Підключені Сервіси для стимулювання продажів на ринку електромобілів:
• Спрощений продаж старих електромобілів завдяки «сертифікату на акумулятор».
• Доступ до більш ніж 260 000 зарядних станцій по всій Європі з додатком “Mobilize Charge Pass”.
• Скорочення щоденних витрат з додатком "Mobilize Smart Charge".
Системи зберігання енергії на базі акумуляторів від електромобілів, що сприяють використанню джерел енергії:
• Компенсація різниці між виробництвом і споживанням енергії в режимі реального часу завдяки проекту стаціонарного енергосховища потужністю 15 МВт-год у Флані.
• Збільшення терміну служби акумуляторів електромобілів за допомогою інноваційних мобільних, модульних і багатоцільових рішень по зберіганню енергії.
«Зі зростанням кількості електричних і гібридних транспортних засобів ринки мобільності та енергетики стають все більш тісно пов'язаними. Завдяки повністю комплексній інтегрованій пропозиції Mobilize надає клієнтам конкретні рішення в області екології і сприяє досягненню мети Renault Group по нульовому викиду вуглецю», - зазначила Клотільд Дельбо( Clotilde Delbos), генеральний директор Mobilize
Mobilize запускає додаток "сертифікат на акумулятор", який дозволяє власникам електромобілів Renault і Dacia отримувати інформацію щодо залишків ємності акумулятора прямо в своєму смартфоні або в Інтернеті.
Сертифікат дає відразу кілька переваг:
· Збільшення залишкової вартості і ціни реалізації старих електромобілів.
· Швидкий продаж вживаних електромобілів новим клієнтам, які отримують гарантовану інформацію щодо залишку ємності акумулятора.
Додаток доступний через MY Renault для індивідуальних клієнтів і EASY CONNECT для компаній, а користувачі Dacia Spring можуть скористатися ним через MY Dacia.
Дані, що використовуються для підготовки сертифіката, збираються через систему управління батареями (BMS) або розраховуються з використанням інформації про час водіння і зарядки. Це дає точну картину стану акумулятора (SOH), тобто процентного співвідношення його поточної ємності до початкової. Наприклад, якщо SOH батареї на 40 кВтг становить 94%, то його залишкова ємність буде дорівнюватися 37,6 кВт-год.
Сертифікат доступний для автомобілів Renault ZOE E-TECH Electric, Renault Kangoo E-TECH Electric (33 кВт-год) і Twingo E-TECH Electric. Надалі послугою можна буде скористатися на майбутніх електричних і гібридних автомобілях Renault, а також на лінійці електромобілів Dacia.
Як засіб сприяння поширенню електромобільності Mobilize створила Mobilize Charge Pass-сервіс, призначений для зарядки електромобілів вже в дорозі.
MY Renault допомагає в пошуку найближчої доступної зарядної станції, сумісної з конкретним автомобілем, а також відображає найбільш зручний маршрут до неї і ціну. Після того, як автомобіль підключений до електромережі, сеанс зарядки можна почати за допомогою програми Mobilize Charge Pass, прив'язаного до засобу платежу.
Mobilize Charge Pass забезпечує доступ до мережі з більш ніж 260 000 пунктів зарядки в 25 країнах по всій Європі.
В даний час додаток доступний в Німеччині та Іспанії, а в найближчі місяці буде розгорнуто і в інших країнах.
За допомогою програми Mobilize Smart Charge власники електромобілів Renault можуть скоротити витрати на електроенергію і знизити свій вуглецевий слід за рахунок ефективного планування.
Mobilize Smart Charge управляє зарядкою автомобіля відповідно до підйомів і спадів у виробництві та споживанні електроенергії. Тобто зарядка зупиняється в періоди високого навантаження на енергомережу і відновлюється, коли в мережі виникає надлишок енергії. Це дозволяє застосовувати енергію з відновлюваних джерел і балансувати навантаження на мережу.
Mobilize Smart Charge розраховує оптимальний графік зарядки з урахуванням потужності мережі, доступності відновлюваних джерел енергії, цін на електроенергію і, зрозуміло, переваг користувачів (наприклад, потрібний рівень заряду, час початку та ін.). Така гнучкість високо цінується гравцями енергетичного ринку, адже в результаті електрика дістається користувачам дешевше.
В даний час додаток доступний у Франції та Нідерландах для власників Twingo E-TECH Electric і ZOE E-TECH Electric*.
*Автомобілі, що підтримують додаток: ZOE, фаза 1 (виробництво після листопада 2019 р.), ZOE, фаза 2 (виробництво після 29 жовтня 2020 р.) і всі моделі Twingo EV. На цих моделях можуть встановлюватися мультимедійні системи RLink або EasyLink
.jpg.ximg.xsmall.jpg/d409767e14.jpg)
На тлі енергетичної трансформації Mobilize розгорнула енергосховище ємністю 15 МВт-год, яке дозволить в реальному часі компенсувати різницю між виробництвом і споживанням електроенергії.
Mobilize продовжує реалізацію проекту Advanced Battery Storage, найбільшого стаціонарного сховища енергії на акумуляторах від електромобілів. В кінцевому рахунку ємність мережі, розташованої у Франції та Німеччині, складе 70 МВт-год.
Слідом за Дуе на півночі Франції і німецьким Ельверлінгсеном в Mobilize вирішили встановити 480 нових акумуляторів від Renault ZOE на заводі Renault Group Re-Factory у Флані (Івелін, Франція), створивши додаткову ємність в 15 МВт-ч. Надалі їх замінять на старі акумулятори, які вже не придатні для використання на електромобілях через зниження щільності енергії і потужності, але вони отримають друге життя в якості сховища. Продовження терміну служби акумуляторів від електромобілів дозволить скоротити їх загальний вуглецевий слід.
Щоб гарантувати безперебійне обслуговування всіх користувачів, виробництво і споживання електроенергії в енергомережі має бути завжди збалансовано. В рамках проекту Advanced Battery Storage в періоди низького споживання енергія запасається в акумуляторах від електромобілів і повертається в мережу, коли попит збільшується. Акумулятори виступають в ролі буфера для енергомережі і допомагають збільшити частку використовуваної відновлюваної енергії.
Проект Advanced Battery Storage характеризує лідерські позиції компанії Mobilize в області інтелектуальних енергосистем, які розробляються у співпраці з партнерами: The Banque des territoires, Mitsui Corp. from Japan, Demeter (через Фонд екологічної модернізації транспорту), The Mobility House, Nidec и Fenecon.
.jpg.ximg.xsmall.jpg/a56dc30f95.jpg)
В рамках зусиль з глобального підвищення екологічності електричного транспорту і зниженню викидів CO2 до нуля, Mobilize і betteries AMPS GmbH підписали промислову угоду про виробництво модульного, універсального і підключеного сховища енергії, що легко транспортується, на акумуляторах від електромобілів. Надаючи їм друге життя в якості сховища чистої і доступної енергії, Mobilize і betteries демонструють своє прагнення підтримувати економіку замкнутого циклу і скорочувати вуглецевий слід таких акумуляторів.
Елементи betterPack (основний компонент сховища) можна об'єднувати в модулі betterGen (візок з інвертором і зарядним пристроєм) і використовувати в якості альтернативи компактним паливним генераторам. Потужність системи становить 2-5 кВт, а ємність-2,3-9,2 кВт-ч. Її можна експлуатувати в закритих приміщеннях, оскільки на відміну від традиційних генераторів вона не виробляє вихлопних газів.
Система проста у використанні, практично не видає шуму і ідеально підійде для компаній, що здають в оренду промислове обладнання, знімальних груп або будівельних бригад, які хочуть скоротити свій викид CO2. betterPack - це також ідеальне готове рішення для триколісних автомобілів (наприклад, моторикш) і навіть для невеликих човнів на електричній тязі. Завдяки невеликій масі (менше 35 кг) betterPack можна замінити вручну і забезпечити безперебійну роботу обладнання.
В даний час реалізується кілька пілотних проектів, в результаті яких основні клієнти побачать продукт, по-справжньому відповідний їх очікуванням. Отримані відгуки будуть враховані в остаточній конструкції. Крім вже розглянутих рішень, команди продовжують шукати нові варіанти застосування своїх систем, наприклад в зв'язці з компактними сонячними панелями, не підключеними до мережі. Цей тандем дозволить користуватися "зеленою" енергією в періоди підвищеного попиту.
Завдяки вживаним акумуляторам рішення Mobilize і betteries коштує на 15-65% менше в порівнянні з традиційними системами на паливних генераторах.
Після того, як Mobilize і betteries в червні 2021 року заявили про промислове співробітництво, компанії почали готуватися до початку виробництва серійної моделі на заводі Renault Group Re-Factory у Флані (Франція). Очікується, що продажі установки розпочнуться до кінця 2021 року.