Результати продажів Renault Group в світі за перше півріччя 2021

• В першому півріччі 2021 світові продажі Renault Group зросли на 18,7% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

  • В першому півріччі 2021 світові продажі Renault Group зросли на 18,7% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
  • Група продовжить вибіркову політику продажів, сприяючих збільшенню прибутку.
  • Бренд Renault зафіксував зростання на рівні 18,5%. Лінійка E-TECH має великий успіх – це кожний четвертий автомобіль Renault, проданий в Європі. Крім того, кожний другий Arkana куплений у версії E-TECH.
  • Dacia показала зростання на 24,5% завдяки оновленню модельного ряду, зокрема, випуску нового Sandero – найпопулярнішого автомобіля на роздрібному ринку Європи.
  • Продажі бренду LADA виросли на 41,1% у світі та на 51% в Росії, тим самим компанія зміцнила свою лідируючу позицію з часткою ринку 23%, що є кращим результатом за останні десять років.
  • Обсяг замовлень Групи в Європі на кінець червня 2021 року дорівнює продажам за 2,5 місяці, що підтверджує привабливість лінійки Renault E-TECH, легких комерційних автомобілів, нових Dacia Sandero і повністю електричного Dacia Spring.
  • Renault Group активно працює над виконанням своїх цілей в межах програми CAFE 2021.

Булонь-Бійанкур, 16/07/2021

В умовах триваючої пандемії COVID-19 Renault Group продала 1 422 600 автомобілів у першій половині 2021 року, що на 18,7% більше, ніж у 2020 році, але на 24,2% менше, ніж у першій половині 2019 року.

Протягом усього першого півріччя група продовжувала проводити вибіркову політику продажів, що сприяло збільшенню прибутковості на різних ринках.

Під брендом Renault по всьому світу було реалізовано 901 500 автомобілів, що на 18,5% більше, ніж у першій половині 2020 року. Зростання відновилося в усіх ключових країнах, при цьому частка продажів в Європі склала 59%. У п'яти основних європейських країнах (Франція, Німеччина, Іспанія, Італія та Великобританія) частка продажів роздрібним клієнтам в даний час становить 40%, що майже на 2 пункти більше в порівнянні з докризовою ситуацією 2019 року.

 

В Європі продажі бренду склали 532 161 автомобілів (+ 13,2%) з часткою ринку 7%. Такий результат обумовлено значним зростанням продажів електричних і електрифікованих легкових автомобілів лінійки E-TECH (91 869 автомобілів, + 149%). Крім того, Arkana дозволила бренду успішно повернутися в C-сегмент: за три місяці продажів було зроблено майже 20 000 замовлень. На ринку легких комерційних автомобілів, який виріс на 42,3%, Renault збільшила свою частку на 0,4 пункту до 14,4%.

 

В ключових країнах за межами Європи бренд Renault повернувся до зростання завдяки успішним запускам нових моделей: Kiger в Індії (+ 86,6%), Duster в Росії (+36%) і в Латинській Америці, включаючи Бразилію, де зростання склало 15,9%.

Dacia і Lada

Під брендом Dacia продано 262 814 автомобілів (+ 24,5%), чому сприяв успіх нового Sandero - найпопулярнішого автомобіля на роздрібному ринку Європи. Доступний електромобіль Dacia Spring демонструє впевнений старт: на поставки, заплановані на цю осінь, розміщено вже більше 15 000 замовлень. Dacia продовжує оновлювати весь модельний ряд: після появи в кінці 2020 року нових Sandero і Logan, в червні 2021 року був представлений новий Duster. Також на Мюнхенському автосалоні у вересні бренд представить абсолютно нове сімейство семимісних автомобілів і нову багатофункціональну модель. 

В Росії бренд LADA реалізував 200 219 автомобілів (+ 51%) і зміцнив свою позицію лідера з часткою ринку 23%, що є найкращим результатом за останні десять років. Чотири моделі LADA входять в топ - 10 продажів в Росії: на першому місці Granta (72 787 автомобілів), на другому - Vesta (57 031 автомобілів), а також NIVA, включаючи нову модель Travel, і Новий Largus, випущений в березні.

Про Renault Group

Renault Group знаходиться в авангарді інноваційної мобільності, яка сьогодні змінюється зсередини. Завдяки альянсу з Nissan і Mitsubishi Motors і власній унікальній експертизі в області електрифікації Renault Group, в яку входять 5 брендів-партнерів (Renault, Dacia, LADA, Alpine і Mobilize), пропонує своїм клієнтам стійкі та інноваційні рішення в області мобільності. Компанія веде діяльність більш ніж в 130 країнах, в ній працює понад 170 000 чоловік, а в 2020 році її продажі склали 2,9 млн автомобілів. Renault Group готова до боротьби на ринку і має намір здійснити амбітну трансформацію, яка принесе велику користь. В її основі лежить розробка нових технологій і послуг, а також нова лінійка ще більш конкурентоспроможних, збалансованих і електрифікованих автомобілів. Група усвідомлює екологічні проблеми сучасного світу і до 2050 року має намір досягти вуглецевої нейтральності в Європі. www.group.renault.com