Mobilize розробила практичні рішення для екологічної трансформації

Підключені Сервіси для стимулювання продажів на ринку електромобілів:

 

• Спрощений продаж старих електромобілів завдяки «сертифікату на акумулятор».

• Доступ до більш ніж 260 000 зарядних станцій по всій Європі з додатком “Mobilize Charge Pass”.

• Скорочення щоденних витрат з додатком "Mobilize Smart Charge".

Системи зберігання енергії на базі акумуляторів від електромобілів, що сприяють використанню джерел енергії:

 

• Компенсація різниці між виробництвом і споживанням енергії в режимі реального часу завдяки проекту стаціонарного енергосховища потужністю 15 МВт-год у Флані.

• Збільшення терміну служби акумуляторів електромобілів за допомогою інноваційних мобільних, модульних і багатоцільових рішень по зберіганню енергії.

 

«Зі зростанням кількості електричних і гібридних транспортних засобів ринки мобільності та енергетики стають все більш тісно пов'язаними. Завдяки повністю комплексній інтегрованій пропозиції Mobilize надає клієнтам конкретні рішення в області екології і сприяє досягненню мети Renault Group по нульовому викиду вуглецю», - зазначила Клотільд Дельбо( Clotilde Delbos), генеральний директор Mobilize

Підключені Сервіси для стимулювання продажів на ринку електромобілів

Сертифікат на акумулятор: спрощений продаж старих електромобілів

Mobilize запускає додаток "сертифікат на акумулятор", який дозволяє власникам електромобілів Renault і Dacia отримувати інформацію щодо залишків ємності акумулятора прямо в своєму смартфоні або в Інтернеті.

Сертифікат дає відразу кілька переваг:

·         Збільшення залишкової вартості і ціни реалізації старих електромобілів.

·         Швидкий продаж вживаних електромобілів новим клієнтам, які отримують гарантовану інформацію щодо залишку ємності акумулятора.

Додаток доступний через MY Renault для індивідуальних клієнтів і EASY CONNECT для компаній, а користувачі Dacia Spring можуть скористатися ним через MY Dacia.

Дані, що використовуються для підготовки сертифіката, збираються через систему управління батареями (BMS) або розраховуються з використанням інформації про час водіння і зарядки. Це дає точну картину стану акумулятора (SOH), тобто процентного співвідношення його поточної ємності до початкової. Наприклад, якщо SOH батареї на 40 кВтг становить 94%, то його залишкова ємність буде дорівнюватися 37,6 кВт-год.

Сертифікат доступний для автомобілів Renault ZOE E-TECH Electric, Renault Kangoo E-TECH Electric (33 кВт-год) і Twingo E-TECH Electric. Надалі послугою можна буде скористатися на майбутніх електричних і гібридних автомобілях Renault, а також на лінійці електромобілів Dacia.

Mobilize Charge Pass: доступ до більш ніж 260 000 зарядних станцій по всій Європі

Як засіб сприяння поширенню електромобільності Mobilize створила Mobilize Charge Pass-сервіс, призначений для зарядки електромобілів вже в дорозі.

MY Renault допомагає в пошуку найближчої доступної зарядної станції, сумісної з конкретним автомобілем, а також відображає найбільш зручний маршрут до неї і ціну. Після того, як автомобіль підключений до електромережі, сеанс зарядки можна почати за допомогою програми Mobilize Charge Pass, прив'язаного до засобу платежу.

Mobilize Charge Pass забезпечує доступ до мережі з більш ніж 260 000 пунктів зарядки в 25 країнах по всій Європі.

В даний час додаток доступний в Німеччині та Іспанії, а в найближчі місяці буде розгорнуто і в інших країнах.

Mobilize Smart Charge - економія на електриці при зарядці автомобіля енергією, отриманою з екологі

За допомогою програми Mobilize Smart Charge власники електромобілів Renault можуть скоротити витрати на електроенергію і знизити свій вуглецевий слід за рахунок ефективного планування.

Mobilize Smart Charge управляє зарядкою автомобіля відповідно до підйомів і спадів у виробництві та споживанні електроенергії. Тобто зарядка зупиняється в періоди високого навантаження на енергомережу і відновлюється, коли в мережі виникає надлишок енергії. Це дозволяє застосовувати енергію з відновлюваних джерел і балансувати навантаження на мережу.

Mobilize Smart Charge розраховує оптимальний графік зарядки з урахуванням потужності мережі, доступності відновлюваних джерел енергії, цін на електроенергію і, зрозуміло, переваг користувачів (наприклад, потрібний рівень заряду, час початку та ін.). Така гнучкість високо цінується гравцями енергетичного ринку, адже в результаті електрика дістається користувачам дешевше.

В даний час додаток доступний у Франції та Нідерландах для власників Twingo E-TECH Electric і ZOE E-TECH Electric*.

*Автомобілі, що підтримують додаток: ZOE, фаза 1 (виробництво після листопада 2019 р.), ZOE, фаза 2 (виробництво після 29 жовтня 2020 р.) і всі моделі Twingo EV. На цих моделях можуть встановлюватися мультимедійні системи RLink або EasyLink

Системи зберігання енергії на базі акумуляторів від електромобілів, що сприяють використан

На тлі енергетичної трансформації Mobilize розгорнула енергосховище ємністю 15 МВт-год, яке дозволить в реальному часі компенсувати різницю між виробництвом і споживанням електроенергії.

Mobilize продовжує реалізацію проекту Advanced Battery Storage, найбільшого стаціонарного сховища енергії на акумуляторах від електромобілів. В кінцевому рахунку ємність мережі, розташованої у Франції та Німеччині, складе 70 МВт-год.

Слідом за Дуе на півночі Франції і німецьким Ельверлінгсеном в Mobilize вирішили встановити 480 нових акумуляторів від Renault ZOE на заводі Renault Group Re-Factory у Флані (Івелін, Франція), створивши додаткову ємність в 15 МВт-ч. Надалі їх замінять на старі акумулятори, які вже не придатні для використання на електромобілях через зниження щільності енергії і потужності, але вони отримають друге життя в якості сховища. Продовження терміну служби акумуляторів від електромобілів дозволить скоротити їх загальний вуглецевий слід.

Щоб гарантувати безперебійне обслуговування всіх користувачів, виробництво і споживання електроенергії в енергомережі має бути завжди збалансовано. В рамках проекту Advanced Battery Storage в періоди низького споживання енергія запасається в акумуляторах від електромобілів і повертається в мережу, коли попит збільшується. Акумулятори виступають в ролі буфера для енергомережі і допомагають збільшити частку використовуваної відновлюваної енергії.

Проект Advanced Battery Storage характеризує лідерські позиції компанії Mobilize в області інтелектуальних енергосистем, які розробляються у співпраці з партнерами: The Banque des territoires, Mitsui Corp. from Japan, Demeter (через Фонд екологічної модернізації транспорту), The Mobility House, Nidec и Fenecon.

Mobilize і betteries AMPS GmbH дають друге життя акумуляторам від електромобілів, пропоную

В рамках зусиль з глобального підвищення екологічності електричного транспорту і зниженню викидів CO2 до нуля, Mobilize і betteries AMPS GmbH підписали промислову угоду про виробництво модульного, універсального і підключеного сховища енергії, що легко транспортується, на акумуляторах від електромобілів. Надаючи їм друге життя в якості сховища чистої і доступної енергії, Mobilize і betteries демонструють своє прагнення підтримувати економіку замкнутого циклу і скорочувати вуглецевий слід таких акумуляторів.

 

Елементи betterPack (основний компонент сховища) можна об'єднувати в модулі betterGen (візок з інвертором і зарядним пристроєм) і використовувати в якості альтернативи компактним паливним генераторам. Потужність системи становить 2-5 кВт, а ємність-2,3-9,2 кВт-ч. Її можна експлуатувати в закритих приміщеннях, оскільки на відміну від традиційних генераторів вона не виробляє вихлопних газів.

 

Система проста у використанні, практично не видає шуму і ідеально підійде для компаній, що здають в оренду промислове обладнання, знімальних груп або будівельних бригад, які хочуть скоротити свій викид CO2. betterPack - це також ідеальне готове рішення для триколісних автомобілів (наприклад, моторикш) і навіть для невеликих човнів на електричній тязі. Завдяки невеликій масі (менше 35 кг) betterPack можна замінити вручну і забезпечити безперебійну роботу обладнання.

 

В даний час реалізується кілька пілотних проектів, в результаті яких основні клієнти побачать продукт, по-справжньому відповідний їх очікуванням. Отримані відгуки будуть враховані в остаточній конструкції. Крім вже розглянутих рішень, команди продовжують шукати нові варіанти застосування своїх систем, наприклад в зв'язці з компактними сонячними панелями, не підключеними до мережі. Цей тандем дозволить користуватися "зеленою" енергією в періоди підвищеного попиту.

Завдяки вживаним акумуляторам рішення Mobilize і betteries коштує на 15-65% менше в порівнянні з традиційними системами на паливних генераторах.

 

Після того, як Mobilize і betteries в червні 2021 року заявили про промислове співробітництво, компанії почали готуватися до початку виробництва серійної моделі на заводі Renault Group Re-Factory у Флані (Франція). Очікується, що продажі установки розпочнуться до кінця 2021 року.