Європейські дні спадщини: Renault Group представляє власну колекцію мистецтва і відчиняє д

Renault Group в особі Фонду Renault Foundation бере участь у проекті «Європейські дні спадщини», що проводиться Міністерством культури Франції 18-19 вересня 2021 року. З цієї нагоди група вперше відчиняє двері своєї історичної будівлі в Булонь-Бійанкурі. Всі охочі можуть познайомитися зі спадщиною компанії, відвідавши "кабіну" Луї Рено (реконструйовану майстерню, де він працював над першою моделлю Renault-Type A), виставку робіт з колекції сучасного мистецтва та експозицію класичних автомобілів Renault.

  • Художня колекція Renault

Художня колекція Renault

Ця колекція – з’єднувальна ланка між мистецтвом і
Колекція заснована за підтримки колишнього глави групи П'єра Дрейфюса, сьогодні знаходиться під управлінням Фонду Renault Foundation і налічує понад 550 робіт. Вона з'явилася на світ завдяки унікальній стратегії корпоративного спонсорства, яка покликана зблизити світ мистецтва і промисловості. Тому компанія відчиняє двері в свої виробничі цехи і заводи для всіх художників, які шукають натхнення. Саме так налагодили зв'язок з автомобільною галуззю такі відомі діячі сучасного мистецтва, як Жан Дюбуфе, Вікторі Вазарелі, Роберт Дуасно, Жан Тенгелі, Арман, Роберт Раушенберг, Сем Френсіс, Міро, Ерро і Алечінскі, а нещодавно і Жан-Люк Мулен, Хайді Вуд і Анджела Палмер.автомобільною галуззю, вона втілює давній зв'язок Renault Group зі своїм
французьким корінням і її прагнення зберегти центр промислових, технологічних і
культурних інновацій у Франції.

Renault Group зробила доступним цей художній спадок максимально широкій аудиторії, перевівши частину своєї колекції в цифрові формати 2D і 3D. Близько тридцяти робіт, включаючи скульптури Дюбуфе і Міро, будуть представлені на сайті Renaultgroup.com.

Про фонд Renault Fondation

Про фонд Renault Fondation

Фонд Renault Foundation був заснований в 2001 році для надання допомоги людям, які не можуть знайти роботу і шукають своє місце в суспільстві. Фонд підтримує проекти з відновлення рівних можливостей у професійній інтеграції, налагодження зв'язків між сферами освіти та працевлаштування, а також з консультування та підтримки найбільш вразливих груп осіб, які намагаються повернутися до праці.

Також Фонд взяв на себе зобов'язання щодо підвищення впізнаваності художньої колекції Renault Group та організації доступу до неї. Фонд бере участь у тимчасових експозиціях і надає приблизно 550 робіт (картини, скульптури, фотографії та ін.) близько сотні відомих художників провідним національним і зарубіжним музеям.

дізнайтеся більше
  • Alt Image C29

Про Renault Classic

В колекцію Renault Classic входять понад 760 автомобілів, що втілюють винахідливість і досвід компанії, яка почала свій шлях в 1898 році в Булонь-Бійанкурі. Вона зберігає невичерпну кількість документації та фактів у вигляді тисяч метрів архівних плівок, понад 3200 мініатюр та іграшок, 1900 плакатів і приблизно 270 моделей у масштабі 1:5. Цю унікальну живу колекцію підтримує і використовує відділ Renault Classic, який регулярно показує її на виставках, ярмарках і ретро гонках, в матеріалах ЗМІ та документальних телефільмах, а також на спортивних заходах по всій Європі (Ле-Ман Класік, Гудвудський фестиваль швидкості, Автосалони, Європейські дні спадщини, тощо).

Таким чином, щорічно проводиться майже 100 заходів, на яких побачити автомобілі з колекції Renault Collection змогли вже понад 4 млн осіб.

Про Renault Group

Renault Group йде в авангарді технологічних змін, які відбуваються сьогодні в сфері мобільності. Завдяки альянсу з Nissan і Mitsubishi Motors і власним унікальним компетенціям в області електрифікації Renault Group, в яку входять 5 брендів-партнерів (Renault, Dacia, LADA, Alpine і Mobilize), пропонує своїм клієнтам стійкі та інноваційні транспортні рішення. Компанія веде діяльність більш ніж в 130 країнах, а в 2020 році її продажі склали 2,9 млн автомобілів. У компанії працює понад 170 000 чоловік, які реалізують стратегічне бачення групи "Purpose every day", створюючи рішення мобільності, які роблять людей ближчим один до одного. Renault Group готова до боротьби на ринку і має намір здійснити амбітну трансформацію, націлену на збільшення прибутку. В її основі лежить розробка нових технологій і послуг, а також нова лінійка ще більш конкурентних, збалансованих і електрифікованих автомобілів. Група усвідомлює екологічні проблеми сучасного світу і до 2040 року має намір досягти вуглецевої нейтральності в Європі. https://www.renaultgroup.com/en/