image

Продажі групи Renault у світі за 2019 рік

 -Група Renault зберігає ринкову частку 4,25% на тлі падіння ринку на 4,8%. Продажі склали 3,8 млн автомобілів (-3,4 %)

- Група Renault зберігає ринкову частку 4,25% на тлі падіння ринку на 4,8%. Продажі склали 3,8 млн автомобілів (-3,4 %)

- Група зміцнює позиції на ключових ринках: у Європі ринкова частка зросла на 1,3%, в Росії Група впевнено лідирує з ринковою часткою в 29%, в Бразилії вона піднялася на дві позиції і стала брендом №4, а в Індії Renault виявилася єдиною компанією, яка збільшила продажі легкових автомобілів.

- Група зміцнює позиції на ключових ринках: у Європі ринкова частка зросла на 1,3%, в Росії Група впевнено лідирує з ринковою часткою в 29%, в Бразилії вона піднялася на дві позиції і стала брендом №4, а в Індії Renault виявилася єдиною компанією, яка збільшила продажі легкових автомобілів.

- Група зміцнює позиції на ключових ринках: у Європі ринкова частка зросла на 1,3%, в Росії Група впевнено лідирує з ринковою часткою в 29%, в Бразилії вона піднялася на дві позиції і стала брендом №4, а в Індії Renault виявилася єдиною компанією, яка збільшила продажі легкових автомобілів.

Стратегія 2019

Олів'є Мюрге, виконавчий віце-президент Групи Renault з продажів та регіональної політики: "Продажі Групи в останньому кварталі виросли завдяки успіху нових моделей на ключових ринках Групи, таких як Європа, Росія та Індія, де Renault впевнено зміцнює свої позиції. У 2020 році ми робимо ставку на продажі наших бестселерів, нового Clio і нового Captur, а також на електричні та гібридні моделі, в першу чергу, мова йде про новий ZOE, Twingo Z.E. і силову установку E-Tech. Ми продовжимо розпочату в 2019 році оптимізацію цінової політики, яка стала можливою завдяки високій якості і привабливості наших нових продуктів."

 

У 2019 Група Renault реалізувала 3 753 723 автомобілі в усьому світі, показавши спад на 3,4% (-130 550 автомобілів, включаючи -183 000 автомобілів в Ірані, Аргентині та Туреччині) на тлі скорочення ринку на 4,8%.

Світові продажі

Світові продажі електромобілів Групи зросли на 23,5% до 62 447 од. Новий ZOE, випущений в кінці 2019 року, стане флагманом електричної лінійки у 2020. У сегменті легких комерційних електромобілів Kangoo Z.E. залишається беззаперечним лідером, його продажі зросли на 19,2% до 10 349 автомобілів. У листопаді Група випустила на китайський ринок модель Renault City K-ZE, продажі якої за два місяці склали 2 658 автомобілів.

 

У сегменті легкого комерційного транспорту Група збільшила продажі на 0,7% і встановила черговий рекорд. Цього вдалося досягти завдяки результатам роботи бренду Renault в Європі, продажі якого зросли на 3,6% на тлі зростання ринку на 2,8%.

 

Renault Pro+ другий рік поспіль лідирує в Європі за продажами фургонів і легких комерційних автомобілів, а також легких комерційних електромобілів.

Продажі у регіонах

У Європі продажі виросли на 1,3% на тлі зростання ринку на 1,2%. Clio очолює B-сегмент, при цьому 45% продажів нового Clio припадають на флагманську версію. Щоб розширити асортимент, Renault залишили в лінійці Clio 4. Captur – як і раніше провідний кросовер в своїй категорії. Продажі ZOE виросли на 19,1% (47 027 автомобілів). Бренд Dacia сьомий рік поспіль встановлює рекорд продажів в Європі – 564 854 автомобілів (+10,4%), це зростання обумовлене популярністю моделей Duster і Sandero.

 

У Бразилії продажі виросли на 11,3% до 239 174 автомобілів, а ринкова частка досягла рекордних 9% (+0,3 пп) завдяки хорошим результатам Kwid. Бренд Renault зберігає позитивну динаміку на цьому ринку – зростання склало 7,4%.