image

Renault F1® Team на Гран-Прі Італії

Команда Renault DP World F1 Team заробила 12 очок на непередбачуваному і щедрому на події Гран-прі Італії - Даніель Ріккардо фінішував шостим, а Естебан Окон - восьмим.

Підсумки на трассі Монца

Автомобіль безпеки і червоний прапор стали одним з головніших інцидентів в божевільній гонці протяжністю 52 кола і повністю змінили хід Гран-прі в Монці.

 

Обидва пілоти відмінно стартували: Даніель обігнав Валттері Боттаса і Макса Ферстаппена в першому колі і посів п'яте місце, а Естебан піднявся на три місця - з дванадцятого на дев'яте.

 

Нестандартна ситуація, яка призвела до того, що автомобіль безпеки виїхав на трасу, але піт-лейн при цьому закрився, повністю змінила таблицю лідерів. Обидва пілоти на 22-му колі зробили піт-стоп і встановили шини Medium. Інші пілоти провели піт-стоп пізніше під червоним прапором, завдяки чому виграли кілька позицій.

 

На рестарті Даніель був дев'ятим, а Естебан - дванадцятим. Обидві машини добре стартували з оновленої решітки - Естебан піднявся на два місця до десятого. Завдяки штрафам, накладеним на суперників попереду, обидва пілоти відіграли позиції - Даніель став шостим до заключного етапу. Естебан йшов до фінішу на сьомому місці, але на останньому колі його обійшов Льюїс Хемілтон.

Даніель Ріккардо, стартував 7-м, фінішував 6-м:

Даніель Ріккардо, стартував 7-м, фінішував 6-м:

«Божевільна гонка. За напруженістю вона нагадала мені етап в Баку 2017 року і вийшла настільки ж непередбачуваною. Вітаю П'єра [Гаслі] з його першою перемогою. Я знаю ці емоції першої перемоги, неймовірні відчуття. Шосте місце - не такий поганий результат для нас сьогодні. У цій ситуації я не міг досягти більшого. Машина безпеки і червоні прапори з'явилися в невідповідний для нас момент. В цілому я задоволений стартом і темпом на дистанції, але тепер потрібно готуватися до наступного вікенду».

Естебан Окон, стартував 12-м, фінішував 8-м:

Естебан Окон, стартував 12-м, фінішував 8-м:

«У мене змішані почуття сьогодні. З одного боку, ми добре провели гонку, заробили багато очок. З іншого, ви бачите гонщиків на подіумі і думаєте, що все могло скластися інакше. Нам не пощастило, ми провели піт-стоп безпосередньо перед зупинкою гонки червоними прапорами, так що інші змогли змінити шини без втрати часу. Гонка пройшла добре. На старті я випередив трьох, потім їхав в гарному темпі і міг боротися за очки. Одним з тих, кого я обігнав на старті, був П'єр Гаслі - і він виграв гонку! Ймовірно, ми не виправдали наших високих очікувань по темпу, але все ж гонка пройшла добре».

Сиріл Абітебул, керівник команди:

Сиріл Абітебул, керівник команди:

«Після гарного виступу в Спа і оголошення про ребрендинг команди, яка в наступному році буде називатися Alpine, безумовно, були присутні високі очікування і тиск на команду. Ми також знали, що тут буде два невідомих моменти. По-перше, ми не знали, наскільки добре траса підійде нашій машині - характеристики Монца менш сприятливі для нас, ніж на трасі в Спа, з великою кількістю часу на колі, що проходить в швидкісних поворотах. Крім того, ми не уявляли, як позначиться на формі команд технічна директива щодо режимів роботи двигуна. Якщо її вплив на кваліфікацію поки не зовсім зрозумілий, то в гонці боротьба стала ще щільнішою і захоплюючою. Обидва пілоти відмінно стартували. Даніель випередив Боттаса і утримував його позаду, а Естебан провів кілька обгонів. Але потім різні інциденти негативно позначилися на наших позиціях, так що в підсумку ми фінішували тільки на шостому та восьмому місцях. Ми засмучені таким результатом, але часом ви залежите від факторів, які не можете контролювати. Зрозуміло, що в ці вихідні наша машина не така сильна, як McLaren, котра в подібних обставинах була швидшою. Проте, приємно бачити чотири машини з моторами Renault в першій вісімці на настільки вимогливій до потужності трасі, як Монца. В цілому ми зібрали непогані очки, що дозволяє нам зайняти п'яте місце в Чемпіонаті, залишаючись при цьому в полі зору команд, що знаходяться вище нас в турнірній таблиці».