню моделей В-сегмента (Clio, Captur і ZOE) і успішному запуску лінійки E-TECH.
Clio – автомобіль, що найбільше продається в своїй категорії в Європі (227 079 од.). Таким чином, бренд Renault збільшив свою частку продажів на роздрібному ринку майже на один пункт.
Продажі бренду Dacia впали на 31,7% до 385 674 автомобілів. Sandero четвертий рік поспіль залишається найбільш продаваним автомобілем на ринку роздрібної торгівлі. З кінця 2020 року доступні дві оновлені легендарні моделі бренду - нові Sandero і Sandero Stepway.
На нові двопаливні бензинові і газові двигуни Dacia, які пропонуються для більшої частини лінійки автомобілів під маркою ECO-G, припадає понад 25% продажів автомобілів в Європі.
За межами Європи продажі Групи знизилися на 16,5%, в основному через падіння продажів в Бразилії на 45% в результаті переорієнтації на прибутковіші канали.
В Росії, другій за величиною країні Групи за обсягом продажів, Група Renault є лідером з часткою ринку 30,1%, що на 1,2 пункти вище, ніж в 2019. Продажі впали на 5,5%, в той час як ринок впав на 9,2%. LADA підтвердила свою позицію лідируючого бренду на російському ринку з часткою 21,5%. LADA Granta і LADA Vesta залишаються двома найбільш продаваними автомобілями в Росії. Напередодні виходу нового Duster в першій половині 2021 року частка ринку бренду Renault зберіглася на рівні 8%.
В Індії продажі Групи впали на 9,4% при падінні ринку на 18,8%. Таким чином, Renault досягла частки ринку в 2,8% (+0,3 пункту) завдяки успіху Triber. У першій половині 2021 року модельний ряд Renault (Kwid, Duster, Triber) доповнить новий позашляховик Kiger.
У Туреччині Група залишається лідером ринку, що швидко відновлюється.
У Південній Кореї бренд Renault Samsung Motors продемонстрував зростання продажів на 14,2% при підйомі ринку на 5,5% завдяки успіху нової моделі XM3, випущеної в березні 2020 року.
|
Дані на кінець грудня* |
||
---|---|---|---|
|
2020 |
2019 |
Зм., % |
RENAULT |
|
|
|
PC |
1,473,497 |
1,942,328 |
-24.1 |
LCV |
313,624 |
411,963 |
-23.9 |
PC+LCV |
1,787,121 |
2,354,291 |
-24.1 |
DACIA |
|
|
|
PC |
484,097 |
689,287 |
-29.8 |
LCV |
36,668 |
46,020 |
-20.3 |
PC+LCV |
520,765 |
735,307 |
-29.2 |
RENAULT SAMSUNG MOTORS |
|
|
|
PC |
90,300 |
79,081 |
+14.2 |
ALPINE |
|
|
|
PC |
1,526 |
4,832 |
-68.4 |
LADA |
|
|
|
PC |
369,536 |
400,308 |
-7.7 |
LCV |
14,447 |
12,662 |
+14.1 |
PC+LCV |
383,983 |
412,970 |
-7.0 |
AVTOVAZ |
|
|
|
PC |
9,823 |
1,354 |
+625.5 |
JINBEI&HUASONG |
|
|
|
PC |
2,069 |
8,449 |
-75.5 |
LCV |
154,262 |
153,452 |
+0.5 |
PC+LCV |
156,331 |
161,901 |
-3.4 |
RENAULT GROUP |
|
|
|
PC |
2,430,848 |
3,125,639 |
-22.2 |
LCV |
519,001 |
624,097 |
-16.8 |
PC+LCV |
2,949,849 |
3,749,736 |
-21.3 |
* Попередні цифри, які будуть оновлені 14 січня 2021.
|
На кінець грудня* |
||
---|---|---|---|
|
2020 |
2019 |
Зм., % |
Франція |
535,591 |
698,723 |
-23.3 |
Європа** (за винятком Франції) |
908,326 |
1,247,110 |
-27.2 |
Всього Франція + Європа |
1,443,917 |
1,945,833 |
-25.8 |
Африка – Близький Схід - Індія – країни Тихоокеанського регіону |
346,207 |
451,282 |
-23.3 |
Євразія |
743,519 |
748,486 |
-0.7 |
Америка |
260,478 |
424,564 |
-38.6 |
Китай |
155,728 |
179,571 |
-13.3 |
Всього (за винятком Франції та Європи) |
1,505,932 |
1,803,903 |
-16.5 |
Всього в світі |
2,949,849 |
3,749,736 |
-21.3 |
*Попередні цифри
**Європа = Європейський союз (за винятком Франції, Румунії та Болгарії) + Ісландія, Норвегія, Швейцарія, Великобританія, Сербія і Балканські країни
|
|
Продажі* |
Частка ринку ЛА+ЛКА (%) |
---|---|---|---|
|
|
(шт.) |
(в %) |
1 |
ФРАНЦІЯ |
535,591 |
26.1 |
2 |
РОСІЯ |
480,742 |
30.1 |
3 |
НІМЕЧЧИНА |
204,933 |
6.4 |
4 |
КИТАЙ |
155,671 |
0.7 |
5 |
ІТАЛІЯ |
154,820 |
10.0 |
6 |
ТУРЕЧЧИНА |
132,471 |
17.2 |
7 |
БРАЗИЛІЯ |
131,486 |
6.8 |
8 |
ІСПАНІЯ+КАНАРСЬКІ ОСТРОВИ |
123,638 |
12.2 |
9 |
ПІВДЕННА КОРЕЯ |
95,939 |
5.2 |
10 |
ІНДІЯ |
80,518 |
2.8 |
11 |
ВЕЛИКОБРИТАНІЯ |
74,463 |
3.9 |
12 |
БЕЛЬГІЯ+ЛЮКСЕМБУРГ |
65,823 |
11.8 |
13 |
РУМУНІЯ |
59,180 |
40.5 |
14 |
МАРОККО |
54,730 |
41.1 |
15 |
ПОЛЬЩА |
51,505 |
10.6 |
*Дані на кінець грудня 2020 року, за винятком Twizy.