image

Світові продажі Groupe Renault у 2018

3,9 млн автомобілів (+ 3.2%) з урахованням Jindei i Huasong

Alt Image C29

2018 фінансовий рік

- Продажі Groupe Renault виросли на 3,2% з урахуванням включення з 1 січня 2018 р. результатів Jinbei і Huasong в статистику. У порівнянні з базою за 2017 р. продажі Groupe Renault скоротилися на 1,2% на тлі спаду світового ринку на 0,3%.
- У Європі продажі залишилися на стабільному рівні (+ 0,5%).
- Groupe Renault розширює свою міжнародну присутність в рамках плану Drive the Future, і сьогодні її частка зарубіжних продажів становить 50,6% (49,2% в 2017 р.), в тому числі завдяки об'єднанню з марками Jinbei і Huasong.
- У сегменті електромобілів Groupe Renault за рік збільшила продажі на 37% з особливо високим зростанням у другому півріччі (+ 62%). Renault лідирує в Європі з часткою ринку в 22%.
- У сегменті легких комерційних автомобілів Groupe Renault збільшила продажі на 33,7% (619 229 од.). Без урахування результатів Jinbei і Huasong продажі виросли на 0,9% до 467 042 од.
- Groupe Renault планує збільшити продажі в 2019 р. показавши основне зростання в другому півріччі завдяки випуску нових глобальних моделей і нового Clio, європейського флагмана Groupe Renault, прем'єра якого відбудеться на Женевському автосалоні.

У 2018 р. Groupe Renault продала 3 884 295 автомобілів, включаючи 2 532 567 (-5,2%) Renault і 700 798 (+ 7,0%) - Dacia. Продажі Lada виросли на 18,7% до 398 282 шт., а продажі Renault Samsung Motors скоротилися на 14,9% до 84 954 од. Jinbei і Huasong разом продали 165 603 автомобілів.

У сегменті електромобілів продажі марки Renault в усьому світі зросли за рік на 36,6% (більше 49 600 од.) З основним зростанням у другому півріччі (+ 62,1%). Renault лідирує в Європі з часткою ринку в 22,2%. Продажі ZOE збільшилися на 26,1% (39 458 од.), а Kangoo Z.E. - на 105,1% (8747 од.).

У сегменті легких комерційних автомобілів продажі Groupe Renault з урахуванням результатів Jinbei і Huasong виросли на 33,7%. У 2018 р. марка Renault встановила новий рекорд, незважаючи на спад в Туреччині та Аргентині, двох важливих для цього сегмента ринках.

"Продажі Групи Renault в 2018 р. з урахуванням результатів Jinbei і Huasong збільшилися на 3,2%. Зростання продажів Групи в Росії, Бразилії та Африці компенсувало усі економічні та геополітичні складності за межами Європи ", - зазначає Олів'є Мюрге, виконавчий віце-президент Groupe Renault з продажів та регіонів.

Європа

У Європі продажі Groupe Renault практично не змінилися (+ 0,5%) на ринку, який виріс на 0,2%. Зростання продажів Groupe Renault в основному був обумовлений хорошими продажами в B-сегменті (Clio, Captur, Sandero) і результатами нового Duster. Clio залишається другим найбільш продаваним автомобілем у Європі, а Captur став лідером в сегменті кросоверів.

Марка Dacia встановила новий рекорд продажів в Європі - 511 622 автомобілів (+ 10,3%) і досягла рекордної частки ринку в 2,9% (+0,3 вп). Це зростання пов'язане з хорошими результатами нового Duster, запущеного на початку року, і Sandero.

Groupe Renault розширює свою міжнародну присутність в рамках плану Drive the Future, і сьогодні її частка зарубіжних продажів становить 50,6% (49,2% в 2017 р.), в тому числі завдяки об'єднанню з марками Jinbei і Huasong і незважаючи на падіння продажів в Туреччині та Індії, а також припиненню діяльності в Ірані з початку вересня.

Китай

У Китаї Groupe Renault продовжує реалізацію свого плану Drive the future. Продажі Dongfeng-Renault знизилися на 26,9% в очікуванні запуску нових моделей в 2019 р. Спільне підприємство RBJAC (Jinbei / Huasong) активно розвивається. Groupe Renault продовжує свій наступ в сегменті електромобілів, інвестуючи в JM EV, 5-го найбільшого виробника електромобілів. В цілому з урахуванням результатів марок Jinbei і Huasong продажі Groupe Renault в Китаї склали 216 699 автомобілів.

Інші регіони

У Росії, другій країні Groupe Renault за обсягом продажів, ринок виріс на 12,8%. Тут Groupe Renault є лідером з продажів - більше чверті всіх проданих автомобілів належать маркам Lada або Renault. Продажі зросли на 10,9%.

В очікуванні виходу на ринок моделі Arkana в 2019 р. продажі марки Renault залишилися на колишньому рівні і склали 137 062 автомобіля. LADA зафіксувала зростання на 15,6% з продажами в 360 204 автомобілів і ринковою часткою в 20% (+0,5 вп) завдяки успішному оновленню лінійки. LADA Vesta стала найбільш продаваним автомобілем у Росії.

У Бразилії продажі Groupe Renault зростали вищими темпами, ніж ринок, який збільшився на 13,6%. Продажі зросли на 28,5% майже до 215 000 автомобілів, а ринкова частка досягла 8,7% (+1,0 вп) завдяки хорошим результатам Kwid, який розійшовся тиражем понад 67 000 од.

В Африці Groupe Renault зміцнила своє лідерство з ринковою часткою в 18,1% і продажами в 218 797 автомобілів завдяки хорошим результатам в Марокко, ПАР і Єгипті. Ринкова частка в Марокко досягла 43%, а продажі зросли на 7%. Dacia залишається там лідером завдяки своїм бестселерам, Dokker і Logan. У ПАР продажі марки Renault виросли на 14,9% і перевищили 26 000 од., що відповідає ринковій частці в 4,9%. В Єгипті ринкова частка збільшилася більш ніж на 3 вп і досягла 11,4%, а продажі склали 20 504 автомобілів.

В Індії продажі скоротилися на 26,8% на тлі зростання ринку на 8,4% в очікуванні запуску нової моделі, наміченого на друге півріччя 2019 р.

Alt Image C29

Про Groupe Renault

4-й рік поспіль бренд RENAULT займає 1-е місце на автомобільному ринку України. Компанія Renault в Україні займає лідируючі позиції завдяки широкому модельному ряду, конкурентним цінам, власній програмі кредитування Renault Фінанс та кваліфікованій дилерській мережі.

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,76 млн автомобілів в 134 країнах в 2017 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.