10 жовтня 2025 року
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Рекламна Кампанія — «День водія та водійки» (далі — «Рекламна Кампанія»/«Кампанія»), яка проводиться у форматі днів відкритих дверей в дилерській мережі Renault 24-25 жовтня 2025 року. Рекламна Кампанія, спрямована на популяризацію продукції торговельної марки «Renault» (далі — «Продукція»), проводиться з метою залучення уваги покупців до Продукції та стимулювання споживчого попиту на Продукцію.
1.2. Організатором та Виконавцем рекламної Кампанії є Приватне акціонерне товариство «Рено Україна», яке є юридичною особою, створеною та зареєстрованою згідно чинного законодавства України (далі за текстом також — «Організатор») (ЄДРПОУ 33552751, місцезнаходження: вул. Прахових Сім’ї, 58/10, Київ, 01033).
1.3. Учасником Рекламної Кампанії може бути громадянин України, якому на момент проведення Рекламної Кампанії вже виповнилося 18 років, і який виконав всі умови, які необхідні для участі у Рекламній Кампанії згідно даних Правил (далі — «Учасник»). Взяти участь у Рекламній Кампанії можуть Учасники, які згодні з умовами цих Правил Рекламної Кампанії, не мають обмежень, зазначених у п. 1.4. цих Правил, та виконують умови, зазначені у п.2.1 Правил. Організатор Рекламної Кампанії не зобов’язаний перевіряти дієздатність Учасників Рекламної Кампанії.
1.4. Учасниками не визнаються, і не мають права брати участь у Рекламній Кампанії:
1.4.1. Працівники та представники, Організатора Рекламної Кампанії та дилерів офіційної дилерської мережі Renault і будь-яких юридичних осіб, що беруть участь у підготовці, організації та/або проведенні Кампанії.
1.4.2. Чоловік або дружина осіб, перелічених в підпункті 1.4.1. пункту 1.4 цих Правил, а також найближчі родичі (дитина, брат, сестра, батько, мати, дід, бабуся і т.д.).
1.4.3. Особи, яким на момент проведення Рекламної Кампанії ще не виповнилося 18 років. 1.4.4. Особа, яка на сайті https://renault.ua/ заповнила форму для участі у Кампанії неналежним чином, а саме: несправжнє ім’я (ім’я не співпадає з паспортними даними
Учасника), відсутність базової та контактної інформації про особу (ім’я, прізвище, e-mail, контактний телефон).
1.5. Період проведення Рекламної Кампанії:
Дні відкритих дверей в дилерських центрах Renault з 24.10.2025 по 25.10.2025 року. Проведення розіграшу та публікація результатів на сайті www.renault.ua – 31.10.2025р.
1.6. Рекламна Кампанія проводиться у визначених дилерських центрах Renault на території України, крім тимчасово окупованих територій, зони проведення бойових дій та заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримування збройної агресії Російської федерації.
1.7. В рамках Рекламної Кампанії проводиться розіграш Заохочення: знижка 30% на покупку автомобіля Renault (моделі Duster, Taliant, Kardian, Express, Express van зі складу авто в Україні, наявних на момент покупки).
Кількість Заохочень, що розігруються – 2 (два). Заохочення може бути використане на покупку одного авто. Один Учасник має можливість виграти одне Заохочення.
1.8. Загальна кількість Переможців Рекламної Кампанії складається з 2 (двох) осіб.
1.9. Дані Правила проведення Рекламної Кампанії будуть розміщені на сайті www.renault.ua.
1.10. Організатор залишає за собою право зупинити Рекламну Кампанію або повністю її відмінити, а також змінити у будь-який час умови участі, про що буде повідомлено у розділі Новини на сайті www.renault.ua
2. УМОВИ УЧАСТІ В РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ
2.1. Порядок участі в Рекламній Кампанії.
Для того щоб взяти участь у Рекламній Кампанії, Учаснику необхідно:
2.1.1. Відвідати дилерський центр, який бере участь в Рекламній Кампанії, з переліку в п. 1.6., в період проведення днів відкритих дверей 24-25 жовтня 2025 року;
2.1.2. Пройти реєстрацію за формою на сайті https://docs.google.com/forms, відсканувавши QR-код, розміщений в дилерському центрі, та заповнити свою контактну інформацію (ім’я, прізвище, e-mail, контактний телефон).
2.1.3. Бути згодним отримувати пропозиції від Renault, поставивши відповідну відмітку під час реєстрації;
2.1.4. Для розіграшу приймається одна реєстраційна форма Учасника незалежно від кількості відправлених форм та кількості відвідувань дилерських центрів.
2.2. Порядок визначення Переможців Рекламної Кампанії.
2.2.1. Визначення Переможців Рекламної Кампанії здійснює Організатор з 12:00 до 14:00 31.10.2025р. серед усіх Учасників, які виконали умови п.2.1. цих Правил та не мають обмежень згідно п.1.4. Правил, після закінчення періоду проведення Днів відкритих дверей - 24-25.10.2025р.
2.2.2. За результатами Рекламної Кампанії «День водія та водійки» буде визначено Переможців Рекламної Кампанії — всього 2 переможці за допомогою програми, яка працює в автоматичному режимі, а саме веб-сторінки в мережі Інтернет за адресою: https://www.random.org/. Учасники, що опиняться на перших двох позиціях у списках, мають право отримати Заохочення. Організатор зв’язується з
Переможцями за телефонними номерами, які були вказані даними Учасниками під час реєстрації, впродовж 2-х годин з моменту визначення Переможців.
У випадку, якщо Організатор не зможе зв’язатись телефоном з Переможцем впродовж 2-х годин або такий Переможець в телефонній розмові відмовиться від отримання Заохочення, Організатор проводить повторний розіграш та визначення Переможця в описаному вище порядку. Розіграш проводиться поки не буде визначено двох Переможців, які підтвердили згоду отримати Заохочення, у день проведення розіграшу до 18:00.
2.2.3. Імена Переможців Рекламної Кампанії, визначених згідно п. 2.2.2 Правил, будуть опубліковані у день розіграшу на сайті www.renault.ua, у розділі Новини.
2.2.4. Організатор Рекламної Кампанії залишає за собою право перевірити особу Учасника в будь-який момент і позбавити Учасника права брати участь в Кампанії, якщо той не відповідає вимогам цих Правил.
2.2.5. Якщо при перевірці даних Учасника виявиться, що він порушив дані Правила, або надати йому Заохочення неможливо через причини, що не залежать від Організатора, Заохочення даному учаснику не надається.
2.2.6. Організатор має право без попередження дискваліфікувати переможця з будь-якого етапу Рекламної Кампанії за підозри у шахрайстві чи іншій маніпуляції.
2.2.7. У разі наступної відмови Переможця від використання Заохочення після публікації імен Переможців на сайті або у разі або невикористання ним Заохочення протягом визначеного цими Правилами строку, повторний розіграш Заохочень Організатором не проводиться, визначення резервних або додаткових переможців Організатором не здійснюється.
2.2.8. У випадку неможливості Переможця скористатись Заохоченням особисто, вважається, що Переможець відмовився від Заохочення.
3. МЕХАНІКА НАДАННЯ ЗАОХОЧЕННЯ.
3.1. Тільки вказані у п.1.7. Правил Заохочення будуть розіграні під час Рекламної Кампанії.
3.2. Заохочення не може бути замінено на грошовий еквівалент або на іншу матеріальну компенсацію, у тому числі на знижку щодо купівлі інших товарів чи послуг у дилерській мережі.
3.3. Для отримання Заохочення, у випадку визначення відповідного Учасника Рекламної Кампанії Переможцем на сайті www.renault.ua, такий Учасник повинен:
3.3.1. Укласти договір з одним з дилерів офіційної дилерської мережі Renault на покупку одного з визначених в п. 1.7. автомобілів та оплатити встановлену дилером повну вартість автомобіля з урахуванням виграного Заохочення до 31.12.2025р. Придбання автомобіля можливе у будь-якого дилера офіційної дилерської мережі Renault, перелік дилерів зазначений на сайті www.renault.ua. Роздрібна вартість автомобіля встановлюється кожним дилером дилерської мережі самостійно та може відрізнятись у різних дилерів, а також від рекомендованої роздрібної ціни автомобіля, зазначеної на сайті www.renault.com.
3.3.2. Якщо Переможець не виконає умови п.3.3.1 Правил, він втрачає право на отримання Заохочення.
4. ІНШІ УМОВИ
4.1. Організатор не несе відповідальності за:
- неможливість зв’язатися телефоном з Учасником для повідомлення про визначеного його Переможцем Рекламної Кампанії у строки, встановлені в п.2.2.2. через відсутність відповіді Учасника, з вини організацій зв'язку, у випадку надання Учасником недостовірної контактної інформації під час реєстрації або з інших, незалежних від Організатора Рекламної Кампанії причин;
- невиконання, неналежне або несвоєчасне виконання Учасником Рекламної Кампанії/Переможцем Рекламної Кампанії обов'язків, передбачених у цих Правилах Рекламної Кампанії;
- за будь-які додаткові витрати Учасників, пов’язані із використанням Заохочення Рекламної Кампанії, при придбанням автомобіля, його реєстрацією, сплатою податків та зборів, страхуванням;
- неможливість скористатися правом на отримання Заохочення Рекламної Кампанії відповідно до Правил;
4.2. Організатор не вступає в будь-які суперечки стосовно визнання будь-яких осіб Учасниками / Переможцями Рекламної Кампанії і прав на одержання Заохочення. Організатор не бере на себе відповідальності за визначення прав сторін у будь-яких суперечках.
4.3. Організатор не несе відповідальності за неможливість проведення Рекламної Кампанії у відповідності до цих Правил, зокрема за проведення днів відкритих дверей, у певних дилерських центрах дилерської мережі, визначених у цих Правилах. Всі дилери офіційної дилерської мережі Renault є самостійними та незалежними від Організатора юридичними особами, які відповідають одноосібно за організацію та проведення дня відкритих дверей у власних дилерських центрах відповідно до вимог чинного законодавства, у тому числі щодо забезпечення безпеки. Організатор також не несе відповідальності за своєчасне проведення розіграшу для визначення Переможців та /передачу їм Заохочення у разі настання форс-мажорних обставин, таких як стихійні лиха, пожежа, повінь, військові дії будь-якого характеру, блокади, карантин, епідемії, суттєві зміни у законодавстві, що діють на території проведення Рекламної Кампанії, інші обставини, непідвладні контролю з боку Організатора.
4.4. Беручи участь в Рекламній Кампанії, Учасники /Переможці Рекламної Кампанії, зокрема, підтверджують свою згоду з наступним:
- інформація про факт перемоги, а також прізвище, імена Переможців Рекламної Кампанії можуть бути опубліковані у розділі Новини на сайті www.renault.ua без сплати будь-якої винагороди таким Учасникам. Учасники/Переможці також підтверджують свою згоду на безоплатне використання наданої інформації, зокрема імені, прізвища, фотографії, інтерв’ю або інших матеріалів з рекламною/маркетинговою метою, в т.ч. право публікації в засобах масової інформації, будь-яких друкованих, аудіо та відеоматеріалах, інтерв’ю зі ЗМІ, без будь-яких обмежень за територією, часом та способом використання. Усі відео- та фотоматеріали, зроблені за участю Переможців, створені під час проведення Рекламної Кампанії, є власністю Організатора і можуть використовуватися без додаткової згоди Переможців та будь-якого відшкодування. Усі права інтелектуальної власності, що виникають у зв’язку з виконанням цього пункту Правил, належать Організатору.
- Учасник/Переможець Рекламної Кампанії підтверджує свою згоду на здійснення Організатором Рекламної Кампанії збору, обробки, зберігання, використання, розповсюдження в цілях проведення Рекламної Кампанії отриманих від Учасника даних, в тому числі персональних даних, з дотриманням необхідних заходів захисту таких даних від несанкціонованого розповсюдження.
4.5. Учасник/Переможець Рекламної Кампанії має право відкликати згоду на обробку персональних даних, такого Учасника/Переможця Рекламної Кампанії, надіславши повідомлення на адресу anna.milokost @renault.com, при цьому участь такого Учасника у Рекламній Кампанії припиняється з моменту надання такого повідомлення. Повідомлення про відкликання надається у вільній формі та має бути чітко і однозначно висловлено.
4.6. Беручи участь у Рекламнії Кампанії, Учасник Рекламної Кампанії підтверджує повне розуміння викладених умов Рекламної Кампанії та повністю погоджується з даними Правилами Рекламної Кампанії.
4.7. У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення цих Правил, будь-яких спірних питань та/або питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Організатором.
4.8. Інформування щодо Правил Рекламної Кампанії здійснюється за допомогою анонсування Рекламної Кампанії у ЗМІ (мережі Інтернет) та розміщення офіційних Правил та умов Рекламної кампанії на Інтернет-сайті Організатора www.renault.ua.
4.9. Ці Правила можуть бути змінені та/або доповнені Організатором протягом всього строку проведення Рекламної Кампанії. Зміна та/або доповнення цих Правил можливі після їх затвердження й оприлюднення у тому ж порядку, що визначений для інформування про Правила. Такі зміни та доповнення набувають чинності з моменту оприлюднення їх у спосіб, передбачений п.4.9 Правил , якщо інше не буде спеціально визначене безпосередньо змінами/ доповненнями до цих Правил.
4.10. Організатор Акції не несе відповідальності за дотримання під час проведення днів відкритих дверей дилерами дилерської мережі Renault та Учасниками визначених законодавством вимог та обмежень, зокрема введених у зв’язку з військовим станом внаслідок збройної агресії Російської федерації проти України. Водночас Організатор рекомендує дилерам офіційної дилерської мережі Renault та Учасникам Акції дотримуватись відповідних норм та рекомендацій, встановлених Урядом, місцевими органами влади, та не нехтувати рекомендованими заходами безпеки під час оголошення сигналів повітряної тривоги.