2018 фінансовий рік
- Продажі Groupe Renault виросли на 3,2% з урахуванням включення з 1 січня 2018 р. результатів Jinbei і Huasong в статистику. У порівнянні з базою за 2017 р. продажі Groupe Renault скоротилися на 1,2% на тлі спаду світового ринку на 0,3%.
- У Європі продажі залишилися на стабільному рівні (+ 0,5%).
- Groupe Renault розширює свою міжнародну присутність в рамках плану Drive the Future, і сьогодні її частка зарубіжних продажів становить 50,6% (49,2% в 2017 р.), в тому числі завдяки об'єднанню з марками Jinbei і Huasong.
- У сегменті електромобілів Groupe Renault за рік збільшила продажі на 37% з особливо високим зростанням у другому півріччі (+ 62%). Renault лідирує в Європі з часткою ринку в 22%.
- У сегменті легких комерційних автомобілів Groupe Renault збільшила продажі на 33,7% (619 229 од.). Без урахування результатів Jinbei і Huasong продажі виросли на 0,9% до 467 042 од.
- Groupe Renault планує збільшити продажі в 2019 р. показавши основне зростання в другому півріччі завдяки випуску нових глобальних моделей і нового Clio, європейського флагмана Groupe Renault, прем'єра якого відбудеться на Женевському автосалоні.
У 2018 р. Groupe Renault продала 3 884 295 автомобілів, включаючи 2 532 567 (-5,2%) Renault і 700 798 (+ 7,0%) - Dacia. Продажі Lada виросли на 18,7% до 398 282 шт., а продажі Renault Samsung Motors скоротилися на 14,9% до 84 954 од. Jinbei і Huasong разом продали 165 603 автомобілів.
У сегменті електромобілів продажі марки Renault в усьому світі зросли за рік на 36,6% (більше 49 600 од.) З основним зростанням у другому півріччі (+ 62,1%). Renault лідирує в Європі з часткою ринку в 22,2%. Продажі ZOE збільшилися на 26,1% (39 458 од.), а Kangoo Z.E. - на 105,1% (8747 од.).
У сегменті легких комерційних автомобілів продажі Groupe Renault з урахуванням результатів Jinbei і Huasong виросли на 33,7%. У 2018 р. марка Renault встановила новий рекорд, незважаючи на спад в Туреччині та Аргентині, двох важливих для цього сегмента ринках.
"Продажі Групи Renault в 2018 р. з урахуванням результатів Jinbei і Huasong збільшилися на 3,2%. Зростання продажів Групи в Росії, Бразилії та Африці компенсувало усі економічні та геополітичні складності за межами Європи ", - зазначає Олів'є Мюрге, виконавчий віце-президент Groupe Renault з продажів та регіонів.
У Європі продажі Groupe Renault практично не змінилися (+ 0,5%) на ринку, який виріс на 0,2%. Зростання продажів Groupe Renault в основному був обумовлений хорошими продажами в B-сегменті (Clio, Captur, Sandero) і результатами нового Duster. Clio залишається другим найбільш продаваним автомобілем у Європі, а Captur став лідером в сегменті кросоверів.
Марка Dacia встановила новий рекорд продажів в Європі - 511 622 автомобілів (+ 10,3%) і досягла рекордної частки ринку в 2,9% (+0,3 вп). Це зростання пов'язане з хорошими результатами нового Duster, запущеного на початку року, і Sandero.
Groupe Renault розширює свою міжнародну присутність в рамках плану Drive the Future, і сьогодні її частка зарубіжних продажів становить 50,6% (49,2% в 2017 р.), в тому числі завдяки об'єднанню з марками Jinbei і Huasong і незважаючи на падіння продажів в Туреччині та Індії, а також припиненню діяльності в Ірані з початку вересня.
У Китаї Groupe Renault продовжує реалізацію свого плану Drive the future. Продажі Dongfeng-Renault знизилися на 26,9% в очікуванні запуску нових моделей в 2019 р. Спільне підприємство RBJAC (Jinbei / Huasong) активно розвивається. Groupe Renault продовжує свій наступ в сегменті електромобілів, інвестуючи в JM EV, 5-го найбільшого виробника електромобілів. В цілому з урахуванням результатів марок Jinbei і Huasong продажі Groupe Renault в Китаї склали 216 699 автомобілів.
У Росії, другій країні Groupe Renault за обсягом продажів, ринок виріс на 12,8%. Тут Groupe Renault є лідером з продажів - більше чверті всіх проданих автомобілів належать маркам Lada або Renault. Продажі зросли на 10,9%.
В очікуванні виходу на ринок моделі Arkana в 2019 р. продажі марки Renault залишилися на колишньому рівні і склали 137 062 автомобіля. LADA зафіксувала зростання на 15,6% з продажами в 360 204 автомобілів і ринковою часткою в 20% (+0,5 вп) завдяки успішному оновленню лінійки. LADA Vesta стала найбільш продаваним автомобілем у Росії.
У Бразилії продажі Groupe Renault зростали вищими темпами, ніж ринок, який збільшився на 13,6%. Продажі зросли на 28,5% майже до 215 000 автомобілів, а ринкова частка досягла 8,7% (+1,0 вп) завдяки хорошим результатам Kwid, який розійшовся тиражем понад 67 000 од.
В Африці Groupe Renault зміцнила своє лідерство з ринковою часткою в 18,1% і продажами в 218 797 автомобілів завдяки хорошим результатам в Марокко, ПАР і Єгипті. Ринкова частка в Марокко досягла 43%, а продажі зросли на 7%. Dacia залишається там лідером завдяки своїм бестселерам, Dokker і Logan. У ПАР продажі марки Renault виросли на 14,9% і перевищили 26 000 од., що відповідає ринковій частці в 4,9%. В Єгипті ринкова частка збільшилася більш ніж на 3 вп і досягла 11,4%, а продажі склали 20 504 автомобілів.
В Індії продажі скоротилися на 26,8% на тлі зростання ринку на 8,4% в очікуванні запуску нової моделі, наміченого на друге півріччя 2019 р.
Очікується, що в 2019 р. світовий ринок залишиться на рівні 2018 р.Європейський ринок також не зазнає помітних змін. Очікується, що ринок Росії повинен вирости принаймні на 3%, ринок Бразилії - на 10%.На цьому тлі Groupe Renault очікує незначне збільшення продажів в 2019 році з основним зростанням у другому півріччі завдяки запуску низки глобальних моделей і виходу нового Clio, флагманської моделі Groupe Renault в Європі.
На кінець грудня |
|||
|
2018 |
2017 |
Зміна, % |
Франція |
689,788 |
673,868 |
2.4% |
Європа ** (за винятком Франції) |
1,230,954 |
1,237,956 |
-0.6% |
Франція + Європа разом |
1,920,742 |
1,911,824 |
0.5% |
Африка - Близький Схід - Індія |
448,959 |
532,118 |
-15.6% |
Євразія |
747,602 |
732,795 |
2.0% |
Америка |
437,248 |
389,420 |
12.3% |
Азія - Тихий океан |
329,744 |
195,920 |
68.3% |
Разом (за винятком Франції + Європи) |
1,963,553 |
1,850,253 |
6.1% |
Всього в світі |
3,884,295 |
3,762,077 |
3.2% |
На кінець грудня |
|||
|
2018 |
2017 |
Зміна, % |
RENAULT |
|
|
|
ЛА |
2,124,364 |
2,264,823 |
-6.2% |
ЛКА |
408,203 |
406,968 |
0.3% |
ЛА+ЛКА |
2,532,567 |
2,671,791 |
-5.2% |
RENAULT SAMSUNG MOTORS |
|
|
|
ЛА |
84,954 |
99,846 |
-14.9% |
DACIA |
|
|
|
ЛА |
655,172 |
609,684 |
7.5% |
ЛКА |
45,626 |
45,131 |
1.1% |
ЛА+ЛКА |
700,798 |
654,815 |
7.0% |
LADA |
|
|
|
ЛА |
385,069 |
324,739 |
18.6% |
ЛКА |
13,213 |
10,879 |
21.5% |
ЛА+ЛКА |
398,282 |
335,618 |
18.7% |
ALPINE |
|
|
|
ЛА |
2,091 |
7 |
+++ |
JINBEI&HUASONG |
|
|
|
ЛА |
13,416 |
|
|
ЛКА |
152,187 |
|
|
ЛА+ЛКА |
165,603 |
|
|
RENAULT GROUP |
|
|
|
ЛА |
3,265,066 |
3,299,099 |
-1.0% |
ЛКА |
619,229 |
462,978 |
33.7% |
ЛА+ЛКА |
3,884,295 |
3,762,077 |
3.2% |
GROUPE RENAULT: 15 НАЙБІЛЬШИХ РИНКІВ НА КІНЕЦЬ ГРУДНЯ
Продажі 2018* |
Доля ринку ЛА+ЛКА 2018 |
||
(шт) |
(%) |
||
1 |
ФРАНЦІЯ |
689,788 |
26.20 |
2 |
РОСІЯ |
497,266 |
27.62 |
3 |
НІМЕЧЧИНА |
235,609 |
6.33 |
4 |
КИТАЙ |
216,699 |
0.80 |
5 |
БРАЗИЛІЯ |
214,822 |
8.70 |
6 |
ІТАЛІЯ |
208,580 |
9.98 |
7 |
ІСПАНІЯ + КАНАРСЬКІ ОСТРОВИ |
189,480 |
12.33 |
8 |
ТУРЕЧЧИНА |
115,842 |
18.66 |
9 |
АРГЕНТИНА |
114,348 |
14.78 |
10 |
БРИТАНІЯ |
103,607 |
3.79 |
11 |
ІРАН |
101,347 |
10.56 |
12 |
ПІВДЕННА КОРЕЯ |
90,369 |
5.06 |
13 |
БЕЛЬГІЯ + ЛЮКСЕМБУРГ |
88,663 |
12.86 |
14 |
ІНДІЯ |
82,368 |
2.07 |
15 |
МАРОККО |
75,418 |
42.52 |
* 2018 на кінець грудня (продажі), за винятком Twizy
Про Groupe Renault
4-й рік поспіль бренд RENAULT займає 1-е місце на автомобільному ринку України. Компанія Renault в Україні займає лідируючі позиції завдяки широкому модельному ряду, конкурентним цінам, власній програмі кредитування Renault Фінанс та кваліфікованій дилерській мережі.
Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.