image

Гран-прі США

Renault F1 Team набирає десять очків на Гран-Прі США

На захоплюючих перегонах Гран-прі США

що пройшли на трасі Circuit of the Americas в Остіні

Renault F1 Team заробила десять очок завдяки шостому місцю Даніеля Ріккардо і дев'ятому місцю Ніко Хюлькенберга.

Даніель відмінно стартував і до кінця другого кола піднявся з дев'ятого місця на шосте, випередивши обидва автомобілі McLaren і Себастьяна Феттеля на Ferrari. Після нетривалої боротьби з Ландо Норрісом Даніель обігнав британця на восьмому колі і вийшов на п'яте місце.

На 21-му колі Даніель заїхав у бокси і поставив шини Hard, таким чином, обравши стратегію з одним пітстопом. Він тримався п'ятим, поки Олександр Албон не оминув його за вісім кіл до фінішу, тим не менш Даніелю вдалося стримати натиск Норріса і зберегти за собою шосту позицію.

Для Ніко перегони розділилися на дві частини. Він втратив місця на старті, скотився з одинадцятого на тринадцяте місце і насилу відбивав атаки переслідувачів протягом першого свого відрізка на шинах Hard. Змінивши початковий план на стратегію з двома пітстопами, німець поставив шини Medium на 27-му колі і Soft – на 39-му, таким чином, на останніх 14 кругах він мав можливість викликати на серйозну боротьбу суперників, які йшли попереду. Це рішення окупилося сповна: на 53-му колі він обійшов П'єра Гаслі, а на наступному – Серджіо Переса і в результаті став дев'ятим.

Alt Image C29

Ніко Хюлькенберг, стартував 11-м, фінішував 9-м:

Ніко Хюлькенберг, стартував 11-м, фінішував 9-м:

"Я дуже задоволений, що заробив два очки, особливо після втрати декількох позицій на першому колі. перегони для мене розділилися на дві абсолютно різні частини. Перша не найліпшим чином, я втратив позиції в 1-му і 2-му поворотах першого кола, коли деякі автомобілі, зрізавши по узбіччю, вискочили на трасу переді мною. Через це виникли певні складнощі, але в другій половині все було набагато веселіше. Ми перейшли на стратегію двох пітстопів, можливо, на коло або два пізніше, ніж слід було, але це було моє рішення, а потім я почав наздоганяти суперників попереду. У мене був хороший темп і кілька цікавих сутичок, так що сьогодні я можу бути задоволений двома очками."

Даніель Ріккардо, стартував 9-м, фінішував 6-м:

Даніель Ріккардо, стартував 9-м, фінішував 6-м:

"У цьому році було багато захоплюючих перегонів, і ці – безумовно одні з них. Ми спочатку планували стратегію одного пітстопу, і згідно з розрахунками інші гонщики, які зупинялися двічі, повинні були наблизитися до мене в кінці, що викликало певне занепокоєння. Я домігся своєї мети і обійшов обидва McLaren'а, тому задоволений підсумком. Перегони я провів впевнено і показав непоганий темп. Мені сподобалася боротьба з Ландо Норрісом, коли на початку ми обігнали один одного кілька разів, а потім він активно підтискав мене ближче до кінця дистанції. Я утримав шосте місце, і разом з Ніко, який потрапив в десятку, команда заробила багато очок."

 

Сіріль Абітбуль, директор команди:

Сіріль Абітбуль, директор команди:

"Спочатку потрібно визнати, що ми провели ще одні чудові перегони з відкритою боротьбою і різними варіантами стратегії. Думаю, вона сподобалася і нашим пілотам, і команді в боксах. Даніель прекрасно стартував і виявився одним з небагатьох пілотів, які з успіхом застосували стратегію одного пітстопу. Коли Норріс заїхав у бокси, ми вирішили діяти агресивно і не зупинятися, щоб спробувати випередити обидва McLaren, і це у нас вийшло. Ми визначили стратегію Ніко ще до старту, і вона також передбачала одну зупинку, але ми вчасно її змінили, а Ніко зберіг холоднокровність, втративши кілька місць. Після цього він відіграв кілька позицій на шинах Soft в самому кінці завдяки грамотному контролю витрати палива на початку перегонів. Сьогодні ми побачили чудове шоу, ту саму Формулу-1, яку ми любимо, з активною боротьбою на трасі. Ми задоволені своїм американським турне і очками, які набрали за останні двоє перегонів. Ще хочу привітати Льюїса Хемілтона з шостим чемпіонським титулом. Дуже надихає дивитися, як він зі своєю командою з такою уявною легкістю перемагає в нашому спорті, який вимагає від усіх максимальної напруги сил."