image

Renault DP World F1 Team на Гран-Прі Тоскани

Даніель Ріккардо перетнув фінішну лінію всього в 2,3 секунди від подіуму на захоплюючому Гран-прі Тоскани, під час якого на трасу кілька разів виїжджав автомобіль безпеки і гонка двічі переривалася червоними прапорами. Естебан Окон зійшов з дистанції через проблеми з гальмами.

Вікенд у Тоскані

Обидва пілоти впевнено і чисто стартували: Даніель посів шосте місце, а Естебан - десятий в кінці першого кола. Після першого автомобіля безпеки з наступним рестартом стався новий інцидент з кількома машинами, який привів до червоного прапора.

У машини Естебана була виявлена проблема з гальмами, тому він не зміг продовжити боротьбу після рестарту. Даніель поступово просувався вперед. На 27-му колі завдяки своєчасному і проведеному за 2,7 секунди піт-стопу Даніель став третім, гонка в той час стала наближатися до інтригуючого фіналу - її лідери почали боротьбу за подіум.

Але другий автомобіль безпеки і червоний прапор привели до ще одного старту з місця. Даніель зреагував краще за інших, його машина розігналася з місця до 200 км/год за 4,2 секунди. Завдяки такому блискавичному старту він зайняв друге місце.

Незважаючи на всі зусилля, австралієць не зміг утримати позицію, поступившись її колом пізніше, і став третім за дев'ять кіл до фінішу. Даніель фінішував на четвертому місці - втретє в цьому сезоні.

Даніель Ріккардо, стартував 8-м, фінішував 4-м:

Даніель Ріккардо, стартував 8-м, фінішував 4-м:

«Я дуже задоволений сьогоднішнім результатом, ми знову були так близькі до подіуму. День був довгим, гонку кілька разів зупиняли, відбулося безліч інцидентів. Головне, що з усіма гонщиками все добре. У якийсь момент здавалося, що я зможу фінішувати третім - подіум був так близько. Поки ми не можемо пробитися вище четвертого місця. Я добре стартував, випередив Валттері [Боттаса], але Валттері і Алекс Елбон були швидшими, я не зміг їх стримати. Прикро не піднятися на подіум після такої гонки, але четверте місце - теж гарний результат».

Естебан Окон, стартував 10-м, сходження:

Естебан Окон, стартував 10-м, сходження:

«Через перегрів гальм мені довелося зійти з дистанції. Коли я їхав за автомобілем безпеки, задні гальма загорілися, що призвело до пошкодження трубопроводу гальм - і ми не змогли продовжувати боротьбу. Я відчував, що у нас є необхідний темп, щоб претендувати на очки. Гонка вийшла класною і щедрою на події. Цей рік досить божевільний в цілому, і це цікаво, так як є більше можливостей для досягнення вищих результатів».

Сиріл Абітебул, керівник команди:

Сиріл Абітебул, керівник команди:

«Після низки проблем, які звалилися на нас з п'ятниці, приємно бути розчарованим 4-м місцем! Якийсь час ми навіть сподівалися на подіум - команда його заслужила, але Алекс Елбон з Red Bull на останньому рестарті був швидшим. Гонка вийшла багатою на події, але я вважаю, що ми все зробили правильно. Даніель відмінно провів гонку, заслужено досягнувши успіху. Єдиний жаль пов'язаний з тим, що ми боролися тільки однією машиною - Естебан Окон був змушений зійти через проблеми з перегрівом гальм, причину яких ми обов'язково знайдемо. Головний висновок цих вихідних - ми ніколи не маємо приймати що-небудь як належне. Ми приїхали сюди в очікуванні дуже складного вікенду, так як такий тип трас зазвичай не підходить нашій машині, але нам все ж вдалося змусити її працювати. Це ще одне свідчення того, що ми можемо досягати більшого, поки команди наших виробничих центрів працюють над майбутніми поліпшеннями. Перша гонка в Муджелло пройшла фантастично, відмінна траса для пілотів і їх машин!».