Renault Group робить екологічну і соціальну стратегію основою свого розвитку

В якості важливого фактора ефективного розвитку та інновацій в стратегічний план «Ренолюція» (Renaulution) додається нова екологічна і соціальна стратегія

В межах зусиль по скороченню вуглецевого сліду група Renault представляє свій перший звіт про вплив на клімат*, в якому детально описані заплановані заходи і інструменти по досягненню вуглецевої нейтральності в Європі до 2040 року.

 

На щорічних загальних зборах акціонерів, які відбулися 23 квітня 2021 року Група Renault за підтримки Ради директорів представила план з реалізації політики корпоративної соціальної відповідальності і ту роль, яку він відіграє в стратегії Renaulution. Амбітна стратегія, заснована на впровадженні нових механізмів, допоможе Групі здійснити свою стратегію трансформації і досягти поставлених цілей по ефективності роботи. Ця політика заснована на трьох ключових принципах, глибоко інтегрованих в бізнес компанії: екологічна трансформація, безпека клієнтів на дорогах і співробітників на робочих місцях та інклюзивність за рахунок розширення можливостей працевлаштування і збільшення чисельності жінок у штаті.

  • Alt Image C29

Лука де Мео, Генеральний директор Renault.

«Однією з важливих складових стратегії «Ренолюція» (Renaulution) є наша екологічна і соціальна відповідальність. Наші зобов'язання щодо скорочення вуглецевого сліду, створення безпеки користувачам наших автомобілів і співробітників на робочих місцях, а також щодо підвищення інклюзивності відповідають стратегічним завданням і цілям щодо підвищення прибутковості. Цей план дій, розроблений разом з групами всередині компанії і втілює наші цінності, пов'язані з інноваціями і солідарністю, підтримується членами виконавчого комітету і буде повністю інтегрований в нашу діяльність. Ці зобов'язання втілюють наше призначення і сприяють трансформації Групи»

Екологічна трансформація - невід'ємна частина всього виробничо-збутового ланцюжка

Крім зобов'язань по електрифікації автомобілів, включаючи доведення частки електромобілів бренду до 65% від усіх продажів до 2025 року і до 90% до 2030 року в Європі, Група планує досягти вуглецевої нейтральності в Європі до 2040 року і в світі - до 2050 року.
У 2005 році Група взяла на себе зобов'язання скоротити негативний вплив на навколишнє середовище своїх автомобілів протягом всього їх життєвого циклу і з тих пір нарощує зусилля по досягненню вуглецевої нейтральності, поставивши перед собою конкретні цілі на 2025 і 2030 роки*. Нова концепція екологічної трансформації включає наступні пункти:

  • Група зобов'язується скоротити вуглецевий слід в закупівлях, зосередившись на шести компонентах (сталь, алюміній, полімери, електроніка, шини та скло), на частку яких зараз припадає 90% всього вуглецевого сліду в закупівлях. Будуть введені збори за викиди вуглецю, щоб заохочувати всю екосистему партнерів підвищувати стійкість своєї діяльності. До 2030 року Група планує скоротити вуглецевий слід в закупівлях на 30% (в розрахунку CO2 на кілограм матеріалу).

  • В 2025 році на ринок вийде автомобіль R5, що випускається у Франції з використанням електроенергії, яка виробляється без викиду вуглецю. У ньому будуть використовуватися більш екологічні акумулятори зі зниженим мінімум на 20% вуглецевим слідом (в порівнянні з ZOE в 2020 році). Крім цього завдання Група має намір забезпечити відповідальну і стійку поставку мінеральної сировини. Цьому буде сприяти співпраця з компаніями Veolia та Solvay з метою переробки металів в акумуляторах (кобальт, нікель, літій та ін.).

  • У виробництві Група планує скоротити викиди на заводах на 50% в усьому світі (у порівнянні з 2019 роком). Щоб досягти цієї мети, компанія інвестує 20 млн євро в розвиток своїх промислових потужностей, що дозволить заощадити до 90 млн євро за рахунок скорочення енергоспоживання та штрафів за надмірні викиди. Виробничі потужності Electro-Northpole стануть вуглецево-нейтральними до 2025 року, а майданчики,що залишилися в Європі, - до 2030 року.

  • Розбирання автомобілів і переробка деталей, включаючи акумулятори, на заводі Re-Factory у Флані і в дочірніх підрозділах Renault Environment дасть більше 1 млрд євро виручки до 2030 року.

client safety

Безпека клієнтів на дорогах і співробітників на робочих місцях

Щоб допомогти в скороченні числа аварій, Група діє в двох напрямках: запобігання аваріям і допомога в роботі аварійно-рятувальних служб. Програма профілактики охоплює три аспекти:

  • Контроль: Safety Score аналізує дані про водіння за допомогою автомобільних датчиків і заохочує більш безпечну поведінку за кермом.

  • Допомога: Safety Coach обробляє дані про дороги і трафік та інформує водіїв про потенційні ризики на маршруті і в реальному часі надає попередження про небезпечні ділянки.

  • Дія: в разі явної небезпеки (занадто небезпечний поворот, тривала втрата контролю над рульовим колесом, дрімота і ін.) автоматично спрацьовує механізм безпеки. Завдяки Safe Guardian автомобіль сповільнюється і повертається в безпечний режим руху.

У 2022 році на Megane-E з'явиться автоматичне регулювання обмеження швидкості, яке буде діяти за замовчуванням. А максимальна швидкість автомобіля буде обмежена значенням в 180 км / ч.

 

Нарешті, для більш оперативного реагування аварійно-рятувальних служб і надання проїзду для спецтранспорту при аваріях Група представила два інноваційних рішення, які з'являться у всіх майбутніх європейських моделях:

 

  • Пожежний доступ допомагає пожежним гасити випадкові загоряння акумуляторів. Ця система істотно скорочує час реагування (з майже двох годин до декількох хвилин). Вона вже застосовується на деяких електромобілях, представлених на ринку, і з'явиться у всіх майбутніх гібридних моделях, що підзаряджаються, і електричних моделях Групи.

  • Рятувальний код - це QR-код, за допомогою якого рятувальники можуть впізнати автомобіль і отримати відомості про його конструкції, що в разі серйозної аварії може скоротити час вилучення людей з автомобіля майже на 15 хвилин. Група Renault провела тренінги по використанню коду для пожежних в 12 європейських країнах, а також передала як дарунок кілька сотень автомобілів для навчання.
    План безпеки також включає зобов'язання перед співробітниками Групи:

  • Нульовий рівень з нещасних випадків і захворювань на виробництві: в рамках політики охорони праці, техніки безпеки і охорони навколишнього середовища Група прагне звести до нуля кількість нещасних випадків і захворювань на всіх своїх промислових і комерційних об'єктах.

  • Здоров'я для всіх: Група планує забезпечити оптимальне медичне страхування для всіх своїх співробітників у всьому світі.

  • Підвищення обізнаності про ризики: під керівництвом інспекторів Групи з охорони здоров'я пройде дві профілактичні кампанії, перша з яких стартує в 2021 році. Вони будуть присвячені захворюванням, завчасне знання про які може врятувати життя: рак у жінок і серцево-судинні захворювання.
     

Інклюзивність: можливості працевлаштування, рівність, солідарність

Автомобілі стають все більш електрифікованими, підключеними і оснащуються новими бортовими інтелектуальними системами, що створює необхідність в нових навичках. Політика інклюзивності компанії будується відповідно до радикальних змінв галузі і ґрунтується на наступних принципах: можливості працевлаштування, рівності, солідарності.


Група має намір заснувати центр вищої освіти, де будуть навчати новим навичкам у сфері електрифікації, управління даними, аналізу та кібербезпеки і циркулярної економіки, в тому числі інженерним спеціальностям, пов'язаних з переробкою автомобілів і акумуляторів. До 2025 року Університет ReKnow, спочатку призначений для персоналу Групи у Франції, буде навчати близько 40% співробітників, яких зачіпають ці зміни. У програму поступово будуть включатися промислові та академічні партнери, з якими Група має намір розробляти і проводити програми професійної підготовки.

 

У групі Renault працює найбільша частка жінок в порівнянні з іншими автовиробниками, однак їх число як і раніше не перевищує 25% від всього персоналу. Група ставить перед собою високі цілі щодо досягнення гендерного паритету, який буде забезпечуватися такими ініціативами:

  • просування жінок на ключові позиції в Групі, в тому числі в керівництві. Група збирається довести частку жінок до 30% до 2030 року, 35% - до 2035 року і 50% - до 2050 року;

  • збереження своєї позиції лідера галузі по скороченню різниці в оплаті праці між чоловіками і жінками, яка вже практично досягла нуля на рівні Групи та до 2025 року буде повністю знівельована;

  • до 2025 року Renault досягне гендерного паритету за чисельністю підмайстрів і стажистів, створивши систему підготовки кадрів і гарантувавши знайомство майбутніх поколінь з галузевими спеціальностями.

 

Розвиток інклюзивної мобільності для всіх: мобільність може бути основним джерелом нерівності і перешкодою до стабільного працевлаштування в деяких регіонах. Без неї часто буває складно отримати і зберегти роботу або пройти необхідне навчання. У зв'язку з цим з 2012 року Група за підтримки майстерень солідарності Renault і в рамках партнерства з французьким кадровим агентством Pôle Emploi і службою мікрокредитування Adie надає безробітним, хто не може отримати кредит в банку, нові автомобілі в лізинг. Метою цієї роботи на 2025 рік є десятикратне збільшення числа людей, які отримали свій автомобіль - з декількох сотень до декількох тисяч - що вдасться реалізувати завдяки мережі компанії і автомобілів Factory VO.


В межах недавніх проектів фонд Renault Foundation разом зі своєю міжнародною мережею підтримує програми, які допомагають людям без стабільної зайнятості знайти роботу, направляючи їх пошуки на місцеві ринки праці поруч з відділеннями Групи і надаючи співробітникам можливість стати активними учасниками програми.

 

З метою інтегрувати стратегію корпоративної соціальної відповідальності в основну діяльність компанії був заснований Виконавчий комітет зі стратегії корпоративної соціальної відповідальності, до якої увійшли представники вищого керівництва основних функціональних підрозділів Групи: виробництва, закупівель, інженерних розробок і кадрів. Всі рішення будуть представлятися на розгляд комітету при Раді директорів під головуванням Жана-Домініка Сенара.

Детальніше про фонд